TX-65C320E problem z aktualizacją

teokowal

New member
witam, tv nie jest najnowszy ala calkiem niezle sie sprawuje. Problem polega na tym ze nie mozna zaktualizowac oprogramowania(V.0.0.39.10) podczas aktualizacji pokazuje sie informacja brak odpowiedzi z serwerow- sprawdz polaczenie internetowe. Dzieje sie tak na kablu i po wifi(oczywiscie mam polaczenie bo programy online dzialaja). Na stronie panasonica rowniez nic nie moge znalezc do tego modelu.
Drugie pytanie czy jest sens aktualizacji - czy w tym wieku nowsze oprogramowanie mu pomoże, czy bedzie mozliwosc moze zainstalowania dodatkowych aplikacji

pzdr.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ja bym nie robił aktualizacji tym bardziej że piszesz że gra dobrze.
Jeśli telewizor jest za słaby sprzętowo na aktualizację , to po prostu mu zaszkodzisz.
 

Stanley

Member
Bez reklam
Witam
Spróbuj przejrzeć firmware dostępne na tej stronie:
https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/tv/download/fw/index.html
choć tak na szybkiego Twojego modelu też tam nie widzę. Hm, dziwne, to na pewno produkt Panasa? ;-)
Poza tym jak napisał @Kiki - skoro wszystko działa, może lepiej nie ruszać, żeby się nie okazało, że lepsze jest wrogiem dobrego.
No i trzecia rzecz - piszesz, że w tv masz firmware w wersji takiej-a-takiej. Może po prostu nie ma nowszej wersji, producent nie przewiduje aktualizacji.
 
Ostatnia edycja:

Stanley

Member
Bez reklam
Panasonic TX-65C320E to model na rok 2015 (ma już 5 lat). Jego oprogramowanie nie jest więc już od dawna aktualizowane, niestety.
Hm, to, że dla modelu tak "starego" nie jest aktualizowane, nie dziwi mnie. Powiedziałbym w przypadku sprzętu RTV standard niestety. Rok-dwa ugradów (o ile w ogóle...), a potem do widzenia. Jak się nie podoba kup nowy ;-)
Jakkolwiek trochę dziwi mnie brak firmware na wspomnianej wyżej stronie. Spojrzałem na modele z 2015r (Europe, z wyjątkiem UK i Irlandii):
https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/tv/download/fw/eu_2015/europe.html
Najniższy widoczny tam model to bodaj serii CS500E. Natomiast ten ma symbol 320E co sugeruje jeszcze niższą serię. Słyszałem, że zdarzały (zadarzają?) się modele produkowane tylko dla określonych marketów, sieci. Może dlatego tam go nie ma.

Dodam jako ciekawostkę, że mam model z 2013r i ostatnia wersja firmware jest wciąż dostępna na wspomnianych stronach. Również w samym telewizorze próba sprawdzenia aktualizacji kończy się powodzeniem. Tzn. tv stwierdza, że bieżącą ma wersję FW taką-a-taką oraz nowa wersja jest taka sama i zainstalowana. Czyli potencjalne wsparcie (dostęp do serwerów, itp.) jest wciąż utrzymywane, a że nie ma nowej wersji... No cóż, jak bardzo jej pragnę - kup nowy tv ;-)
 
Ostatnia edycja:

teokowal

New member
Telewizor to na pewno panasonic (tak pisze na nim i fakturze zakupu), masz racje był kupowany w markecie- "Nie dla idiotów", być może faktycznie wyszła seria tylko dla marketów-bez żadnego wsparcia. Od samego poczatku jak go kupiłem, nie widział serwerów do aktualizacji(sprawdzałem co ok. 1 miesiąc)
 

Stanley

Member
Bez reklam
@teokowal, powiem może tak:
Skoro nie można znaleźć nowszego oprogramowania, nawet na stronach producenta, nie można zaktualizować z serwera to... problem właściwie nie istnieje.
Przecież firmware musi być dedykowane dla właściwej serii/modelu. Nie można ot tak sobie wgrać dowolnego - w najlepszym przypadku skończy się "na dzień dobry" komunikatem o błędzie/niemożności aktualizacji, w najgorszym uwaleniem telewizora.
Dlatego skoro tv działa, spełnia Twoje oczekiwania - nie szukaj dziury w całym i korzystaj do oporu ;-)
 

deka87

New member
Też mam ten model, wersja oprogramowania 0.0.0.32.5, przy próbie aktualizacji brak odpowiedzi z serwerów.
Jakiś czas temu padła płyta główna i ją wymieniłem, dzisiaj chciałem włączyć YT na TV i nie działa więc pomyślałem że może aktualizacja oprogramowania pomoże.
 

Marcel 1411

New member
Też mam ten model, wersja oprogramowania 0.0.0.32.5, przy próbie aktualizacji brak odpowiedzi z serwerów.
Jakiś czas temu padła płyta główna i ją wymieniłem, dzisiaj chciałem włączyć YT na TV i nie działa więc pomyślałem że może aktualizacja oprogramowania pomoże.
cześć.Wiem że poruszam stary temat ale mam ten sam problem z tym samym modelem telewizora tylko że u mnie nie tylko z youtube ale ze wszystkimi aplikacjami po stonie startowej każde odpalenie aplikacji kończy się czarnym ekranem .Jeśli mógłbys mi napisać czy rozwiązałeś może ten problem będę wdzięczny.
 

Stanley

Member
Bez reklam
cześć.Wiem że poruszam stary temat ale mam ten sam problem z tym samym modelem telewizora tylko że u mnie nie tylko z youtube ale ze wszystkimi aplikacjami po stonie startowej każde odpalenie aplikacji kończy się czarnym ekranem .
Wiem, że odkopuję, jednak sądzę, że zawsze można spróbować resetu do ustawień fabrycznych.

Jeśli to nie pomoże, oraz na razie nie zamierzasz się rozstawać z tym tv - chyba w tej chwili jedynym sensownym rozwiązaniem jest nabycie jakiejś przystawki smart, w stylu Mi tv stick, Mi Box S, itp.
 
Do góry