DisplaySearch – 40 cali kontra 37 cali, wojna trwa

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak podaje DisplaySearch, zamówienia w USA na 40 calowe TV LCD zaczęły przekraczać ilościow,o zamówienia 37 calowe już we wrześniu 2005 roku, kiedy intensywnie reklamowały się firmy Samsung i Sony Bravia. Natomiast w marcu 2006, gdy na rynek trafiły nowe modele firm Sharp i LG, sytuacja zaczęła się zmieniać. Odnotowano wówczas wyraźny wzrost sprzedaży modeli 37 calowych, których upłynniono więcej niż modeli 40 calowych. W kwietniu ponownie tron objęły TV LCD z ekranami 40 calowymi.
W Europie, współzawodnictwo między wielkością panelami, jest także bardzo intensywna. Pełna sprzedaż TV LCD z ekranami o przekątnej 37 cali, wyniosła w pierwszym kwartale 180000 sztuk, natomiast w tym samym okresie sprzedano zaledwie 130000 TV LCD z ekranem o przekątnej 40 cali.
Oba segmenty muszą uważnie przyglądać się, powoli wzrastającemu rynkowi urządzeń 42 calowych, których cena w okresie wielkich promocji na rynku amerykańskim w Westinghouse Electric i Polaroid spada poniżej modeli 40 calowych. Średnia cena TV LCD 42 cali wynosi obecnie w Ameryce Północnej 2800$.
Zgodnie z informacjami zawartymi w materiałach producentów tajwańskich, w roku 2007 główny rynek sprzedaży TV LCD będą kształtowały ekrany o przekątnej 37, 40 i 42 calowe. W bieżącym roku modele o przekątnej 32 cali sprzedadzą się w ilości 14 mln sztuk, gdy w tym samym czasie modele 37, 40 i 42 calowe sprzedadzą się w ilości 3 mln sztuk.
digiTimes/nowetrendy.pl
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
Już teraz wiadomo ,ze prognozy w pełni się sprawdzą i jeszcze pójdą w większe ekrany.
 
Do góry