Szanowne koleżanki i koledzy, czy ktoś mógłby wyjaśnić mi zagadnienia gwarancji europejskich na sprzęt RTV. Dla ścisłości
podaję przykład. Jako obywatel EU jadę sobie do Brukseli / tak jak
dawniej do Lublina / i kupuję plazmę m-ki Pioneer. Otrzymuję od miłego sprzedawcy rachunek i gwarancję 24-miesięczną na zakupiony
sprzęt ważną w całej Unii. Jest ona droższa od normalnej o 20-30 EUR
Wracam do Warszawy. Jeżeli ten sprzęt się zepsuje, to czy mogę
udać się do serwisu Pioneer w Polsce i naprawić go bezpłatnie w ramach gwarancji, czy też poinformują mnie, że w tym przypadku Polska nie jest w Unii. Wbrew pozorom moje pytanie nie jest pozbawione sensu. Na dwóch stronach internetowych znalazłem
wręcz ostrzeżenie, że tylko sprzęt zakupiony u dealera w Polsce ma gwarancję w Polsce!? Co jest grane?
podaję przykład. Jako obywatel EU jadę sobie do Brukseli / tak jak
dawniej do Lublina / i kupuję plazmę m-ki Pioneer. Otrzymuję od miłego sprzedawcy rachunek i gwarancję 24-miesięczną na zakupiony
sprzęt ważną w całej Unii. Jest ona droższa od normalnej o 20-30 EUR
Wracam do Warszawy. Jeżeli ten sprzęt się zepsuje, to czy mogę
udać się do serwisu Pioneer w Polsce i naprawić go bezpłatnie w ramach gwarancji, czy też poinformują mnie, że w tym przypadku Polska nie jest w Unii. Wbrew pozorom moje pytanie nie jest pozbawione sensu. Na dwóch stronach internetowych znalazłem
wręcz ostrzeżenie, że tylko sprzęt zakupiony u dealera w Polsce ma gwarancję w Polsce!? Co jest grane?