26 kwietnia rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca sprzedaż monitorów multifunkcyjnych (MFM) marki Samsung. Akcja jest skierowana do klientów końcowych i przebiega pod przewrotnym hasłem „Nadwoje Babka wróżyła". Koncepcja kreatywna kampanii została zbudowana wokół motywu przewodniego, jaką jest postać tytułowej Nadwoje Babki. Główne przekazy podkreślają możliwości wyboru, jakie daje monitor MFM – użytkownik ma możliwość wyboru: albo monitor albo telewizor.
Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym główna nagroda to samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, wystarczy kupić jeden z objętych promocją monitorów*, zarejestrować się na stronie Nadwoje Babka i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej propozycji. Oprócz samochodu, w konkursie można również wygrać jeden z dziesięciu monitorów Samsung P2770HD. Konkurs wspierany jest internetowo przez profil na portalu społecznościowym Facebook oraz kanał z klipami video na portalu YouTube. Wparcie akcji
w sklepach jest realizowane z wykorzystaniem materiałów POS takich, jak floor stickery, wobblery
i ulotki.
Wygraj kabriolet!
Monitor MFM to dwa wysokiej, jakości urządzenia w jednej obudowie. Wbudowany tuner telewizyjny pozwala na oglądanie telewizji na ekranie monitora. Wystarczy wpiąć kabel anteny telewizyjnej, aby wysokiej klasy monitor zmienić w telewizor Full HD. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na dużą oszczędność miejsca i pieniędzy. Przy zakupie urządzenia, klient otrzymuje pilota TV.
Koniec kampanii przewidziany jest na 23 maja 2010.
Koncepcja kreatywna: Focus Media Group
Zakup mediów: Starcom
* - Monitory objęte promocją - Samsung LD220HD, P2770HD, P2470HD, 2333HD oraz P2270HD.
Samsung Polska
Głównym elementem kampanii jest konkurs dla klientów, w którym główna nagroda to samochód Smart Cabrio. Aby go wygrać, wystarczy kupić jeden z objętych promocją monitorów*, zarejestrować się na stronie Nadwoje Babka i napisać wróżbę. Wygrywa autor najbardziej kreatywnej propozycji. Oprócz samochodu, w konkursie można również wygrać jeden z dziesięciu monitorów Samsung P2770HD. Konkurs wspierany jest internetowo przez profil na portalu społecznościowym Facebook oraz kanał z klipami video na portalu YouTube. Wparcie akcji
w sklepach jest realizowane z wykorzystaniem materiałów POS takich, jak floor stickery, wobblery
i ulotki.
Wygraj kabriolet!
Monitor MFM to dwa wysokiej, jakości urządzenia w jednej obudowie. Wbudowany tuner telewizyjny pozwala na oglądanie telewizji na ekranie monitora. Wystarczy wpiąć kabel anteny telewizyjnej, aby wysokiej klasy monitor zmienić w telewizor Full HD. To innowacyjne rozwiązanie pozwala na dużą oszczędność miejsca i pieniędzy. Przy zakupie urządzenia, klient otrzymuje pilota TV.
Koniec kampanii przewidziany jest na 23 maja 2010.
Koncepcja kreatywna: Focus Media Group
Zakup mediów: Starcom
* - Monitory objęte promocją - Samsung LD220HD, P2770HD, P2470HD, 2333HD oraz P2270HD.
Samsung Polska