LG ostro atakuje w obronie swoich 3D:" Hey Sony i Samsung - lepiej trzymajcie się 2D"

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W ślad za opublikowanymi badaniami LG zrobiło kampanię reklamową opartą na jej wynikach .

lg.jpg


http://www.hdtv.com.pl/forum/newsy/69214-pasywne-kontra-aktywne-epizod-ii-czy-mleko-sie-wylalo.htmlR
Rozpoczęta w czwartek nowa kampania reklamową bierze na cel modele telewizorów 3D rywali - czyli Samsunga i Sony . Reklama ukazała się w prasie w wiodących gazetach ( w tym Wall Street Journal i USA Today).
Reklama brzmi :" Hey Sony i Samsung - lepiej trzymajcie się 2D"

Wspierając swoją kampanię LG publikuje kolejne badania , tym razem niedzielne badania Consumer Reports który wyżej ocenił technologię pasywną przyznając 76 punktów na pasywne okulary oparte Kino 3D TV, tym samym wyprzedzając Sony i Samsunga w podobnej wartości oceny jak konsumenci w poprzednich badaniach.

Po ukazaniu się reklamy LG wiceprezes Samsunga dwa razy powtarzał publicznie, że konsumenci "głosują swoimi dolarami a nie głosują za jakością". I znów powołał się na wyniki aktualnej sprzedaży produktów 3D
gdzie firma Samsung ma 60 procent udziału w rynku w ciągu ostatnich 12 tygodni.

Twice
 
Ostatnia edycja:
Do góry