Serwisy VoD (Netflix, Amazon itp.) - wszystkie zagadnienia

mini21

Member
No i to jest śmieszne. Dalej nie jest pewne, kto jest winny - czy to box, czy tv (no bo kabel nie).

Sprawdziłem na wszystkich rozdzielczościach Mi boxa i ciągle to samo.

Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka
 

rabit

Active member
Bez reklam
A no właśnie. Teraz przełączyłem na 60Hz i Transformersów oglądnąłem w całości bez problemu. Ciekawe dlaczego raz działa a raz nie?
Chronos69, chciałem android tv, żebym nie musiał się niczym przejmować a tu zonk. Wszystko działa tak jak chciałbym, wyszukiwanie głosowe jest świetne, dźwięk wielokanałowy, szybkość urządzenia w porównaniu do raspberry pi którą też mam, jest nie do porównania, na korzyść MI. Tylko właśnie te problemy z Netflixem. Mam jednak nadzieję, że może jakaś aktualizacja, zniweluje ten problem na stałe.
 

mini21

Member
Zacząłem czytać kolejne fora i wychodzi na to że jest to wina ..... Netflixa.

Chodzi o zabezpieczenja.
Co ciekawe Netflix nie sprawdza zabezpieczeń w tanich chińczykach a urządzenia Mi traktuje jak jakieś szpiegostwo.

Czyli zasadniczo nie z winy Xiaomi urządzenie jest trochę... mniej uuzytecxne.

Ciekaw jestem czy idzie znaleźć starsze wersje Netflixa bo rzekomo działało....
 
Ostatnia edycja:

Kirek50

Moderator
Bez reklam
Witam.

Zakupiłem jakieś 2 miesiące temu Xiaomi Mi TV Box 4k (albo tak mi się wydaje, bo niby w opisie urządzenia jest Mbox3 czy jakoś tak).

To "jakoś tak" ma podstawowe znaczenie. Xiaomi Mi Box wersja International ma oficjalnie pełne wsparcie do obsługi Netfixa w Full HD 4k. Owa wersja na spodniej części urządzenia ma symbol MDZ-16-AB. Jeżeli tego symbolu nie ma to masz wersję chińską i... by, by Netflix. :(
 

mini21

Member
To "jakoś tak" ma podstawowe znaczenie. Xiaomi Mi Box wersja International ma oficjalnie pełne wsparcie do obsługi Netfixa w Full HD 4k. Owa wersja na spodniej części urządzenia ma symbol MDZ-16-AB. Jeżeli tego symbolu nie ma to masz wersję chińską i... by, by Netflix. :(
I tak też ma ...
199b3c83956a9e85be9784d21a5e36af.jpg
 

rabit

Active member
Bez reklam
Też mam MIBOX3 w DRM-ie. A może wgrać starszą wersję Netflixa? Tylko trzeba by było wyłączyć autoaktualizację. Tak tylko gdybam...
Ja zostawiam MI w domu. Ostatnio nie mam problemu z Netflixem (może po prostu u mnie się coś zawiesiło), a urządzenie oceniam bardzo pozytywnie.
 

nowynick

New member
Witam. Od 3 miechów mam tv Oled Philips 9002.

Od 1 dnia korzystam z aplikacji Netflix w tym tv. Do wczoraj było wszystko super, 4K, HDR, seriale filmy, bez zająknięcia czy przycinki. Ładowanie filmu max 2-3 SEKUNDY. Łącze Neostrada vdsl 80/8 (realnie mam 50/8 ). PING 20, linia NIE sypie błędami, brak szumów, super router Asus dsl 68u. Od zawsze takie same ustawienia neta.

Nagle nie mogę na tej aplikacji Netflixa na tv odtwarzać treści 4K czy HDR! Reszta w HD odtwarza bez problemu. Mało tego, wszystkie filmiki w 4K na aplikacji tv You Tube DZIAŁAJĄ bez problemu. Tylko odpalę coś w 4K w Netflixie na tv - buforuje do 20-25% i zapycha cały tv, potem nawet na YT nic nie można odtworzyć. Dopiero czyszczenie pamięci aplikacji Netflix, ponowne zalogowanie się na konto i można w HD odtwarzać, w trakcie wychodzę, odpalam YT z 4K bez problemu.

Na 1000000% wiem, że kilka osób ma ten sam tv i u nich Netflix w całości działa, jesteśmy w kontakcie. Odinstalowanie apki z tv nic nie daje, wcześniejsze jej wersje bez aktualizacji też nic, mało tego - ponowna instalacja całego tv też NIC :( Żadne restarty routera nic nie dają. Skoro wina np. łącza to dlaczego na YT 4K śmiga? skoro apka Netflixa walnięta to dlaczego u innych działa? skoro namieszane u mnie coś w tv to dlaczego przywrócenie go do fabrycznych ustawień NIC nie daje? POMÓŻCIE, bo oszaleje. :(
 

nowynick

New member
Na kompie w ustawieniach Netflixa (jakość odtwarzania) testowane wszystko, auto, niska średnia, wysoka. Konto kupne w PL i drugie w USA, hasła zmienione i chyba byłby jakiś komunikat, że ktoś oglada itp?
 

DarkDevil

New member
Witam, poszukuję osób, które korzystają z AMAZON FIRE TV STICK i mogą powiedzieć jak to się sprawuje oraz czy z wiadomych przyczyn da radę korzystać z Netflixa tego sprzedawanego na allegro?

Jeśli wg Was nie jest to warte uwagi (korzystanie z Netflixa, ewentualnie Spotify jeśli to możliwe) to będę wdzięczny za propozycję innego rozwiązania ale maks 200 parę zł.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.


Ja mam tego stica drugiej generacji netflix dziala ok (ja oplacam go normalnie z kolega na spolke mozna sie z kims zlozyc wziasc najwyzszy pakiet i podzielic to na 4 osoby wyjdzie taniej)dziala tez polska telewizja na delta player 127 kanalow fajnie to chodzi szybko jak na ta cene nic lepszego nie kupisz ja okazyjne z ebaya dalem 20e
 

nowynick

New member
od zawsze jest na wi-fi, router wysyła oba pasma, tv pracuje w 2.4, ale testowane też na kablu, nadal walczę bez skutku

Po wyczyszczeniu danych aplikacji Netflix w tv, loguje sie, odpalam cokolwiek w 4k lub HDR i przy PIERWSZEJ próbie po czyszczeniu - ładuje natychmiast 99% i buforuje, nie chce załapać....daję stop, ponawiam i wszystko zatrzymuje się na 20-25%. Znowu czyszczenie i za każdym razem to samo...raz uruchomiło nowy odcinek serialu Czarna lista, jest znaczek w ULTRA HD, cały sezon tak oglądałem ale jego jakość jest może HD, nawet wcześniejsze odcinki.....cudaaaaaa
 
Ostatnia edycja:

andrzejbielecki

New member
od zawsze jest na wi-fi, router wysyła oba pasma, tv pracuje w 2.4, ale testowane też na kablu, nadal walczę bez skutku

Po wyczyszczeniu danych aplikacji Netflix w tv, loguje sie, odpalam cokolwiek w 4k lub HDR i przy PIERWSZEJ próbie po czyszczeniu - ładuje natychmiast 99% i buforuje, nie chce załapać....daję stop, ponawiam i wszystko zatrzymuje się na 20-25%. Znowu czyszczenie i za każdym razem to samo...raz uruchomiło nowy odcinek serialu Czarna lista, jest znaczek w ULTRA HD, cały sezon tak oglądałem ale jego jakość jest może HD, nawet wcześniejsze odcinki.....cudaaaaaa
Spróbuj skorzystać z pomocy. Można zadzwonić do hlepdesku Netflixa i opisać problem. Jest też dostępny czat. Spróbować można. Może coś doradzą.
Ja mam telewizor Bravia z roku 2015 i na stronie wsparcia Sony można przeczytać że w ustawieniach telewizora należy ustawić ulepszone sygnału sygnału na enhance.
 

nowynick

New member
od 2 dni z nimi rozmawiam, łącznie przez 4 godziny. Także z ich europejską siedzibą w Holandii i technikami w USA. U nich niby wszystko ok, no i przykład, że u “znajomych” z tym samym tv ta sama apka działa - raczej im wierze.

Restarty łącza, całej linii, karty sieciowej w skrzynce, zmiany dns - NIC nie pomaga....U INNYCH ta sama apka i ten sam tv - działa. Skoro wina mojego łącza to dlaczego na YT 3 godzinny film w 4K ładuje w sekundę? Tylko spróbuję coś 4K lub HDR w Netflixie - i wszystko w tv pada w sensie nawet YT nie chce się otworzyć...

w ich aplikacji testy ich serwerów, wszystko super na zielono "ptaszki", szybkość 47Mb/s


Philips powie - skoro u innych działa, tv jest ok
Netflix to samo
Orange - skoro na YT 4K śmiga to nie ich wina

TAK? tak! ale u mnie nie działa....
 
Ostatnia edycja:

andrzejbielecki

New member
Rzeczywiście jakaś dziwna sprawa. U mnie jak były problemy z odtwarzaniem na netfliksie to takie same problemy były także przy oglądaniu filmów na YouTube. Tutaj wygląda na problem z aplikacją Netflix lub ewentualnie ustawienia routera czy masz możliwość połączenia telewizora po kablu może tego spróbuj?
 
Do góry