Rynek domowej rozrywki prawie się podwoił od 2015 roku

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
[FONT=&quot]Rynek domowej rozrywki prawie się podwoił od 2015 roku.

homecinema.jpg

[/FONT]

[FONT=&quot]Globalny rynek domowej rozrywki wzrósł w ostatnich latach. Sprzedaż płyt DVD / Blu-ray spada, usługi przesyłania strumieniowego rosną, a kina mają problemy. [/FONT]

[FONT=&quot]Cyfrowa transformacja[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot] Jeszcze 6 lat temu rynek wyglądał zupełnie inaczej. Sprzedaż płyt DVD / Blu-ray przekroczyła przychody ze streamingu, a udział w rynku kinowym przekroczył 50%. Tak wynika z corocznych raportów Theme od Motion Picture Association (MPA). „Rozrywka domowa” obejmuje sprzedaż i wypożyczanie płyt DVD / Blu-ray, a także różne formy usług transmisji strumieniowej (z wyłączeniem sportu). Wyłączone są kanały telewizyjne i pakiety (233,1 miliarda dolarów rocznie). Usługi przesyłania strumieniowego zaczęły gwałtownie rosnąć w 2010 roku, co wpłynęło na sprzedaż dysków DVD / Blu-ray. W teatrach na całym świecie odnotowano spadek frekwencji, ale rosnące ceny biletów doprowadziły do ​​wyższych przychodów.
[/FONT]

[FONT=&quot]Pandemia koronawirusa przyspieszyła transformację cyfrową. - Ostatecznie kryzys COVID-19 przyspieszył i zintensyfikował zmiany, które już zachodziły w całej branży. Domowa rozrywka już się rozwijała, a studia od Sony Pictures po Paramount dostarczały znaczące ilości treści na własne lub inne platformy streamingowe. W ciągu ostatniego roku Peacock, Disney +, HBO Max i Netflix umożliwiły twórcom szerszy wybór i jeszcze większy wybór dla konsumentów, a Paramount + dołączył do ich grona ”- powiedział Charles H. Rivkin, prezes i dyrektor generalny MPA.
[/FONT]

[FONT=&quot] Pandemia mocno uderzyła w kina w 2020 roku, prowadząc do niezwykłego 72-procentowego spadku przychodów w porównaniu z rokiem 2019, podczas gdy zapewniła usługi przesyłania strumieniowego z dalszym wzrostem. Obecnie na całym świecie jest ponad 1,1 miliarda subskrypcji na transmisje strumieniowe, zauważa MPA. Sprzedaż rozrywki domowej wzrosła o 31% w 2020 r. W porównaniu z 2019 r., Ale MPA zrewidowało nieco swoje dane za 2019 r. W porównaniu z zeszłorocznym raportem. Od 2015 roku rynek domowej rozrywki prawie się podwoił. Warto zauważyć, że sprzedaż PVOD (premium VOD, premiery filmowe w domu) nie jest obecnie uwzględniana w liczbach. Universal powiedział, że jego sprzedaż PVOD przekroczyła 500 milionów dolarów w 2020 roku w samych Stanach Zjednoczonych.[/FONT]

[FONT=&quot] Całkowity rynek o wartości 80 miliardów dolarów[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot] Pomimo rosnącego segmentu rozrywki domowej, całkowity rynek nadal spadł o 18% w 2020 r. (W porównaniu z 2019 r.) Ze względu na sytuację na rynku kinowym. Łączna sprzedaż osiągnęła w zeszłym roku 80,8 miliarda dolarów na całym świecie, powiedział MPA. Domowa rozrywka miała 85,1% udziału w rynku, a kinowa 14,9%.
[/FONT]

[FONT=&quot]Rok 2021 będzie kolejnym trudnym rokiem dla kin na całym świecie, chociaż wielu obserwatorów spodziewa się wzrostu przychodów w porównaniu z rokiem 2020. - „Chociaż nie wiemy, jaką formę przybierze nasz przyszły sukces, jasne jest, że nasi widzowie chcą oglądać historie w niemal każdej formie. Innowacje pomogą nam spotkać się z publicznością tam, gdzie się znajdują, i pomogą przywrócić żywą kreatywność, która napędza Jestem przekonany, że w miarę jak te oznaki ożywienia nadal pojawiają się na całym świecie, nie będziemy tylko cieszyć się triumfalnymi powrotami na naszych ekranach. Będziemy nimi żyć ”- powiedział Charles H. Rivkin.
[/FONT]

[FONT=&quot]- Źródło: MPA ,flatpanelshd[/FONT]
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Sprzedaż płyt Blu Ray spada przez pazerność "handlowców"! Obniżcie ceny a sprzedaż wzrośnie...
 
Do góry