kablowka na lcd...

szczeniakos

New member
witam chcialbym kupic telewizor taki troszke powyzej 20 cali LCD odleglosc od tv to jakies 2m..nie mam cyfry ani nic takiego tylko zwykla kablowke i moj problem tkwi w tym czy warto wydawac kase na lcd przy kablowce czy poprostu kupic duze dobre pudlo??????? POMOCY!!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
do 2 metrów
max do 26 " Lcd- oczywiscie że warto
ale musi byc ze wzmocnionym tunerem , dobrym odświeżaniem. A to zależy tylko od kasy.
Jaką firme masz na oku ?
23" to bedzie cacuszko.
Ale weż do domu dwa i wybierz w spokoju ten najlepszy.
pozdrawiam
 

szczeniakos

New member
no co do firmy to nie mam pojecia jestem zielony w telewizorach lcd...moze cos polecisz a wtedy zrobie test w domu...a co to znaczy wposmoc tunerem?? troszke jasniej prosze... musze dodac ze moja kablowka nie jest na swiatlowodach a i obraz nie jest super na pewnoe upc to nie jest
 

mabrat

New member
szczeniakos napisał:
witam chcialbym kupic telewizor taki troszke powyzej 20 cali LCD odleglosc od tv to jakies 2m..nie mam cyfry ani nic takiego tylko zwykla kablowke i moj problem tkwi w tym czy warto wydawac kase na lcd przy kablowce czy poprostu kupic duze dobre pudlo??????? POMOCY!!!

Witaj,
Muszę Cię zmartwić.Korzytstsnie z telewizora lcd lub plazmy do odbioru sygnału tv z kablówki rozczaruje Cię .Sygnał anlogowy jaki oferują kablooperztorzy właśnie na tych odbiornikach ukazuje cała swoją miernotę.Wynika to z samej istoty sygnału analowego,ale w głównrj mierze z niestarannośći w odpowiednim zestrojeniu elemantów sieci kablowej, począwszy od stacji czołowej,przez węzły optyczne aż po wzmacniacze dystrybucyjne i budynkowe.Abonenci sieci kablowych w większości korzystają z klasycznych odbiorników "kineskopowych" nie widzą tak wyrażnie zakóceń a często wystarcza im że się "rusza i jest w kolorze."