Panasonic TH-37PV70P - problem z HDMI i nbox

rarafael

New member
Witam wszystkich!
Mam problem z podłączeniem plazmy Panasonic TH-37PV70P do nboxa kablem HDMI, a dokładnie: po podłączeniu obu sprzętów ze sobą kablem HDMI i ustawieniu w nboxie przyciskiem RES trybu hdmi, nie ma obrazu i dźwięku w telewizorze (czasem coś mrugnie lub odezwie się w głośnikach i dalej nic...) Po przełączeniu w nboxie trybu hdmi na dvi jest super obraz (rozdzielczość 1080), ale brak dźwięku - dźwięk dopiero "wchodzi" po podłączeniu komponentem audio) Ale przecież powinien działać tryb HDMI !!!
Czy ktoś miał podobny problem??? Czy to wina telewizora czy nboxa???
Testowałem na różnych kablach HDMI i jest tak samo.
Pomóżcie!
 

jjb

New member
W moim TH-42PX71F wystepuje ten sam blad. Z tego co wiem to raczej standardowe zachowanie tego sprzetu :-/
Wina, jak to w zyciu bywa, lezy pewnie po srodku... niestety nie mam innego sprzetu ktory moglbym podlaczyc po HDMI zeby sprawdzic czy to wina TV czy tez Nboxa. Jednak przegladajac fora internetowe mozna dojsc do wniosku ze jest to dosc powszechna dolegliwosc zwlaszcza w polaczeniu z Nboxem (zwyklym lub recorderem). W moim przypadku jest to tez powod dla ktorego nie zamowilem jeszcze VOD... bo materialy HD beda odtwarzane w HD tylko po HDMI a skoro ten i tak nie dziala to nie ma sensu sie wnerwiac jakoscia SD.

pozdrawiam

p.s.

Jesli ktos zna jakies lekarstwo na te dolegliwosc to prosze o info
 

rarafael

New member
Dzięki jjb za "pocieszenie" :-?
Napisałem teraz mail do Panasonica i poczekam na odpowiedź - zobaczymy co wymyślą (może jakiś upgrade softu w serwisie do TH-37PV70P???)
Podłączałem swój nbox kablem HDMI do innego telewizora (LG) i wszystko (dźwięk i obraz) chodzi jak trzeba po HDMI - widać problem tkwi jednak w Panasonicu.
A swoją drogą odnośnie VOD - obraz idzie u mnie kablem HDMI przy ustawieniu w nboxie trybu DVI, który też zapewnia jakość HD, a więc chyba będzie można korzystać w pełni z usługi VOD nawet przy takim rozwiązaniu w ostateczności (tylko dźwięk innym torem)???
Pozdr. i czekam na opinie.
 

doc38

New member
Miałem podobny problem w 42PV70. W n-boxie ustawiłem opcję DVI - obraz jest przekazywany kablem HDMI bez dźwięku. Do telewizora dźwięk idzie zwykłymi strereofonicznymi czinczami, zaś do amplitunera AV optycznym toslinkiem. Obraz bez zastrzeżeń, dźwięk także (zarówno w telewizorze, jak i wielokanałowo w Dolby Digital).

Pozdrawiam :)
 

rarafael

New member
Witam ponownie!
Dla zainteresowanych mam garść informacji, których dowiedziałem się dzisiaj:
1. W autoryzowanym serwisie Panasonica poinforomowano mnie, że problem dotyczy całej serii plazm PV70 i jest to niedostosowanie oprogramowania nboxa do tego nowego modelu telewizora Panasonic:confused:,
2. Na infolinii telewizji "n" (0801 055 555 - uwaga potrzebne będą dane z umowy) sympatyczna pani potwierdziła tą informację i z rozbrajającą szczerością stwierdziła, że cały czas udoskonalają swój soft;) i dostosowują do wchodzących na rynek telewizorów i być może po konferencji, która ma się odbyć 16 maja wejdzie kolejna wersja oprogramowania i problem zostanie rozwiązany - tak więc pozostaje czekać:)
3. Testowałem dziś w sklepie RTV podłączanie innego sprzętu (blu-ray, dvd z HDMI - różnych producentów) do gniazd HDMI w takim jak mój modelu (TH-37PV70P) telewizora i wszystko jest jak trzeba - dźwięk i obraz przez HDMI, tak więc wina leży w nboxie (sklepowy też nie chodził:p).
A więc Szanowna Telewizjo "n" - czekamy na nowy soft.
Pozdr.
 

pie

New member
A u mnie dziala

Mam Panasonica TH-42 PV 60 i HDMI obsluguje bez problemow obraz N-ki od czasu zakupu N-Recordera, tzn. od stycznia 2007.
W N-ce ustawilem tryb HDMI 1080, w Panasonicu na HDMI2 (+ aktywacja trybu HDMI w ustawieniach telewizora).
Z dzwiekiem bylo roznie, raz byl, raz sie tracil, poprzez kino domowe (Panasonic SA-HT 855) i po optyku funkcjonowalo swietnie.
Aktualnie, po nowym sofcie HDMI nie ma zadnych problemow z dzwiekiem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Już pisałem - są nowe uzgodnienia Panasonic Polska . Wszystkie kłopoty współdziałania N-ki z Panasonicem to już przeszłość.
Sprawa wg. serwisu centralnego i rzecznika prasowego Panasonica
p. Jaworskiego to sprawa miniona.
 
Do góry