Odtwarzacz blu-ray a Cyfra+

visca

New member
Witam. Jestem nowy na tym forum i na samym początku chciałbym zaznaczyć, że jestem zupełnie zielony w temacie odtwarzaczy blu-ray.

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem odtwarzacza blu-ray z dyskiem twardym, aby mieć możliwość nagrywania programów (głownie meczów), gdy jestem poza domem. Mam Cyfrę+ z tunerem Sagecom DSI 87 CPL. Czy aby móc nagrywać transmisję z Cyfry wystarczy podpiąć tuner pod odtwarzacz, czy też potrzebne jest jakieś dodatkowe oprogramowanie/sprzęt (w końcu sygnał jest chyba w jakiś sposób kodowany)? Jeżeli chodzi o telewizor to mam Sharpa Aquos

A skoro już mowa o odtwarzaczach z wbudowanym dyskiem, to od jakiego zaczynają się one pułapu cenowego i czy zdarza się, że nie obsługują one formatów avi albo mkv?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Wydaje mi się że kupno takiego odtwarzacza jest kompletnie bez sensu ,najlepszym rozwiązaniem jest kupno tunera satelitarnego z wbudowanym dyskiem
 

visca

New member
Może źle się wyraziłem. Głównym celem kupna odtwarzacza będzie oczywiście oglądanie filmów na BD, DVD, itp. Nagrywanie, to tak przy okazji.
 

bagiennik

New member
Bez reklam
To jakiś bezsensowny pomysł, nawet jezęli jakiś BD nagrywał by z zewnętrznego źródła to tylko po "analogu" zatem to bzdura.

Jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup dekodera z PVR (+dysk USB)

I osobno jakiegoś blu ray, najlepiej LG czy samsunga (mkv)
 

visca

New member
To jakiś bezsensowny pomysł, nawet jezęli jakiś BD nagrywał by z zewnętrznego źródła to tylko po "analogu" zatem to bzdura.

hmmm... czyli jedyne, co taki odtwarzacz może zgrać na dysk, to jest to, co mu wrzucę na płycie lub innym nośniku danych. Dobrze zrozumiałem? Podkreślam, że w ogóle się na tym nie znam, więc wolę sobie to "łopatologicznie" wyjasnić :)
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam