Panasonic TX-P46GW20 i kodek H264

Jendrol

New member
Witam
Mam taki problem: Panasonic TX-P46GW20 nie przyjmuje kodeka H264. Jedynie MPEG-4 i szlus. Rozwiązaniem byłoby, jak myślę, podłączenie dekodera DVBT obsługującego H264. Czy to by rozwiązało sprawę? Jakiej jakości byłby obraz? Którego łącza użyć. np. HDMI? W ogóle da rade to zrobić? Sorry, może to śmieszne pytania ale jestem zielony i wolę raz zapytać niż nie wiadomo ile razy dopytywać. Pozdrawiam. Jendrol
 

sodalit1990

New member
Witam.
Nie ma żadnego problemu.Trzeba tylko kupić tuner dvb-t mpeg 4 .TX-P46GW20 obsługuje tylko mpeg2 czyli programów z naziemnej telewizji nie można odbierać
Dowolny zewnętrzny tuner dvb-t MPEG-4 H.264, rozwiązuje problem .Dobry jest tuner WIWA-90.
Jeśli chodzi o pytanie które dotyczy jakości obrazu to po podłączeniu tunera do wejścia HDMI w tv jakość będzie bardzo dobra.
 
Ostatnia edycja:

Jendrol

New member
Witam!! bardzo mnie cieszy to co napisałeś :) Tylko pytanko: chodzi o ten konkretny tunerek: WIWA HD 90 Memo ? Czy może byc inny? W sumie niewiele mnie obchodzi funkcja tunera, główne przeznaczenie to odtwarzanie. Czy warto kupować urzadzenia konkretnych firm; bo jest ich kilka np.: WIWA, FERGUSON, MANTA? pewnie sa jakieś inne. Zależy mi na menu polskim, czytaniu polskich napisów oraz zmiany ich wielkości (w moim jest to mozliwe w 3 stopniach). Dobra, dzieki serdeczne i pozdrawiam. Jendrol
 

mirek71

New member
jeśli odtwarzacz ma być do filmów HD z polskimi napisami proponuję polecany na tym forum odtwarzacz Egreat R6S Pro - na stronie https://www.chip.pl/2012/03/egreat-r6s/ jest fajna recenzja - mam ten odtwarzacz i mogę niedrogo odsprzedać - stan bdb jak nowy - jeśli jest Pan zainteresowany proszę o wiadomość na priva
ps. używałem tego odtwarzacza na plazmie panasa 50g30 -obraz rewelacja a napisy można ustawiać na różnych wysokościach, wielkościach czcionki i kolorach
 
Ostatnia edycja:

sodalit1990

New member