42PV60e - zwisy: serwis podjął decyzję

kredek

New member
Zamówiono dla mnie jakiś moduł - jest to sugestia fabryki, nie ma 100% pewności, że to pomoże.
Nie ukrywam, że sprawa nabrała przyśpieszenia, jak "się zdenerwowałem", że od blisko 2 m-cy "proszę i rozmawiam" z Panasonic W-wa (bo lokalny serwis rozkładał ręce) a oni "myślą co zrobić".:fool:
Więc w zeszłym tygodniu (jak gdzieś tutaj pisałem - ale gubię się w tych kilkutysięcznych wątkach czasami:p ) zagroziłem, że jak do dzisiaj sprawa nie posunie się naprzód, to TV oddaję.
No i dzisiaj telefon z W-wy, z którego jestem rad.:D

P.S. "Purple snakes" też mam, choć rzadko to widzę, ale tryb "auto" ustawień raczej nie pomaga. Z drugiej strony jest to mniej uciążliwe niż zwisy. Na razie nie zgłaszałem, bo... chcę jedną sprawę skończyć; IMO ważniejszą.
 

cm812

New member
noooo

Gratuluje @kredek, mam nadzieję że wymienią to u Ciebie i nie rozstaniesz się z TV! U mnie "odpukać" jeszcze nie nastąpiła zwiech od czasu kiedy pan N. z servisu zrobił reset - ale dzięki Tobie jak raz jeszcze pilot zaśpi to walę ostro do Wawy i ... oby ten ich moduł zadziałał, czego Tobie życzę.
A propo węży to jakoś z 2,5 m ich nie zauważam i chyba dobrze, na początku był zachwyt potem złość na pilota teraz niepewnoś a cena .... ta aktualna dobija:-(

pozdr i oby reszta miała pożytek z tematu!!!
 

kredek

New member
robboj napisał:
a wiecie jak sie robi ten reset , tak z ciekawosci sie pytam;)

Jakoś w trybie serwisowym

cm812 napisał:
Gratuluje @kredek, mam nadzieję że wymienią to u Ciebie i nie rozstaniesz się z TV! U mnie "odpukać" jeszcze nie nastąpiła zwiech od czasu kiedy pan N. z servisu zrobił reset - ale dzięki Tobie jak raz jeszcze pilot zaśpi to walę ostro do Wawy i ... oby ten ich moduł zadziałał, czego Tobie życzę.
A propo węży to jakoś z 2,5 m ich nie zauważam i chyba dobrze, na początku był zachwyt potem złość na pilota teraz niepewnoś a cena .... ta aktualna dobija:-(

pozdr i oby reszta miała pożytek z tematu!!!

A jak długo już nie masz zwiechów?
Bo u mnie to i 2-3 tygodnie czasami nie było, a potem znowu co kilka dni....
 

cm812

New member
hmmm

kurcze jakoś nie pamiętam ale to było jeszcze przed świętami, chyba nawet pisałeś do mnie na PW abym dał znać czy servis już był - jak chcesz to mogę to jakoś odtworzyć! Co prawda to już w drugi dzień Świąt wyjechaliśmy na tydzień na "narty" i TV odpoczywał ale do dzisiaj zwisów nie zanotowałem. Nie ukrywam też, że pojawia się przy każdym załączaniu TV taka adrenalinka że może właśnie teraz pójdzie wszystko w diabły!!!!

oby Ci się udało uporać ze zwiechami bo.... może nadejść ten dzień :blagam:
pozdr
 

kredek

New member
cm812 napisał:
kurcze jakoś nie pamiętam ale to było jeszcze przed świętami, chyba nawet pisałeś do mnie na PW abym dał znać czy servis już był - jak chcesz to mogę to jakoś odtworzyć! Co prawda to już w drugi dzień Świąt wyjechaliśmy na tydzień na "narty" i TV odpoczywał ale do dzisiaj zwisów nie zanotowałem. Nie ukrywam też, że pojawia się przy każdym załączaniu TV taka adrenalinka że może właśnie teraz pójdzie wszystko w diabły!!!!
oby Ci się udało uporać ze zwiechami bo.... może nadejść ten dzień :blagam:
pozdr

No to życzę Ci, żeby już zwis nie wystąpił.
Ale sądzę, ze wystąpi.
Życzę Ci, żebym się mylił.....:bober:
 

kopeć

New member
Witaj, w ramach pocieszenia mogę napisać,że miałem kiedyś wysoki model dvd panasia w którym występowała wada w działaniu dekodera dts(kanał basowy -20dB).Serwis w Szczecinie poddał się po jakichś 3 tygodniach-w międzyczasie stwierdzili ,że niezbędna jest wymiana płyty głównej (której jednak finalnie nie dostali).Po przekazaniu sprawy do Warszawy (dystrybutor) wszystko potoczyło się już błyskawicznie i po paru dniach dostałem na konto zwrot całej kasy ponieważ tego modelu nie miali już ofercie a nic innego nie chciałem.Pozdr./t/
 
Do góry