Wygrasz samochód albo nie .Na dwoje babka wróżyła...

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
26 kwietnia rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca sprzedaż monitorów multifunkcyjnych (MFM) marki Samsung. Akcja jest skierowana do klientów końcowych i przebiega pod przewrotnym hasłem „Nadwoje Babka wróżyła". Koncepcja kreatywna kampanii została zbudowana wokół motywu przewodniego, jaką jest postać tytułowej Nadwoje Babki. Główne przekazy podkreślają możliwości wyboru, jakie daje monitor MFM – użytkownik ma możliwość wyboru: albo monitor albo telewizor.

Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym główna nagroda to samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, wystarczy kupić jeden z objętych promocją monitorów*, zarejestrować się na stronie Nadwoje Babka i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej propozycji. Oprócz samochodu, w konkursie można również wygrać jeden z dziesięciu monitorów Samsung P2770HD. Konkurs wspierany jest internetowo przez profil na portalu społecznościowym Facebook oraz kanał z klipami video na portalu YouTube. Wparcie akcji
w sklepach jest realizowane z wykorzystaniem materiałów POS takich, jak floor stickery, wobblery
i ulotki.
Wygraj kabriolet!
Untitled-1.jpg


Monitor MFM to dwa wysokiej, jakości urządzenia w jednej obudowie. Wbudowany tuner telewizyjny pozwala na oglądanie telewizji na ekranie monitora. Wystarczy wpiąć kabel anteny telewizyjnej, aby wysokiej klasy monitor zmienić w telewizor Full HD. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na dużą oszczędność miejsca i pieniędzy. Przy zakupie urządzenia, klient otrzymuje pilota TV.

Koniec kampanii przewidziany jest na 23 maja 2010.

Koncepcja kreatywna: Focus Media Group
Zakup mediów: Starcom

* - Monitory objęte promocją - Samsung LD220HD, P2770HD, P2470HD, 2333HD oraz P2270HD.
Samsung Polska
 
Do góry