Teraz czas na takie modele

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
suzuki_kizashi_01.jpg

suzuki_kizashi_02.jpg

suzuki_kizashi_03.jpg

suzuki_kizashi_04.jpg

suzuki_kizashi_05.jpg

suzuki_kizashi_06.jpg

suzuki_kizashi_07.jpg

suzuki_kizashi_08.jpg


http://www.widelec.org/suzuki_kizashi,id,1408.html
 

arosek22

New member
ciekawe jaka by byla wycena ubezpieczyciela w przypadku np. uszkodzenia i konieczności wymiany przedniego zderzaka :D
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
« powrótjavascript:history.back();​

Suzuki: Światowa premiera modelu Concept Kizashi we Frankfurcie
Trzecia faza globalnej strategii Suzuki
Wprowadzając na rynek model Swift, Suzuki rozpoczęło realizację pierwszej fazy nowej światowej strategii. Jednym z wiodących motywów pierwszej fazy był sport. Swift zdobył wielką popularność między innymi dzięki nowoczesnej, wyjątkowo dynamicznej formie. Sportowe akcenty można znaleźć także w kolejnych modelach – Grand Vitara i SX4, które również podbiły serca klientów na całym świecie.
070911-frankfurt-01.jpg
Pierwszym modelem drugiej fazy globalnej strategii Suzuki jest Splash, debiutujący we Frankfurcie. Zarówno Splash, jak i kolejny model tej fazy są zorientowane na rodzinę i jej potrzeby. Nie oznacza to rezygnacji z ducha sportu, ale obecnie firma chce podkreślić w swoich nowych produktach walory rodzinne, z których zresztą samochody Suzuki słyną od lat. Warto dodać, że kolejnym modelem, który Suzuki zamierza wprowadzić na rynek będzie Alto nowej generacji. Będzie on łączył w sobie zwinność niewielkiego samochodu miejskiego z wyjątkową przyjaznością dla środowiska.
We Frankfurcie zobaczymy także, co Suzuki ma do zaproponowania w segmencie D, w ramach realizacji trzeciej fazy globalnej strategii. W tej fazie podstawowym celem będzie wprowadzenie Suzuki do grona marek o wysokim prestiżu. Innymi słowy Suzuki chce dostarczać samochody, które będą kojarzyły się z wysokim statusem właściciela. Marka Suzuki od wielu lat była na to przygotowywana.
1. Dlaczego Suzuki wchodzi w segment D?
Suzuki zdobyło na przestrzeni lat reputację specjalisty od niewielkich samochodów miejskich oraz pojazdów segmentu SUV. Firma sprzedaje swoje produkty w 168 krajach świata, notując z roku na rok wzrost sprzedaży. W ostatnich latach wielkość sprzedaży wzrosła z 1 654 000 samochodów w roku podatkowym 1997 do około 2 405 000 w 2007.
Średnioterminowe plany obejmujące pięć lat zakładają osiągnięcie poziomu 3 millionów pojazdów w roku 2009. Japoński producent osiągnął skonsolidowaną wartość sprzedaży na poziomie 3 trylionów jenów w roku podatkowym 2007, co plasuje firmę w pobliżu środkowych rejonów tabeli producentów samochodów na świecie.
frankfurt07-kizashi-n02.jpg
Pomimo tych wyraźnych wzrostów, Suzuki nie było do tej pory w stanie utrzymać tych klientów, którzy chcieliby dochować wierności marce, poszukując samochodu o większych gabarytach. Od chwili powstania firmy w roku 1909 Suzuki zawdzięcza swe osiągnięcia wyłącznie klientom. Dlatego firma czuje się zobowiązana, by odpowiedzieć na rosnące oczekiwania swej klienteli o zróżnicowanych stylach życia oraz wymaganiach i jest przekonana, że może to zrobić oferując im szerszą gamę produktów. Dlatego Suzuki zdecydowało się rozszerzyć swą ofertę i zaoferować w najbliższych latach produkty we wszystkich segmentach od A do D. Pierwszy pojazd Suzuki w segmencie D będzie swego rodzaju okrętem flagowym w gamie produktów.
Kolejnym ważnym celem wejścia w segment D jest pełniejsze wykorzystanie najwyższego poziomu technologii Suzuki dla utrwalenia wizerunku marki.
2. Wartości i stylizacja
Suzuki jest świadome tego, że wejście w segment D ma sens tylko pod warunkiem, że firma zaoferuje nowe wartości, których nie proponuje obecnie żaden z konkurentów.
Samochody segmentu D można podzielić na 2 grupy. Pierwsza z nich to samochody rodzinne o stosunkowo dużych gabarytach, zorientowane na przestronność przedziału pasażerskiego. Druga to pojazdy nieco bardziej dystyngowane, o podwyższonym poziomie wyposażenia i doskonałych osiągach, często o nieco mniejszych wymiarach, ale oferujące wysoki poziom jakości i prestiż.
Suzuki zamierza zaoferować samochód, którego nie da się zakwalifikować do żadnej z tych grup. Za hasłem Suzuki “Way of Life” kryją się takie czynniki składowe marki jak bezpośredniość, wartość, sportowy dynamizm, młodzieńczy duch i ekscytacja. Słowa “bezpośredniość” i „wartość” mówią, że Suzuki oferuje produkty o rozsądnym stosunku ceny do wartości. Określenia “sportowy dynamizm” i “młodzieńczy duch” odnoszą się do wartości emocjonalnych produktów. Natomiast “ekscytacja” wyraża najważniejszy element wartości marki, przekazywany przez Suzuki klientom we wszystkich produktach. Wśród nich “wartość” (innymi słowy poziom satysfakcji klienta wyższy, niż wynikający z ceny produktu), jest nieodłącznym atrybutem produktów Suzuki.
Można postawić tezę, że wszystkie obecnie oferowane samochody segmentu D których zaletą jest między innymi przystępność cenowa, są wybierane przez klientów, ponieważ oferują z jednej strony atrakcyjny poziom cenowy, a z drugiej satysfakcjonujące wyposażenie, dobre osiągi, przestronną kabinę czy inne zalety. Ale samochód Suzuki w segmencie D będzie inny.
Suzuki zamierza w nim bowiem zawrzeć silny przekaz emocjonalny, jako sposób zapewnienia satysfakcji klienta na poziomie o wiele wyższym, niż wynikający z ceny. Innymi słowy Suzuki jest pierwszym producentem, który zdecydował się na tak bezkompromisowe połączenie atrakcyjnej ceny i przekazu emocjonalnego w segmencie D.
Sportowy wizerunek wymaga, aby wymiary samochodu pasowały do wysokich osiągów. Samochód segmentu D musi mieć z jednej strony możliwie przestronną kabinę, z drugiej nadwozie musi mieć odpowiednio dynamiczną linię i sportowy styl. Styliści Suzuki bardzo dogłębnie studiowali naturę sportowego, pełnego emocji stylu samochodów segmentu D, by dojść do przekonania, że design nowego samochodu powinien wyróżniać się gracją i dynamizmem.
Ponieważ motywem przewodnim trzeciej fazy globalnej strategii Suzuki jest nadanie marce wysokiego prestiżu, stylizacja nadwozia powinna być dynamiczna, ale nie może w zbyt dosłowny i jednoznaczny sposób podkreślać mocy i sportowego charakteru samochodu. Chodzi raczej o nadanie nadwoziu stylu o indywidualnym charakterze i ducha pasji.
Tym niemniej motyw sportowy, który Suzuki chce zawrzeć w samochodzie segmentu D znajdzie z pewnością wyraz w dynamicznej stylizacji, ale i pewnej elegancji i dystynkcji, a nawet wykwintności. Sportowy i dynamiczny styl musi współgrać z odpowiednimi osiągami, chociaż tak naprawdę najważniejsze jest, jak produkt postrzegany jest przez potencjalnych klientów. Po doświadczeniu z wersją Swift Sport, nadchodzi czas na segment D.
frankfurt07-kizashi-n07.jpg
frankfurt07-kizashi-n05.jpg
3. Coś więcej, niż “mędrca szkiełko i oko”...
W koncepcie Kizashi, jak we wszystkich modelach Suzuki wykorzystuje w pełni wielkie doświadczenie swoich inżynierów, łącząc i stosując raczej dopracowane technologie, niż poszukując za wszelką cenę nowych, spektakularnych rozwiązań.
Takie podejście sprawdza się od lat w dywizji motocyklowej Suzuki. (Wszak Suzuki to jedna z nielicznych firm produkujących zarówno samochody, jak i motocykle.) W przypadku motocykla, gdzie relacja i wzajemne zrozumienie pomiędzy człowiekiem i maszyną są jeszcze ważniejsze niż w samochodzie, projektowanie konstrukcji wyłącznie w oparciu o wyniki uzyskane w drodze symulacji komputerowych jest wręcz niemożliwe. Szczególnie ważne są wyniki testów drogowych i ich interpretacja oraz zastosowanie w praktyce jak największej ilości komentarzy przekazanych przez kierowców testowych, nawet jeżeli brzmi to nieco staroświecko w branży, uchodzącej za niezwykle nowoczesną i zaawansowaną technologicznie. Inżynierowie Suzuki, którzy mają już doświadczenia z prac przy Swifcie wiedzą, że to jedyna droga, aby w bezpieczny sposób poprawić osiągi samochodów i rozbudzić w ten sposób emocje wśród potencjalnych klientów. To wszystko brali pod uwagę konstruktorzy samochodu segmentu D.
Firma jest jednocześnie w pełni świadoma rosnących wymagań w zakresie ochrony środowiska. Odpowiedzią na te wymagania jest projekt samochodu o napędzie hybrydowym. Celem jest wykorzystanie technologii hybrydowej (z klasycznym silnikiem spalinowym jako podstawowym źródłem napędu i dodatkowym elektrycznym silnikiem wspomagającym) dla sprostania tym wymaganiom, nadal zapewniając kierowcy emocjonalne doznania, jakich dostarcza praca i brzmienie klasycznej jednostki napędowej.
Suzuki wykorzystuje w Kizashi koncepcję napędu na 4 koła, technologię od lat rozwijaną w firmie, aby zapewnić doskonałą dynamikę i prowadzenie. Warto też podkreślić, że samochód będzie charakteryzował się najniższym poziomem emisji dwutlenku węgla (CO2) wśród wszystkich pojazdów segmentu D wyposażonych w napęd na 4 koła.
4. Koncept Kizashi: atleta dróg
Słowo “Kizashi” oznacza w języku japońskim “preludium” lub “przedsmak”. Ta nazwa doskonale odzwierciedla zmiany, jakie przechodzi w ostatnich latach marka Suzuki.
W koncepcie Kizashi widać pasję, z jaką Suzuki podchodzi do nowych wyzwań (to jedna z podstawowych zasad kultury korporacyjnej Suzuki), przyszłych kierunków działań i dalszego powiększania przewagi konkurencyjnej.
Tematem przewodnim stylizacji konceptu Kizashi jest “atleta w dynamicznym ruchu”, ponieważ główne cechy konceptu można podsumować jako zalety wielkiego atlety: oddanie sportowym wyzwaniom, siła fizyczna będąca wynikiem wielkiego wysiłku podczas treningów, doskonała budowa ciała, a także prezencja, godność i dostojność mistrza.
Nowy pojazd Suzuki będzie prawdziwym atletą naszych dróg i autostrad z następujących powodów:
  • Niekonwencjonalna stylizacja, przełamująca schematy segmentu D
    Stylizacja nadwozia przywodzi na myśl skojarzenie z doskonałą budową ciała atlety, a oryginalny przód, obok którego nie można przejść obojętnie, podkreśla wyjątkowy, dystyngowany charakter.
  • Dynamiczny wygląd, kojarzący się z wysokimi osiągami
    Ogromne, szerokie obręcze kół podkreślają sportowe ambicje i wysokie osiągi. Kształt maski sugeruje dużą moc silnika, a linia nadwozia – znakomite własności aerodynamiczne, które pozwalają samochodowi bez problemów przecinać strugę powietrza, pewnie trzymając się drogi.
  • Zdecydowany charakter, nadający status okrętu flagowego w gamie Suzuki
    Detale nadwozia zaprojektowane z wielką pieczołowitością podkreślają dystyngowany, dostojny wygląd, przywodząc na myśl skojarzenie z najwyższą jakością.
    Koncept Kizashi to jednoznaczna zapowiedź ważnych zmian i nowości, które Suzuki przygotowuje w najbliższym czasie.
Podstawowe dane techniczne:
Długość całkowita: 4,650 mm
Szerokość całkowita: 1,950 mm
Wysokość całkowita: 1,400 mm
Rozstaw osi: 2,850 mm
Silnik:  Nowo zaprojektowany 2,0 l turbo diesel  
Skrzynia biegów: Sekwencyjna, 6-biegowa
Układ napędowy:  Napęd na 4 koła
Opony: 255/30R21
Koła: 21 cali, aluminiowe, 9-ramienne


Suzuki.com.pl
 
Do góry