Kupno odtwarzacza Blu-ray z jak najlepszym DVD.

Pawel_2

New member
Witam

Pomóżcie proszę, jestem zielony w temacie Blu-raya.
Muszę kupić Blu-raya.
Zależy mi na jak najlepszym odtwarzaniu DVD.
Czy ma sens przeskalowywanie DVD na HD (Full HD).
Telewizor mam Full HD Samsung LCD LE40C650
Czy to prawda, że najlepsze są Panasoniki.
Jakie modele.
Chcę wydać 500 max. 700 zł.

Pozdrawiam
Paweł
 

behemot

New member
Blu-ray nie wpłynie na jakość odtwarzanego filmu dvd więc jeśli nie zamierzasz inwestować w filmy na tym nośniku to z przedziału cenowego możesz wybrać naprawdę dobrej klasy dvd lub cały zestaw kina domowego spełniający godziwe warunki w domowym zaciszu.
 

Pawel_2

New member
Blu-ray nie wpłynie na jakość odtwarzanego filmu dvd więc jeśli nie zamierzasz inwestować w filmy na tym nośniku to z przedziału cenowego możesz wybrać naprawdę dobrej klasy dvd lub cały zestaw kina domowego spełniający godziwe warunki w domowym zaciszu.

Witam
Wiem, że mogę kupić przyzwoite DVD w tej cenie ale nie chcę się zamykać w standardzie jednak już odchodzącym. Zapewne zacznę w pewnym momencie wypożyczać filmy Blu-ray. Z zestawem kina za tą cenę to przesadzasz. Ja używam tylko dźwięku stereo. Do ledwie przyzwoitego zestawu kolumn do kina domowego należy dodać jedno zero z tyłu a i tak do stereo będzie się ledwie nadawał. Inne kryteria i wymagania, nie do pogodzenia ze stereo. Do odtwarzania muzyki używam CD-ka i dobredo stereonicznego wzmacniacza z podpiętymi monitorami nad których poprawą pracowałem chyba ze dwa lata.

Moje pytanie: jaki Blu-ray z jak najlepszym, czyli dopracowanym odtwarzaniem DVD w rozsądnej cenie.
Wiele dobrego słyszałem o nowych Panasonicach.
Mam też pytanie, czy ktoś porównywał DMP-BDT110, 210 i model 310.
Nie mogę nigdzie znaleźć modelu DMP-BDT210, czy ktoś znalazł w sprzedaży.

Pozdrawiam
Paweł
 
Ostatnia edycja:

blurejs

New member
Panasonic to zdecydowanie dobry wybór. Blu-ray tej firmy mają bardzo dobre upscalery. DVD wygląda na nich świetnie.