Witam mam mały problem kupiłem plazmę w sklepie można powiedzieć duża firma dostarczona była dnia następnego transportem firmowym z magazynu jako nówka ale po rozpakowaniu z nie oryginalnego opakowania okazało się że jest to plazma z wystawki i jeszcze uszkodzona miała uszkodzony bok jakby po upadku. Odmówiłem przyjęcia i po powrocie do sklepu okazało się że w całej sieci sklepów chyba nie mają takiego modelu całkowicie sprawnego, poinformowano mnie że może będzie w przyszłym tygodniu nówka tylko że nikt tego nie widział. Może ktoś wie jak w takim przypadku działa prawo czy mogę domagać się innej w ramach tej ceny którą zapłaciłem o tych samych parametrach lub wyższych ponieważ umowa kupna sprzedaży z mojej strony została spełniona,a sklep nie wywiązał się z umowy.W taki sposób postępuje serwis LG wymienia sprzęt na nowy o parametrach takich samych lub większych jeśli nie potrafi naprawić sprzętu tylko nie wiem jak to się odnosi do sprzętu kupionego w sklepie.