Youtube działa tylko z urz. mobilnych

Stanley

Member
Bez reklam
Witam

Od kilku dni mam problem z YT: podczas uruchomienia z ikony na ekranie aplikacji, pojawia się na chwilę tylko logo na czerwonym tle, po czym apka zostaje zamknięta. Telewizor (DT60) powraca do ostatnio oglądanego programu.
Co ciekawe, jeżeli odpalę klip na urządzeniu mobilnym (tablet Android, telefon) i połączę z tv, wówczas YT startuje, normalnie odtwarza film. Mogę potem przyciskiem Return na pilocie wyjść do podstawowego ekranu YT, wyszukiwania, preferencji, itd. Do momentu kiedy nie wyjdę całkiem, wówczas można znów uruchomić tylko z urz. mobilnego.

Czy ktoś spotkał się z podobnym objawem, uporał się? Na razie próbowałem tylko zrestartować tv (fizycznie odłączyć z sieci), wyczyścić cookies w YT. Bez rezultatu. Resetu tv do ustawień fabrycznych wolałbym uniknąć, no chyba, że nie będzie innego pomysłu.

Pozdrawiam.

P.S. Jeszcze jedno: wątpię aby miało związek, ale akurat zbiegło się w czasie. Również kilka dni temu robiłem trochę porządków z ikonami na ekranie aplikacji. Zdeinstalowałem Iplex, pomyślałem sobie wywalę, skoro i tak firma już nie "nadaje". Wczoraj zainstalowałem z powrotem licząc (bez przekonania), że wpłynie na zachowanie YT - nie wpłynęło. :(
 
Ostatnia edycja:

Stanley

Member
Bez reklam
Aha, czyli wygląda na to, że coś "u nich". Tzn. prawdopodobnie w YT, może zmienili wersję aplikacji. Zatem nie ma sensu grzebać w telewizorze.
Dobrze, że chociaż działa odpalanie z urządzeń mobilnych.
Ciekawe, jak to wygląda w innych modelach Panasa? (widzę, że też masz DT60)
 

linkinmark

New member
Ja mam ft60 i to samo pisałem do panasonic i czekam na odpowiedz. Tata ma Sony i u niego działa normalnie, zauważyłem też jak wejdę na youtube z tv przez przeglądarkę to strona dziala ale wyskakuje błąd jak się włączy filmik.
 
Ostatnia edycja:

onyx771

New member
Witam, od ok 2 dni mam podobny problem z YouTube. Co najsmutniejsze była to jedyna funkcja smart w tym telewizorze (Panas DT60) z której domownicy korzystali regularnie. Ciekawe czy nie ma to jakiegoś związku z przejściem YouTuba z Flasha na HTML5 i zapowiadanym brakiem wsparcia dla starszych telewizorów...
 

linkinmark

New member
Dostałem informacje od panasonic że nastąpiły pewne problemy z aplikacją i trwają pracę nad naprawą yt i proszą o cierpliwość.
 

def102

New member
Mam dokładnie to samo na plazmie VT60.
Dobrze, że znalazłem ten wątek, bo już chciałem przywracać ustawienia fabryczne. Przedtem chciałem tylko zgrać ustawienia na kartę SD, żebym nie musiał po resecie stroić od nowa tunera DVB-C. Zapomniałem tylko jak to się robiło i tak trafiłem tutaj ;-).
 

Stanley

Member
Bez reklam
Dla uzupełnienia, ponieważ w ostatnich dniach przewijało się w innych podobnych wątkach. Tutaj jest oficjalny wykaz sprzętu Panasonic, w którym Youtube przestał działać od 20.04.2015r:
Notice of termination of YouTube app on some models | Information | Digital AV | Consumer Products | Support | Panasonic Global
Podkreślam, to była zupełnie inna historia, sprzed ponad roku. Dotyczyła starszych modeli produkowanych przed 2012.

Natomiast objawiająca się w ostatnich dniach nazwijmy "awaria" została usunięta. Aczkolwiek sądząc po wypowiedziach, prawdopodobnie dotknęła głównie sprzętu serii "60" z 2013. Pewnie gdyby również nowszego, mielibyśmy znacznie większy raban na forum ;)
 

Stanley

Member
Bez reklam
Radość trwała niedługo. Od wczoraj na moim 47DT60 znów YT nie odpala się. Tym razem w żaden sposób: ani bezpośrednio z tv, ani z aplikacji na urządzeniu mobilnym. Pojawia się na chwilę tylko logo, tak jak opisałem w pierwszym poście
 

robertw222

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzisiaj zassałem aktualizację do mojego DT 60 E. Kto ma powyłączane aktualizacje ze względu na czyszczony TIMER niech to zrobi ręcznie :Menu/Sieć/Aktualizuj oprogramowanie . Po aktualizacji jest 3.885 . Pojawił się Netflix .
You Tube jak dotąd diała u mnie prawidłowo. Co jakiś czas usuwam ciasteczka :MENU/KONFIGURACJA/APLIKACJA/USŁUGI DANYCH/USUNĄĆ CIASTKO
Może też pomóc reset serwisowy -VOL w telewizorze wciskany równocześnie z MENU w pilocie.
Dodatkowo czyści wszystko z pamięci i sprawdza poprawność pracy osprzętu. Sprawdzone !!!
Jak taki reset nie pomoże , to może być uszkodzony soft w telewizorze i pozostaje tylko serwis.
U mnie uszkodzony był EPG , pokazywał tylko dwie pozycje bez wględu na konfigurację TV NC+/Wszystkie czy DVBT . Miałem zawieść TV na wymianę softu na poprzednią wersję i zassać obecną ( ustalone z serwisem ), a tu dzisiaj niespodzianka nowy soft i EPG wróciło do siedmiu dni.
 
Ostatnia edycja:

Stanley

Member
Bez reklam
O pojawieniu się nowego softu 3.885 pisałem bodaj 3 dni temu w wątku o teście 47DT60.
http://www.hdtv.com.pl/forum/panaso...cie-mnie-do-siebie-a-bede-wasza-radoscia.html
Automatyczną aktualizację ze względu na wiadomy problem z Timerem mam wyłączoną, ale mam włączone powiadamianie o nowym sofce (Menu>Sieć>Komun. o nowym oprogr.). Komunikat się pojawił>zaktualizowałem ręcznie>obyło się bez żadnych problemów :) Rzeczywiście w Markecie pojawił się Netflix, nie zauważyłem. Dzięki za info.

Co do YT, problem był krótkotrwały, mogłeś nie zauważyć.
 
Do góry