Firma Sony Przedstawia Najbardziej Ambitną Z Dotychczasowych Reklam Telewizorów Bravi

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
1189437946539.jpg

FIRMA SONY PRZEDSTAWIA NAJBARDZIEJ AMBITNĄ Z DOTYCHCZASOWYCH REKLAM TELEWIZORÓW BRAVIA

2007-10-04
Warszawa, październik 2007 r.











Trzecia część trylogii reklamowej marki BRAVIA ustanowiła rekord, jeśli chodzi o ilość animatorów pracujących wspólnie przy jednej scenie (40 osób). Stworzył ją ten sam zespół z agencji reklamowej Fallon, która wcześniej nakręciła wysoko oceniane spoty ze skaczącymi piłeczkami i fajerwerkami z farby. W trzecim filmie występują kolorowe postaci ulepione z 2,5 tony plasteliny, biorące udział w surrealistycznej historyjce rozgrywającej się w centrum Nowego Jorku.

Plastelinowy spot stanowi centrum zintegrowanej kampanii reklamowej obejmującej swoim zasięgiem telewizję, prasę, Internet i punkty sprzedaży. Do jego stworzenia wykorzystano metodę animacji poklatkowej, materiał kręcono na ruchliwym placu w Nowym Jorku. W efekcie stworzono jedną z najambitniejszych animowanych reklam, jakie kiedykolwiek powstały. Zarówno dla reżysera Franka Budgena, jak i dla zespołu animatorów z wytwórni Passion Picture było to ogromne wyzwanie.

„Od strony technicznej to najtrudniejsza produkcja, w jakiej uczestniczyłem” przyznaje reżyser filmu, Frank Budgen. – „Niezwykle trudno było kontrolować całą tę sytuację. W jednej chwili na planie było zbyt wielu statystów, w następnej było ich za mało… Tłumy nowojorczyków przechodziły przez plan i nic się z tym nie dało zrobić, bo wszystko działo się naprawdę.”

„To było ogromne przedsięwzięcie – dodaje James Kennedy z Sony Europe. – „Sami ustawiliśmy wysoko poprzeczkę wypuszczając 250 tysięcy skaczących piłeczek na ulice San Francisco i tworząc fajerwerki z farby w Glasgow, dlatego wiedzieliśmy, że nowa reklama także musi być ambitnym projektem”.








„Fani marki BRAVIA mają wysokie wymagania, od dawna z zainteresowaniem czekali na to, co pokażemy w trzeciej części tej kolorowej trylogii. Na poziomie technicznym ta produkcja była prawdziwym wyczynem. Choć pracowało nad nią czterdziestu animatorów, stworzenie zaledwie czterech sekund filmu zajęło nam ponad cztery godziny! Ale też efekt jest niezwykle widowiskowy.”

Kampania w Internecie ruszyła pod koniec sierpnia, kiedy to ukazał się trwający 10 sekund zwiastun ukazujący sceny z planu. Pełna wersja reklamy jest dostępna na stronie www.colourlikenoother.com.



Informacje uzupełnaijące
Nowa reklama w liczbach
3 tygodnie zdjęć
6 kamer
2,5 tony plasteliny
189 króliczków o wysokości 60 cm
150 kostek o krawędzi 30 cm
3 na 6 m – wymiary „fali” z fioletowej plasteliny
10 m – największy królik
40 animatorów
40 animatorów nigdy jeszcze nie pracowało jednocześnie nad jedną sceną
40 animatorów w ciągu 4 godzin pacy stworzyło 4 sekundy filmu
Trwająca 60 sekund reklama składa się z około 100 000 ujęć











Istnieje możliwość wprowadzenia zmian po ukazaniu się niniejszej informacji.

http://www.sony.pl/view/ShowArticle.action?article=1189437943598&site=odw_pl_PL&source=rss
Sony Poland
 
Do góry