37pv70 a moze jakis lcd??

wydma8

New member
Witam serdecznie.

Szykuje sie do zakupu jakiegos plaskiego tv, odleglosc to ok 2,5 metra, wiec plazmy 42 i wiecej odpadaja, jedyne co w chodzi w gre to 37" panasa.

Zastanawiam sie tez nad jakims lcd, kiedys siedzialem w temacie, modele, dane, itp, teraz troche jestem zielony jesli chodzi o lcd, prosze o pomoc jakie tv mam brac pod uwage, tak jak pisalem jesli chodzi o plazme to w gre wchodzi tylko 37", 32" z lcd tez bedzie ok, ale co lepiej zagra...a ma grac to pod n-ka!

Prosze o pomoc, a widze ze duzo forumowiczow posiada wspomniana pv70, czy mozna ja kupic ponizej 3800, bo jak na razie to osobiscie taniej nie znalazlem.

Co sadzicie o LE32R81B, kontras 8000,,,hmmm ciekawe...

Dzieki i pozdro!
 
Ostatnia edycja:

corning

New member
Witaj!

Szczerze mówiąc mam ten sam problem (tyle, że u mnie odległość od TV będzie od 1,5 do 2,5 m) zakup planuje w wakacje, więc na razie przygladam sie i testuję. Na chwilę obecną, bynajmniej wg opinii z forum mam trzech faworytów:

1. PDP Panasonic TH-37PV70 (jako jedynego z całej trójki widzialem w akcji, podlączonego do CP rodzielonego na cały sklep - obraz przyzwoity, mało tego przewyższał jakością obrazu wszystkie LCD-eki, ale niestety nie widziałem go w bezpośredniej konfrontacji z moimi pozostałymi faworytami)

2. LCD Panasonic TX-32LX700

3. LCD Sharp LC-32RD2E

co wybiorę? Nie wiem, do Lipca jeszcze trochą czasu, a pewnie i ceny trochę spadną...

Tylko zastanawiam się, czy nie są to czasem za duże TV (borąc pod uwagę odległość z jakiej będę oglądać)?
 

Wojtek58

New member
Cześć!

Ja taki problem miałem i poszedłem w ciemno na Panasonica TH-42PV70P.
I co ?. Jestem zadowolony. Z odl.2.5m. obraz zaskakująco dobry nawet
ze zbiorczej anteny na bloku. (nieporównywalnie z tym co się widzi w mar-
ketach). Teraz mniejszego bym nie kupił a jeszcze przy rozpakowywaniu
miałem poważne wątpliwości. Na forum spotkałem sporo niepochlebnych