Raport krótkoterminowy dla perspektywy dla telewizorów microLED.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
[FONT=&quot]Raport krótkoterminowy dla perspektywy dla telewizorów microLED.

m-sonycrystalled.jpg

[/FONT]

[FONT=&quot]Raport DSCC stwierdza, że ​​nawet do 2026 roku technologia wyświetlania microLED będzie miała „niewielki udział w rynku telewizorów ze względu na wysoką cenę detaliczną”. Zwiększenie rozdzielczości do 8K spowoduje dodatkowe problemy. Potencjał microLED

[/FONT]
[FONT=&quot] Na targach CES już w 2012 firma Sony zaprezentowała prototyp telewizora microLED. To było wspaniałe, ale nigdy nie zmaterializowało się jako produkt. Na targach CES 2020 firma Samsung po raz trzeci ogłosiła telewizory microLED , obiecując wprowadzić na rynek w tym roku modele od 75 do 150 cali „gotowe do użytku w domu”. Wydawać by się mogło, że telewizory microLED zbliżają się do rynku konsumenckiego, nawet jeśli plan Samsunga na 2020 rok się nie spełnił. Jednak nowy raport DSCC (Display Supply Chain Consultants) zmniejsza krótkoterminowe perspektywy telewizorów microLED, wskazując na wysokie koszty, wyzwania technologiczne 8K i zaciekłą konkurencję. - „Chociaż konsumenci są bardzo entuzjastycznie nastawieni do technologii microLED, z raportu wynika, że ​​microLED będzie miał tylko niewielki udział w rynku telewizorów ze względu na wysoką cenę detaliczną” - powiedział DSCC, który prognozuje roczne przychody z microLED w wysokości zaledwie 288 milionów dolarów do 2026 roku. [/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]
dsccmicroled.jpg
ŹRÓDŁO: DSCC MICROLED DISPLAY TECHNOLOGY AND MARKET OUTLOOK REPORT

[/FONT]
[FONT=&quot] Raport IHS Markit przewidywał wcześniej, że telewizory microLED zrobią pierwszy krok na rynek masowy w 2026 roku, zdobywając 0,4% udziału w rynku. Zmontowany ze 146-calowym modułem Samsung „The Wall” kosztuje ponad 300 000 USD. DSCC dodał, że „zwiększenie rozdzielczości z 4K do 8K będzie bardzo kosztowne, ponieważ zużycie płytek LED zależy głównie od liczby pikseli”. Wskazał na inne technologie wyświetlania jako bardziej odpowiednie dla rynku masowego i segmentu premium. [/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]
146-CALOWY TELEWIZOR MICROLED „THE WALL” FIRMY SAMSUNG NA TARGACH CES 2018. ZDJĘCIE: FLATPANELSHD

[/FONT]
[FONT=&quot] - „Konkurencja, nawet w kategorii telewizorów premium, będzie ogromnym wyzwaniem. OLED i LCD z kropkami kwantowymi mają już ugruntowaną pozycję w tej przestrzeni. Kilku producentów telewizorów wprowadza również LCD z podświetleniem miniLED o znacznie poprawionym kontraście. Podwójny wyświetlacz LCD jest kolejnym potencjalnym rywalem. Tymczasem Samsung Display przygotowuje się do masowej produkcji paneli QD-OLED, które będą konkurować z White OLED LG Display ”- powiedział DSCC. „Telewizory MicroLED zajmą niszę na bardzo dużym rynku telewizorów, gdzie panele LCD nie są już opłacalne. Będą popularne wśród entuzjastów kina domowego, ale nie wejdą do głównego nurtu. DSCC prognozuje, że wyświetlacze microLED prawdopodobnie odniosą większy sukces w innych zastosowaniach , takich jak AR / VR i Wearables ”. Jak zauważono w raporcie, wiele dużych firm bada obecnie technologię microLED, w tym Apple, AUO, Sony i Samsung.
[/FONT]
[FONT=&quot]- Źródło: DSCC,flatpanelshd[/FONT]
 

Stratoss

Member
Bez reklam
"Raport krótkoterminowy dla perspektywy dla telewizorów microLED".
Jakoś po chińsku to zdanie sklecone..
Nie prościej było napisać:Raport krótkoterminowy i perspektywy dla telewizorów microLED.
 
Do góry