Szukam telewizora 65" <10.000zł

levider

New member
Witam

Poszukuję telewizora 65 cali
Najlepiej z Androidem ze względu na Kodi (używam na PC i sobie chwalę), więc dostęp do internetu jest konieczny (WiFi direct)
Najlepiej LED oraz 4K
Max 10000zł
Więcej na razie nie podaję, bo jeżeli chodzi o TV to jestem zielony :)

Dzięki za propozycje
 

barburian

New member
Bez reklam
Pytanie zasadnicze ,czy oglądasz na wprost ,czy pod różnymi kątami ,większymi niż 25 stopni ?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale te co wymieniłeś są do innych potrzeb .
Oczywiście. że jest jeszcze wiele innych do 10 tyś zł:
- Philips 65PUS6521 za 6599 zł
- Philips 65PUS7101 za 7799 zł
- Sony 65xd8505 za 7599 zł
- Panasonic 65DX750 za 6500 zł
- Samsung 65KS7000 za 7699 zł
- Samsung 65KS8000 za 8599 zł
- LG 65 UH8507 za 7799 zł
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ktoś to wpisuje cel 10.000 zł ma inne oczekiwania do modelu.
W tej klasie masz już mniej kompromisów.
 

barburian

New member
Bez reklam
Tv

Wolałbym prosty TV :)


Chodzi mi o to czy siedzisz idealnie na wprost do telewizora czy pod różnymi kątami oglądasz telewizję.
Czytaj ze zrozumieniem ... Jak oglądasz na wprost i siedzisz na przeciwko TV centralnie to możesz brać TV z matrycą VA, natomiast jak pod kątami różnymi to matryca VA się nie sprawdzi ,będziesz miał
dużą utratę kontrastu i wyblakłe kolory.
 

levider

New member
@barburian
Pod różnymi kątami w takim razie
Myślałem, że chodzi Ci o zakrzywiony/prosty ekran


@kiki
Napisałem 10000zł, ale im mniej tym lepiej
Jeżeli TV jest wart tych 10k to się nad nim bardziej zastanowię

Sony KD65XD8505
Ten model mi się podoba, bez zbędnych wodotrysków (3D)
Cena Ok, tylko pytanie czy nie będzie za słaby..
 

barburian

New member
Bez reklam
Tv

@barburian
Pod różnymi kątami w takim razie
Myślałem, że chodzi Ci o zakrzywiony/prosty ekran


@kiki
Napisałem 10000zł, ale im mniej tym lepiej
Jeżeli TV jest wart tych 10k to się nad nim bardziej zastanowię

Sony KD65XD8505