Walka na rynku o technologię 3D wkroczyła w nową fazę.
Nie tylko waga okularów będzie miała znaczenie ale przede wszystkim technologia.
LG, patrząc jak pokonać wewnętrznego czyli Samsung w rosnącym rynku 3D TV rozpoczęła ekspansję z technologią okularów pasywnych i na potwierdzenie otrzymała dobre recenzje z Chin , gdzie wprowadziła pierwsze taki telewizory.
Firma energicznie naciska współpracujące koncerny na rozwój tego kierunku.
FPR - technologia 3D okularów bez migotania jak zapewnia promotor jest lekka i znacznie bardziej przystępna cenowo (okulary kosztują kilkadziesiąt zł) niż powszechne równoważne przejęte przez Samsung Electronics aktywnych migawki.
Pomimo kontrowersji wokół inicjatyw wykonanych przez LG i Samsung, LG Group twierdzi że że jej telewizory zostają przyjmowane na rynku konsumenckim lepiej niż przewidywano.
LG zawarł sojusz z wiodącymi producentami telewizorów w Chinach pod koniec ubiegłego roku w celu zapewnienia przewagi na rynku dla zestawów wartości dodanej i premium.
"Sprzedaliśmy ponad 100.000 FPR telewizorów 3D w terminie dwóch miesięcy od ich debiutu na rynku. Przystępne ceny i lekkie okulary 3D są głównymi czynnikami," powiedział rzecznik LG Display Lee Sang-wook.
LG Display zostało zaskoczone wartością zamówień takich jak Skyworth i Hisense . I już ma kłopot z ich realizacją. "W ramach wspierania technologii, LG planuje zwiększyć swój udział w rynku w segmencie 3D w Chinach i to znacznie.
Ale to nie koniec . Kolejne cele to Stany Zjednoczone i Europa .
Od kwietnia ze sprzedażą telewizorów 3D z okularami pasywnymi rusza Philips i Vizio. Sprzedaż nowych telewizory LG powinna rozpocząć się w USA w Marcu .
"Nasze dane mówią że 95 procent Chińczyków zainteresowanych jest kupnem telewizory 3D z FPR (Okluray pasywne). W Stanach Zjednoczonych i Francji badania wskazały że potrzeby takie sięgają
85 procent i 88 procent, odpowiednio," powiedział inny rzecznik LG Kim Jun-kyu.
Kim powiedział LG już sprzedała ponad 300.000 FPR telewizorów 3D i że wartość 1 mln osiągnie już w przyszłym miesiącu.
Argumenty spowodowały ogromne zainteresowanie technologiczną walką między aktywnymi okularami Samsunga( migawkowe) i FPR LG (pasywne) Obserwatorzy robią zakłady która technologia tym razem zwycięży?
System aktywnej migawki oddzielnie przenosi wysokiej jakości obraz (1080p) do lewego i prawego oka, które odtwarzane są na przemian z dużą prędkością. Ale cross-talk i migotania są często wymieniane jako najważniejsze problemy systemu.
Koreatimes
Nie tylko waga okularów będzie miała znaczenie ale przede wszystkim technologia.
LG, patrząc jak pokonać wewnętrznego czyli Samsung w rosnącym rynku 3D TV rozpoczęła ekspansję z technologią okularów pasywnych i na potwierdzenie otrzymała dobre recenzje z Chin , gdzie wprowadziła pierwsze taki telewizory.
Firma energicznie naciska współpracujące koncerny na rozwój tego kierunku.
FPR - technologia 3D okularów bez migotania jak zapewnia promotor jest lekka i znacznie bardziej przystępna cenowo (okulary kosztują kilkadziesiąt zł) niż powszechne równoważne przejęte przez Samsung Electronics aktywnych migawki.
Pomimo kontrowersji wokół inicjatyw wykonanych przez LG i Samsung, LG Group twierdzi że że jej telewizory zostają przyjmowane na rynku konsumenckim lepiej niż przewidywano.
LG zawarł sojusz z wiodącymi producentami telewizorów w Chinach pod koniec ubiegłego roku w celu zapewnienia przewagi na rynku dla zestawów wartości dodanej i premium.
"Sprzedaliśmy ponad 100.000 FPR telewizorów 3D w terminie dwóch miesięcy od ich debiutu na rynku. Przystępne ceny i lekkie okulary 3D są głównymi czynnikami," powiedział rzecznik LG Display Lee Sang-wook.
LG Display zostało zaskoczone wartością zamówień takich jak Skyworth i Hisense . I już ma kłopot z ich realizacją. "W ramach wspierania technologii, LG planuje zwiększyć swój udział w rynku w segmencie 3D w Chinach i to znacznie.
Ale to nie koniec . Kolejne cele to Stany Zjednoczone i Europa .
Od kwietnia ze sprzedażą telewizorów 3D z okularami pasywnymi rusza Philips i Vizio. Sprzedaż nowych telewizory LG powinna rozpocząć się w USA w Marcu .
"Nasze dane mówią że 95 procent Chińczyków zainteresowanych jest kupnem telewizory 3D z FPR (Okluray pasywne). W Stanach Zjednoczonych i Francji badania wskazały że potrzeby takie sięgają
85 procent i 88 procent, odpowiednio," powiedział inny rzecznik LG Kim Jun-kyu.
Kim powiedział LG już sprzedała ponad 300.000 FPR telewizorów 3D i że wartość 1 mln osiągnie już w przyszłym miesiącu.
Argumenty spowodowały ogromne zainteresowanie technologiczną walką między aktywnymi okularami Samsunga( migawkowe) i FPR LG (pasywne) Obserwatorzy robią zakłady która technologia tym razem zwycięży?
System aktywnej migawki oddzielnie przenosi wysokiej jakości obraz (1080p) do lewego i prawego oka, które odtwarzane są na przemian z dużą prędkością. Ale cross-talk i migotania są często wymieniane jako najważniejsze problemy systemu.
Koreatimes