Samsung – najnowsza linia TV LCD ma zawierać 30 produktów

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W nadchodzącym sezonie 2006/2007 koreański gigant zamierza wprowadzić do sprzedaży w USA aż 30 modeli TV LCD, co jest ilością naprawdę imponującą. Wśród urządzeń, które mają trafić na rynek odnajdziemy modele z małymi, średnimi i dużymi ekranami, a także coraz popularniejsze na świecie ekskluzywne odmiany designerskie. Sukcesywnie dołączane będą do oferty modele z ekranami o przekątnych zawierających się w przedziale od 15 do 57 cali.

Najbardziej imponująco wygląda segment TV LCD z dużymi i małymi ekranami w których odnajdujemy aż 17 modeli: pięć 32 calowych, jeden 37 calowy, sześć 40 calowych, trzy 46 calowe, jeden 52 calowy oraz jeden 57 calowy. Co warte podkreślenia, w roku 2006 pojawi się aż 10 modeli z panelami o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli.

Jonas Tanenbaum, dyrektor marketingu amerykańskiego oddziału Samsunga, twierdzi, że w tym sezonie sprzedaż będą ciągnęły modele 32 i 40 calowe. Firma daje swoim dystrybutorom bardzo dobre warunki sprzedaży dzięki czemu w większości sklepów można spotkać po dwa, a nawet trzy różne modele w tych dwóch najważniejszych wielkościach ekranu.

TV LCD z serii „96” z panelami 32 calowymi mają być dostępne od lipca w cenie sugerowanej 2299$, natomiast urządzenia 40 i 46 calowe będą sprzedawane od sierpnia w cenie 4099$ i 4799$. Modele 40 i 46 calowe mają panele LCD o rozdzielczości 1080p, wejście na karty cyfrowej telewizji kablowej, wejście USB, oraz czytnik niemal wszystkich rodzajów kart pamięci.
TV LCD z serii „92” (kontrast 5000:1 i 2 wejścia HDMI) będą nadal sprzedawane, ale ich cena nieco spadnie: 32 cali - 2199$, 40 cale- 3299$, 46 cali – 3999
nowetrendy.pl
 
Do góry