[FONT="]Netflix, rekordowa liczba seriali Original TV w 2022 r.
[FONT="] [/FONT]
[/FONT][FONT="]Według najnowszych danych Ampere Analysis w 2022 r. Netflix ma zamiar wydać więcej oryginalnych treści niż kiedykolwiek wcześniej, spodziewając się 398 oryginalnych treści .[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Te 398 oryginalnych treści reprezentuje tylko seriale telewizyjne, których pierwszy odcinek zaplanowano na 2022 r., lub te, których produkcja jest planowana i których pierwszy odcinek może mieć miejsce w 2022 r. Dlatego liczba ta nie uwzględnia wszystkich seriali telewizyjnych, które nie zostały jeszcze zamówione lub dopiero ogłoszone. .
[/FONT]
Skoncentruj się na katalogu seriali telewizyjnych Netflix Originals 2022
[FONT="]Przypominamy, że w 2021 roku Netflix wyemitował 259 z 395 zapowiedzianych seriali TV Originals, co jest już rekordem, który platforma mogła pobić od 2022 roku. Na dobry początek, bo w połowie lutego ukazało się już 55 seriali TV Originals. w służbie, podczas gdy kolejne 56 zaplanowano na później w 2022 r. Podobnie, kolejne 97 zaplanowano również na 2022 r., ale bez konkretnej daty. Netflix ogłasza również, że 88 seriali TV Originals, które właśnie zakończyły się w produkcji, jest gotowych do zintegrowania z platformą w celu emisji. Wreszcie 102 są nadal w produkcji i według analityków Ampere Analysis powinny pojawić się w katalogu usługi OTT przed końcem 2022 roku. Jedno jest pewne, wszystkie te programy są już na zamówienie i są w produkcji Netflixa.[/FONT]
Słowo od Richarda Coopera z Ampere Analysis
[FONT="]„ Konkurencja o utrzymanie subskrybentów w obliczu agresywnej konkurencji wspieranej przez studia uczyniła Netflix jednym z wiodących światowych twórców oryginalnych treści ” — zauważa Richard Cooper, dyrektor ds. badań w Ampere Analysis. Planowane premiery Netflix na 2022 r. wykazują rosnący poziom różnorodności, z większym udziałem treści międzynarodowych i szerszym rozrzutem płci niż kiedykolwiek wcześniej. Ta obietnica większej liczby i lepszych programów jest dokładnie tym, czego potrzebuje gigant streamingowy, aby zaspokoić żarłoczny apetyt na treści swoich 222 milionów subskrybentów na całym świecie i zminimalizować przyszły churn.
Avcesar[/FONT][/FONT][FONT="][FONT="]
[/FONT]
[/FONT]
[FONT="] [/FONT]
[/FONT][FONT="]Według najnowszych danych Ampere Analysis w 2022 r. Netflix ma zamiar wydać więcej oryginalnych treści niż kiedykolwiek wcześniej, spodziewając się 398 oryginalnych treści .[/FONT]
[FONT="]
[FONT="]Te 398 oryginalnych treści reprezentuje tylko seriale telewizyjne, których pierwszy odcinek zaplanowano na 2022 r., lub te, których produkcja jest planowana i których pierwszy odcinek może mieć miejsce w 2022 r. Dlatego liczba ta nie uwzględnia wszystkich seriali telewizyjnych, które nie zostały jeszcze zamówione lub dopiero ogłoszone. .
[/FONT]
Skoncentruj się na katalogu seriali telewizyjnych Netflix Originals 2022
[FONT="]Przypominamy, że w 2021 roku Netflix wyemitował 259 z 395 zapowiedzianych seriali TV Originals, co jest już rekordem, który platforma mogła pobić od 2022 roku. Na dobry początek, bo w połowie lutego ukazało się już 55 seriali TV Originals. w służbie, podczas gdy kolejne 56 zaplanowano na później w 2022 r. Podobnie, kolejne 97 zaplanowano również na 2022 r., ale bez konkretnej daty. Netflix ogłasza również, że 88 seriali TV Originals, które właśnie zakończyły się w produkcji, jest gotowych do zintegrowania z platformą w celu emisji. Wreszcie 102 są nadal w produkcji i według analityków Ampere Analysis powinny pojawić się w katalogu usługi OTT przed końcem 2022 roku. Jedno jest pewne, wszystkie te programy są już na zamówienie i są w produkcji Netflixa.[/FONT]
Słowo od Richarda Coopera z Ampere Analysis
[FONT="]„ Konkurencja o utrzymanie subskrybentów w obliczu agresywnej konkurencji wspieranej przez studia uczyniła Netflix jednym z wiodących światowych twórców oryginalnych treści ” — zauważa Richard Cooper, dyrektor ds. badań w Ampere Analysis. Planowane premiery Netflix na 2022 r. wykazują rosnący poziom różnorodności, z większym udziałem treści międzynarodowych i szerszym rozrzutem płci niż kiedykolwiek wcześniej. Ta obietnica większej liczby i lepszych programów jest dokładnie tym, czego potrzebuje gigant streamingowy, aby zaspokoić żarłoczny apetyt na treści swoich 222 milionów subskrybentów na całym świecie i zminimalizować przyszły churn.
Avcesar[/FONT][/FONT][FONT="][FONT="]
[/FONT]
[/FONT]