Samsung Seria D6 - NIE FULL HD 3D !! (sprawa w toku)

Mariow

New member
Zgadza się ja też mam znaczek FullHD 3D (kupowałem w czewrcu), ciekawe co z tego wyniknie, czy ktoś dzwonił może na infolinię samsnga lub gdzieś się orientował co z tym fantem można zrobić ??

TDX Ty chyba pracujesz gdzieś w sklepie rtv czy ktoś juz próbował coś u Ciebie zwracać lub pytać, a może sam gdzieś już zasięgałeś języka u dystrybutora jakiegoś np ??
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
czekamy na PN co powiedzą KIKI'emu - czyli na oficjalne stanowisko :)



@Mariow
Nie nikt nie próbował jeszcze zwracać :) sam pytałem przez dział handlowy SAMSUNGA

U mnie się wyparli >> ale przesłałem zdjęcia pudełek -> mam wrażenie że sami nie są tego świadomi...
 
Ostatnia edycja:

geffer

New member
powtorze jeszcze raz ! ja zwrocilem towar i oddali kase, nie bylo problemu! w koncu opieram sie o KC i obowiazujace w Polsce prawo! Towar jest niezgodny z umowa i macie 2 miesiace aby o tym fakcie poinformowac sprzedawce ... jesli ktos ma dluzszy okres tv to musi sie zaglebic w temacie, poniewaz nie mam czasu aby opisac calosc dzialania, aczkolwiek z tej sytuacji jest jak najbardziej wyjscie. w dodatku tak naprawde uderzajcie do sklepu gdzie kupiliscie, wprowadzili was w blad i w dodatku nie wiedzieli co sprzedaja ... cos sie nie podoba to dzwonicie federacji konsumenta a on kieruje sprawe dalej ...
 

tdx

New member
Bez reklam
No dobrze Ty oddałeś ale chodzi o to jak ktoś nie ma znaczka FHD3D na stronie też już nic nie ma na ten temat to skąd ma ta niezgodność wynikać?

Mnie tylko interesuje (i większość ludzi którzy mają już ten TV) jak zachowa się samsung. Bo mnie dzisiejsze tłumaczenie ("przecież my nic nie mówiliśmy że ma" jak i wcześniejsze opisywane na forum ("proszę zaktualizować soft") rozwaliło...
Dlatego pofatygowałem się i znalazłem pudełka z modeli serii 6xxx z logiem FHD3D (nawet 37D6100 ma logo FHD3D....) i wszystko to wysłałem do "uśmiechniętego" Pana z firmy Samsung (i czekam aż mu uśmiech z twarzy zniknie) ...
 

geffer

New member
niezgodnosc wynika stad, ze kupiles produkt poprzez jego promocje i rozreklamowanie ... przypominam ze reklama producenta, ktora przekonala potencjalnego konsumenta do kupienia danej rzeczy, opisywala dana funkcjonalnosc, wowczas rowniez mozna oddac jako towar niezgodny z umowa ... takze czy ktos ma full hd3d na kartonie czy tez nie to tak naprawde nic nie szkodzi ... u mnie w markecie na kazdym samsungu serii d6 ( d6100, d6500 ) jak i wyzszych czyli d7000 i d8000 sa takie same puszczone prezentacje, a na ich ekranach, po rogu z lewej stronie widnieje logo full hd 3d ... jest to rowniez podstawa ...
 

pawlao

New member
Witam
jedna sprawa

wiem, że Samsung postąpił źle,
lecz gdzie są Ci krzykacze, którzy teraz są takimi znawcami, gdzie ci wszyscy specjaliści?, a co najgorsze ludzie z firm konurencyjnych, którzy są od szukania takich błędów/kłamstw?
Jak do tej pory ten model był "cacy", a teraz jest "be", czy to coś zmienia?,
ważne, ze do tej pory kienci byli zadowoleni, i ten model sprawiał im dużo frajdy.
Pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
u mnie w markecie na kazdym samsungu serii d6 ( d6100, d6500 ) jak i wyzszych czyli d7000 i d8000 sa takie same puszczone prezentacje, a na ich ekranach, po rogu z lewej stronie widnieje logo full hd 3d ... jest to rowniez podstawa ...

Proszę Cie... Demo samsunga może sobie lecieć i na seriach 5xx i TV Sony :) nie ma to żadnego znaczenia - to tylko płytka demo.

Tak obrazowo: w tv jest reklama samochodu który ma asystenta parkowania potem podawana jest cena już "od 40tys" -> nie oznacza to że model za 40tys będzie miał tą funkcję

Niezgodność może występować wtedy gdy:
- Na cenówce produktu była by informacja ze TV jest FHD3D
- W instrukcji była by informacja że TV jest FHD3D
- Na stronie producenta w specyfikacji była by taka informacja - lub byłby znaczek przy tym modelu sugerujący że TV jest FHD3D
- Pytając sprzedawce czy ten telewizor jest FHD3D otrzymałeś odpowiedź że tak

@pawlao
Ja nadal uważam że to świetny TV i nadal go będę polecał :)
natomiast wkurzył mnie przedstawiciel samsunga i jego ton odpowiedzi....
 

nowy84

New member
Ja odpowiem tak: Na pewno nie oddam tego telewizora, chyba ze wymienia mi na serie 7 8) (w co szczerze watpie). Mialem prawie tydzien teraz na poznanie tego telewizora i z przykroscia musze stwierdzic ze... Ze jest wyrabany w kosmos, ma wszystko czego dusza zapragnie... Pomijajac multimedia, ktorych jest naprawde sporo (ipla, explore 3, przegladarka),
Internet w tv mam bezposrednio z laptopa (tez samsunga), mam playa, wiec wystarczylo go tylko zmostkowac i udostepnic internet przez wifi, zadnych dodatkowych routerow, modemow itd... i co najwazniejsze kabli (ze tez na to wczesniej nie wpadlem)... Nawet hdmi... Po co?, skoro jest "all share pc" i wszystko lata bez przyciec BEZPRZEWODOWO i to nie tylko z lapa ale i z samsunga galaxy s... W tej chwili w pokoju mam tylko 3 kable: kabel antenowy do tv, kabel zasilania do tv, kabel zasilania do lapa i... powietrze...
Co do tego calego full hd 3d, w innym poscie o "wielkim rozczarowaniu" podalem odpowiedz samsunga na mojego maila i przytocze go raz jeszcze tutaj:

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Model ue40d6500 jest w stanie odtworzyć materiał filmowy full hd 3D.
Jeśli występują jakieś problemy to proszę zaktualizować oprogramowanie telewizora.
Plik z aktualizacją znajdzie Pan pod adresem
Nie Znaleziono Strony
&prd_ia_cd=105&prd_mdl_cd=UE40D6500VHXXC&prd_mdl_name=UE40D6500VH&srchword=UE40D6500
VH
Oprogramowanie należy uruchomić, aby się rozpakowało i zainstalowało na
pendrivie (na pendrivie nie może być żadnych innch plików oprócz
aktualizaji). Następnie urządzenie można podłączyć do portu USB
telewizora i postępować według komunikatów. Informuję, że aktualizacja
oprogramowania nie wpływa na warunki gwarancji, jeżeli zostanie
przeprowadzona zgodnie z instrukcją.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.


I najwazniejsze (tak mi sie wydaje) jest to zdanie:

Model ue40d6500 jest w stanie odtworzyć materiał filmowy full hd 3D (!!!)

Dla mnie taka odpowiedz jest pelnym dowodem, i podstawa do reklamacji, czy roszczen w razie czego, jesli tego nie naprawia... Malo tego, jesli wszyscy zaczniecie wysylac maile ( i bardzo dobrze) to samsung w koncu bedzie musial cos z tym zrobic... Moze naprawia to 3d, albo dadza jakies upominki :) blu raye 8) (czcze gadanie?, zebyscie sie nie zdziwili, choc sam w to nie wierze :)) itd...
I jeszcze jedno, obraz jest perfect, a gdyby ta cala tv jednak w pelni opierala sie na 3d... Ale sie nie opiera i nie bedzie jeszcze dluuuuuugo, a jak juz bedzie to wszystkie dzisiejsze tv 3d i tak pewnie beda do wymiany...
Jak mi znajdziecie taki telewizor z takim wygladem, takimi funkcjami (wszystkimi), takim obrazem i jeszcze w tej cenie!!!, to bardzo prosze o podanie tutaj...
Nie znajdziecie, bo nie ma takiego...

Pozdrawiam.
 

wlodek10

New member
Mam pytanie, jak to sprawdzić czy telewizor odtwarza odbiera programy 3d full hd poniewaz tez posiadam model d 6500 i nie wiem jak to sprawdzić telewizor zakupiłem 31 maja 2011 r. Dzięki za odpowiedz.
 

wlodek10

New member
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Telewizory marki Samsung odbierają sygnał full HD 3D. Warunkiem do
odbioru takiego sygnału, jest, aby sygnał 3D zakodowany był w systemie
Real 3D.
oto odpowiedz którą ja uzyskałem z firmy Samsung oczywiście z biura obsługi klienta. Na temat znaczka na opokowaniu 3d full hd pan odpowiedział że są to chwyty maretngowe i z tym pytaniem należy kirować się bezpośrednio do firmy Samsung Polska dział reklamacji. A dlaczego taki znaczek widniał na opakowaniu a teraz go nie ma nie odpowiedział.
 

wlodek10

New member
Zapytaj go, co on rozumie przez "zakodowany w systemie Real 3D".
No właśnie pytałem on nie bardzo wiedział o co chodzi cisza w słuchawce. Po drugim moim mailu na temat znaczka 3d full hd ktorego w tej chwili nie ma na opakowaniu ani na stronie internetowej odpisano mi ze sprawa została skierowana do odpowiednigo działu reklamacji.i odpowiedz uzyskam w terminie póżniejszym. Także oni mówią to co im samsung każe a sami nic nie wiedza na ten temat czy telewizor ten odbiera 3d full hd
 

xx5032

New member
Ostatnia edycja:

janpat_1970

Member
Bez reklam
Witam.
Oto dzisiejsza odpowiedz Samsunga na problem Defektu serii D6xx0:
"

Numer referencyjny Klienta: 2710339637
Numer odpowiedzi Email: 2105937817
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung.
Uprzejmie prosimy o nie odpowiadanie na ten email , bezpośrednia
odpowiedź zwrotna nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o ponowne użycie formularza
kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej: New URL, w
zakładce ‘kontakt z nami’.

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Technologia 3D jest jeszcze nowym, wręcz nowatorskim sposobem
wyświetlania obrazu na produktach wykorzystywanych do domowej rozrywki.
Trudno też jednoznacznie stwierdzić, czy na rynku obowiązuje jednolity
standard opisujący parametry FullHD 3D. Definicje wykorzystywane na
świecie przez producentów sprzętu, magazyny branżowe czy instytuty
technologiczne testujące sprzęt często różnią się od siebie.

Bazując jednak na najbardziej podstawowym wymaganiu dotyczącym FullHD,
jakim jest możliwość jednoczesnego wyświetlenia 1080 linii poziomych i
1920 linii pionowych, telewizory LED z serii D6xxx - tak w trybie pracy
2D jak też w trybie pracy 3D – spełniają to wymaganie. Z perspektywy
tego wymogu telewizory z serii LED D6xxx są poprawnie oznaczone jako
FullHD 3D.

Obraz 2D oraz 3D generowany jest przez połączenie wielu elementów
konstrukcyjnych produktu, z których kluczowym jest wykorzystywany panel.
W zależności od jego rodzaju, jakość obrazu 3D może różnić się pomiędzy
produktami. Te różnice oraz brak formalnych standardów FullHD 3D
przejawiają się też w rozbieżnych interpretacjach technologii FullHD 3D,
pojawiających się w prasie branżowej czy też w Internecie i dotyczą
różnych producentów telewizorów.

Do czasu wyjaśnienia tych rozbieżności telewizory LED z serii D6xxx
przestaną być oznaczane jako urządzenia 3D FullHD, mimo że spełniają jak
na razie jedyny parametr, akceptowany przez wszystkich producentów
telewizorów czyli jednoczesne wyświetlenie 1080 linii poziomych i 1920
linii pionowych.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
XXXXX XXXXXXX
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
www.samsung.pl"
 
Ostatnia edycja:

janpat_1970

Member
Bez reklam
Proponuje zasypywać ich pytaniami bo z tego co widzę to zależy kto odpowiada na zadane pytanie. Wczoraj otrzymałem odpowiedz następująca:
Numer referencyjny Klienta: 2710339637
Numer odpowiedzi Email: 2105921102
Przy kontakcie z infolinią prosimy o powołanie się na Nr Klienta.

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Samsung.
Uprzejmie prosimy o nie odpowiadanie na ten email, gdyż bezpośrednia
odpowiedź zwrotna nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o ponowne użycie formularza
kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej: New URL, w
zakładce ‘kontakt z nami’.

Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Telewizory, które odtwarzają FullHD 3D to modele D7000 i D8000.
Podobnie jest z pilotem, jest on kompatybilny w wcześniej wymienionymi modelami.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
XXXX XXXXX
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
New URL
 
Do góry