Panasonic w dół - Samsung w górę / Ameryka/

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jak podaje CEA (Consumer Electronic Association), na rynku amerykańskim sprzedaż telewizorów plazmowych firmy Panasonic spadła w pierwszym kwartale tego roku, natomiast Samsung odnotował w tym samym okresie wzrost sprzedaży. Obecnie Koreańczycy zbliżają się do zajęcia 20% rynku.

CEA przeanalizowała dane otrzymane od największych sprzedawców detalicznych w USA z których wynika, że Panasonic zmniejszył swój udział w rynku z 36% do 26,8% w ujęciu kwartalnym, a w ciągu ostatnich trzech tygodni, licząc od połowy lutego, udział firmy w sprzedaży nieznacznie wzrósł do 27,8 %, natomiast Samsung odnotował w tym samym okresie wzrost udziału w rynku z 13,9% do 16%, a ciągu trzech tygodni od połowy lutego nawet do 19,3%.
Panasonic jest nadal numerem 1 na rynku amerykańskim, ale Samsung zbliżył się znacznie. Na kolejnych miejscach znajdują się: Hitachi, Pioneer, Philips, LG Electronics i Sylvania.
Na rynku amerykańskim udział w sprzedaży plazm o przekątnej 50 cali stanowił w styczniu 31% co oznacza przyzwoity wzrost w stosunku do grudnia kiedy stanowiły one 25%.
żródło : nowetrendy.pl
 
Do góry