37PV45 i serwis w Warszawie

zenonblacha

New member
37" plazme PV45 mam juz prawie miesiac i coraz bardziej denerwuja mnie te oslawione fioletowe "weze". Porownywalem wersje softu z tymi po naprawie, podanymi na forum i mam prawie identyczne - rozni sie ostatnia pozycja.

Powiedzcie mi, czy jesli oddam TV do serwisu, to "naprawia mi weze", czy po prostu przetrzymaja panel nie wiadomo ile czasu, a potem powiedza, ze wszystko jest OK?

Pytanie jeszcze, do ktorego serwisu w Wawie warto sie zglosic, zeby nie czekac w nieskonczonosc. Ewentualnie czy jest taka mozliwosc, ze przyjada do mnie i zrobia to na miejscu?

Ktos przerabial juz ten temat?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
w rozmowie Prezes Panasonic Polska - Kazimierz Monkiewicz potwierdził że serwis staje zawsze do napraw gwarancyjnych "węży świtlnych" , że ten problem mają rozwiązany . Jeśli masz wątpliwości dzwoń najpierw do biura Panasonica /dział serwisu/ i zadaj te same pytania.
Zadowolenie po naprawie jest jak zauważyłem - połowiczne.
Tzn. połowa widzi naprawę inni - nie.
pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:
Do góry