Gwarancja Panasonica na oleda hz

philipstv

New member
Witam mam pytanie może ktoś mnie pokieruje.

TV Oled Panasonic 65 HZ 1500 kupiony w sklepie. Sprawdzony przy zakupie bez wad, brak wypaleń powidoków matryca idealna.
Po ok miesiącu na dole matrycy wyskoczyła delikatna kreska taka jak nitka.
Dzwonię do Panasa na reklamacje.
Po tygodniu przyjeżdża serwisant oglada robi foty i mówi ze to wada matrycy i jest do wymiany - wina elektroniki sterujacej. Tv pakujemy w karton i zabiera. Za dwie godziny dzwoni ze panas reklamacje odrzuca bo tv ma przepracowane ok 4tys godzin. Wiec jade zabieram sam z serwisu i dzwonie na infolinie i zgłaszam temat ponownie. Pisze e-mail i dostaje odpowiedz:
Szanowny Panie,

dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Uprzejmie informujemy, że Dział Reklamacji Panasonic Polska podtrzymuje opinię wydaną przez Autoryzowane Centrum Serwisowe ARTIM, dotyczącą zgłoszenia REP.......... W opisanym przypadku odmowa naprawy gwarancyjnej jest w pełni uzasadniona. Produkt został zakupiony jako używany, o czym świadczy ilość przepracowanych godzin (4053 godziny). Zgodnie z warunkami gwarancji Panasonic: „Gwarancja udzielona jest Właścicielowi Produktu, zwanego dalej „Kupującym”, który nabył nowy Produkt.”

Prosimy o wyrozumiałość.

Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta Panasonic

Tu moje pytanie co to znaczy nowy produkt, a może tv swiecil przy zgaszonej matrycy ,albo w trybie eco . Kupiłem go w sklepie jako nowy w kartonie co z tego ze ma 4tys godzin i gdzie jest napisane że tylko nowe produkty. Nie mam ochoty go oddawać bo jest fantastyczny tylko wymienic matryce chyba mam do tego prawo jako konsument tym bardziej ze jeszcze mam opcje wydłużonej gwary do 5 lat
 

wysio

Member
Bez reklam
Być może TV działał sobie w sklepie i mimo, że nowy, to był dużo używany. To nie zmienia faktu, że należy się gwarancja. Zgłoś sprawę do sklepu. Już miałem niemiłe doświadczenie z serwisem Panasonica, który odmówił wymiany wypalonej matrycy w HZ1000 mimo, że TV miał jeszcze kilka miesięcy gwarancji. To skutecznie odstraszyło mnie od tej firmy.
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
(....) Uprzejmie informujemy, że Dział Reklamacji Panasonic Polska podtrzymuje opinię wydaną przez Autoryzowane Centrum Serwisowe ARTIM, dotyczącą zgłoszenia REP.......... W opisanym przypadku odmowa naprawy gwarancyjnej jest w pełni uzasadniona. Produkt został zakupiony jako używany, o czym świadczy ilość przepracowanych godzin (4053 godziny).
Zgodnie z warunkami gwarancji Panasonic: „Gwarancja udzielona jest Właścicielowi Produktu, zwanego dalej „Kupującym”, który nabył nowy Produkt.”
Uderzaj (z tytułu rękojmi) do sklepu w którym kupiłeś ten trefny TV, ponieważ wystąpiła "niezgodność towaru z umową".

Jesteś wygrany z dwóch powodów (niezależnie od siebie) :
1) TV jest wadliwy.
2) TV ma przepracowane 4053 godziny, więc stał na sklepie i był włączony (albo stał u poprzedniego klienta w domu) grubo ponad rok czasu
(licząc np. około 10 godzin dziennie "grania").

To jest oszustwem w stosunku do konsumenta, który miał kupić w sklepie "nowy" towar.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Wszystko o rękojmi towaru.
 
Ostatnia edycja:

citisus

Member
Czy jest gdzieś w gwarancji ograniczenie dotyczące przebiegu TV?. To nie jest jakaś przerażająca ilość godzin. Ja bym skierował sprawę do sądu.
Sam mam Panasonica....i mam sporo zastrzeżeń do niego - felerny tuner sat.
Ale machnąłem ręką bo używam go właściwie jako monitor z tunerem combo.
W sumie to ostatni sprzęt jaki kupiłem z tej firmy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Panasonic , to nie ten Panasonic sprzed lat.
W wielu krajach już się wycofał ze sprzedaży telewizorów.
Z tego co podawali przenosi się na B2B
 

philipstv

New member
Wlasnie dokładnie o to mi chodzi czy tylko nowy produkt ma gwarancjei gdzie to jest napisane
Czy produk kupiony np. w sklepie M.Market, Euro AGD i jest w nim używany np.ekspers do kawy , telewizor , konsola ale jest sprawny bez wad to co ma gware czy nie skoro kupuje w sklepie.
A co do telewizora to tak jak pisałem _ może mial wyłączony ekran i pracował tylko głos, może pracoweał w trybie eco w sklepie bo wypaleń brak wiec 4tyś godzin to co to jest mi to nie przeszkadza tylko kreska która pojawiła sie po czasie.
A jak toś kupuje samochód i sprzedaje po roku to przyszły własciciel ma gware czy nie ?


Ogólne informacje o gwarancji PANASONIC
Produkty marki Panasonic objęte są ochroną gwarancyjną, która zapewnia bezpłatną naprawę produktów, których usterki były następstwem użycia wadliwych części i/lub defektów produkcyjnych. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych posiadających określony czas działania np. żarówek, baterii i akumulatorów, chyba, że treść warunków gwarancji odnoszących się do konkretnych kategorii urządzeń stanowi inaczej. Czas ochrony gwarancyjnej produktów oraz sposób i zasady wykonywania usług gwarancyjnych opisano w Warunkach Gwarancji.
Na podstawie daty zakupu swojego urządzenia wybierz odpowiedni z poniższych dokumentów, aby poznać warunki gwarancji, jakie obowiązywały w okresie, w którym produkt został zakupiony:


Warunki gwarancji dla produktów zakupionych od 01 lutego 2019



Warunki gwarancji dla produktów zakupionych od 01 lipca 2017 do 31 stycznia 2019



Warunki gwarancji dla produktów zakupionych od 25 lutego 2014 do 30 czerwca 2017


Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Wykonanie uprawnień z Gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. W razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z niniejszej Gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten (to jest termin do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi) biegnie dalej od dnia odmowy przez Panasonic wykonania obowiązków wynikających z Gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie przez Panasonic.
 
Ostatnia edycja:
Do góry