Netflix rozprawi się z udostępnianiem haseł po utracie subskrybentów w pierwszym kwartale.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
[FONT=&quot]Netflix rozprawi się z udostępnianiem haseł po utracie subskrybentów w pierwszym kwartale.

m-netflixlogo2017_2.jpg

[/FONT]

[FONT=&quot]Netflix stracił 200 000 subskrybentów w pierwszym kwartale 2022 r., a teraz planuje rozprawić się z udostępnianiem haseł w ponad 100 milionach gospodarstw domowych. Firma jest również otwarta na reklamy.
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Po dodaniu 8,28 mln nowych abonentów w czwartym kwartale 2021 r., Netflix stracił 200 tys. w pierwszym kwartale 2022 r. głównie z dwóch powodów; wyższy poziom anulacji i wyjście z Rosji skutkujące utratą 700 000 abonentów.
[/FONT]

[FONT=&quot]Netflix prognozuje dalsze straty w II kwartale 2022 r. z powodu czterech czynników; wolniejsza absorpcja inteligentnych telewizorów i urządzeń (częściowo z powodu braku chipów), udostępnianie haseł, konkurencja i sytuacja gospodarcza. Gigant streamingowy ponownie podniósł ceny w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w pierwszym kwartale roku i będzie nadal podnosić ceny w innych regionach w tym kwartale. Ostatni raz Netflix stracił subskrybentów w 2011 r., po tym, jak próbował podnieść cenę, dzieląc firmy zajmujące się przesyłaniem strumieniowym i wypożyczaniem DVD na dwie części.
[/FONT]

[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Udostępnianie haseł w 100 milionach gospodarstw domowych[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot] Netflix planuje teraz rozprawić się z udostępnianiem haseł. W zeszłym miesiącu firma zaczęła testować dwa nowe narzędzia w trzech krajach . Netflix szacuje, że z udostępniania haseł korzysta ponad 100 milionów gospodarstw domowych.[/FONT]
[FONT=&quot] - "... oprócz naszych 222 mln płacących gospodarstw domowych szacujemy, że Netflix jest współdzielony z ponad 100 mln dodatkowych gospodarstw domowych, w tym ponad 30 mln w regionie UCAN" - napisała firma w liście do akcjonariuszy za I kwartał 2022 r.
[/FONT]

[FONT=&quot]Dyrektor generalny Reed Hastings również wydaje się przygotowywać do tańszego planu z reklamami. Powiedział, że Netflix jest „dość otwarty na oferowanie jeszcze niższych cen z reklamami, jako wybór konsumenta”, być może w „w przyszłym roku lub dwóch”. Nie podano żadnych dalszych szczegółów. Netflix ma 221,64 mln subskrybentów na całym świecie.[/FONT]
[FONT=&quot] flatpanelshd
[/FONT]
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Jak będą tacy pazerni i zaczną kombinować z tymi dzielonymi kontami, to stracą jeszcze więcej! Wcześniej już próbowali ze sprawdzaniem kont, ale to nic nie dało...
 
Do góry