Samsung 65Q7F

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Hej,

czy ktoś się spotkał z takim problemem ?

IMG-2666.jpg
 

abdul0412

New member
Bez reklam
Z tego co wiem ta seria posiada folie zwiększająca kontrast itp. Moze odkleila sie po nagrzaniu i stad taki efekt.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Na szczęście jeszcze 2 miesiące gwarancji zostało :) Zobaczymy jak serwis z tego wybrnie. Tv nie mój tylko ode mnie w pracy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ta muszla ma tak duże promieniowanie i uszkodziła ekran....
Ale na poważnie to wygląda na problem z podświetleniem led.
Kiedyś akcja była podobna w modelu Panasonica.
Ale to się pojawiło nagle ?
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kiki raczej nagle bo tv użytkuje mój szef na co dzień więc ciężko tego nie zauważyć. Jakieś lekkie objawy może i mogłyby być , ale nie takie. Goście z serwisu kazali zrobić jakąś diagnostykę obrazu, wysłać fotki i w przeciągu 12h mają dzwonić. Dam znać jak się sprawa potoczy.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pytanie raczej było czy trwa to już kilka tygodni czy pojawiło się nagle, np wskutek przepięcia w sieci...
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Serwis był , ale nie mogli ściągnąć tv ze ściany :) Był jakiś problem z uchwytem. Kazali dzwonić jak tv będzie zdjęty i mają przyjechać jeszcze raz. Jakoś udało się go zdjąć (ale jak już serwis pojechał) i mają być w przyszłym tygodniu.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Była urwana jakaś linka/sznurek czy coś w tym stylu. W sumie to muszę podpytać co to był za uchwyt. Też się zdziwiłem. Szef długo potem walczył żeby go ściągnąć, ale się udało.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Temat zakończony.

Co do uchwytu. Jest jakieś zabezpieczenie żeby tv nie spadł/zsunął się i żeby go ściągną trzeba pociągnąć na te sznurki żeby odblokować zabezpieczenie.

Serwis był 15 min wymieniali matrycę. Tv śmiga. Dali na matryce 2 lata gwarancji.
 
Do góry