Soundbar TCL Ray Danz TS9030 z Dolby Atmos.

Status
Zamknięty.

swiniosz

New member
Po powrocie z serwisu mam EU086 A0118 HV011 D0204. Bt AirPlay wifi łączy. Tylko teraz zamiast miękkiego basu ciagle pierdzi SUB. To jest jakiś dramat. Jak wymusić update przez wifi? Pozdrawiam
 

Daawid

New member
Po powrocie z serwisu mam EU086 A0118 HV011 D0204. Bt AirPlay wifi łączy. Tylko teraz zamiast miękkiego basu ciagle pierdzi SUB. To jest jakiś dramat. Jak wymusić update przez wifi? Pozdrawiam

Mi pobrało update jak sprawdziłem wersję oprogramowania na belce, po włączeniu pobrało.
Co do suba, nie masz przypadkiem ustawień dźwięku w tv na auto zamiast passtrough ?
 

robcyk77

New member
Cześć,
chciałem podłączyć pod google home i nie wyszukało urządzenia, poczytałem więc ściągnąłem ze strony TCL soft i przez USB zainstalowałem teraz wersja zainstalowana to EU086-AO118-HV011 DO105.
Google home dalej nie widzi urządzenia, zielona diota od WiFi jak się świeciła dalej się świeci.
W menu ustawień zniknęła opcja ustawień Wifi - jest tylko Sleep i factory reset.
Jak to podłączyć do google home?
dodam, że aktualizacje przez WIFI nie pobierały się same.
WIFI musiałem podłączać od nowości ręcznie przez IP adres, inaczej nic się nie działo
 

Cwieq89

New member
Pomóżcie proszę. Soundbar w Sobotę rano po prostu nie włączył się, poprzedniego dnia było wszystko ok. Belka, umarła, zero reakcji. Na subwooferze miga kontrolka od parowania ale wiadomo że nie ma z czym się połączyć.
Gdzie zgłosić reklamację? Dzwoniłem do serwisu TCL, odesłali mnie do sklepu w którym dokonałem zakupu argumentując, że tak wygląda procedura w przypadku soundbara. OleOle, bo tam kupiłem kazali zgłaszać u producenta podając kontakt do "MyThompson", a tam znowu otrzymałem informację ze trzeba zgłosić w sklepie. Co dalej? Pytam bo nie chce znowu odbić się od ściany.
 

Kula666

New member
Normalnie zgłoś rękojmię przez ole ole i oni będą odpowiadać za naprawę sprzętu. Odeślesz sprzęt, a oni puszczą do oficjalnego serwisu.
 
Status
Zamknięty.
Do góry