Panasonic ogłosił skonsolidowane wyniki koncernu . Podobnie jak u konkurencji wyniki są gorsze jak w latach poprzednich.
Dyrektor Zarządzający, Real Uenoyama
Dyrektor Zarządzający Uenoyama stwierdził że "W pierwszym kwartale przychody przychody były słabe i były konsekwencją trzęsienia ziemi i spadku popytu w Europie. Do tego silny jen spowodował duże straty bo zmniejszył konkurencyjność sprzętu na rynku handlowym.
Ponieważ przychody operacyjne były mniejsze niż planowano, należy uruchomić środki zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Poważne spadki popytu na wszystkich kontynentach odcisnęły piętno na globalnych wynikach koncernu".
■ przychody spadły o 28 proc. "Nadwyżka w przyszłym roku powinna się pojawić"
Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1.799 mld jenów a to oznacza spadek o 28%
(w telewizorach plazmowych spadek o 39 procent,lcd spadek o 20 procent). Aparaty cyfrowe - spadek o 13%, BD / DVD Recorder spadek o 16 procent.
Klimatyzatory wzrost o 21%, pralki wzrost o 6 procent, pralki bez spadku .
Oszczędności energii spowodowała wzrost zainteresowania sprzętem AGD.
Całość wzrostów a AGD 11 procent w Japonii i za granicą.
Dyrektor Zarządzający Uenoyama stwierdził że "W pierwszym kwartale przychody przychody były słabe i były konsekwencją trzęsienia ziemi i spadku popytu w Europie. Do tego silny jen spowodował duże straty bo zmniejszył konkurencyjność sprzętu na rynku handlowym.
Ponieważ przychody operacyjne były mniejsze niż planowano, należy uruchomić środki zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Poważne spadki popytu na wszystkich kontynentach odcisnęły piętno na globalnych wynikach koncernu".
■ przychody spadły o 28 proc. "Nadwyżka w przyszłym roku powinna się pojawić"
Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 1.799 mld jenów a to oznacza spadek o 28%
(w telewizorach plazmowych spadek o 39 procent,lcd spadek o 20 procent). Aparaty cyfrowe - spadek o 13%, BD / DVD Recorder spadek o 16 procent.
Klimatyzatory wzrost o 21%, pralki wzrost o 6 procent, pralki bez spadku .
Oszczędności energii spowodowała wzrost zainteresowania sprzętem AGD.
Całość wzrostów a AGD 11 procent w Japonii i za granicą.