TV do 2000 (2200-2300), PS4 / Filmy HD / TV

dzimiq

New member
Cześć,

Jestem nowy tu na forum. Szukam TV do grania na PS4, oglądania filmów z komputera i sporadycznie zwykłej TV (obejrzenie wiadomości itd.). Nie znam się na tym, dużo parametrów. Są ciekawe oferty np. philips 40 z android tv, ale czytałem, że ma słabą jakość obrazu. Z drugiej strony wiem, że SONY ma niski input lag (granie).

Proszę spójrzcie na moje potrzeby i pomóżcie dokonać wyboru:
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? Dość mały pokój.
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ok. 1.5-2m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? Najczęściej jedna lub dwie. Bardzo rzadko trzy.
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? Najczęściej na wprost, ale czasami podczas leżenia patrzę pod kątem.
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć.
6.Jak słońce świeci w pokoju ? Z lewej strony. Możliwość zasłonięcia rolet, najczęściej oglądanie wieczorną porą.
7.Jaki masz obecnie telewizor ? Stary SONY LCD 32 cale.
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? Głównie będę odtwarzał filmy z komputera oraz grał na PS4. Do tego trochę zwykłej TV, ale wszelkie dodatkowe funkcje czy Android TV są mile widziane. Natomiast nie kosztem jakości obrazu.
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? PS4 HDMI, Komputer HDMI, TV kablowa
10.Jakie urządzenia ? PS4, Komputer
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? W tygodniu 3 godziny dziennie, w weekendy czasami dużo więcej, szczególnie zimą :)
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Z wyglądu błyszczącą, z praktycznego punktu widzenia matową. Zaryzykowałbym błyszczącą, ale nie jest to punkt krytyczny.
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Filmy z komputera, granie PS4, zwykła TV
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? nie
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? PS4, ok. 50% dziennie, zależy od nastroju, ale jakość grania jest dla mnie ważna