Soundbar TCL Ray Danz TS9030 z Dolby Atmos.

Status
Zamknięty.

mgolab

New member
Kupiłem ten soundbar posiadając oled LG C8 i niestety dziala tylko po optyku .Kablem hdmi nie łączy. Chyba pójdzie do zwrotu. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Faspen

New member
Mam kilka pytań do osób które posiadają lub miały kontakt z tym soundbarem. Przymierzam się do jego zakupu (nigdzie nie mogę go zobaczyć na żywo).
1. Czy występują problemy z przerywaniem połączenia listwa - subwoofer?
2. Może ktoś ma jakieś porównanie z innym sprzętem i by mógł powiedzieć od czego jest lepszy a od czego słabszy?
3. Czy ktoś łączył to z xf9005? Jakieś problemy?
4. Czy da się tym trochę zdenerwować sąsiadów w bloku?
5. Czy warto kupić ten sprzęt?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
1.Nie
2.Lepszy od wszystkich modeli w klasie 1500 zł . Ma też Dolby Atmos.
3.Nie ma żadnych problemów
4.Da się.
5.W klasie cenowej - świetny sprzęt. Cena 1529 zł dla niebieskich.
 

martinez07

New member
W sumie to mam jedno pytanie - jeśli źródło dźwięku to stereo, czy DD lub DTS, to czy soundbar potrafi go emulować do atmos? Albo przynajmniej do dźwięku przestrzennego?
 

HuuTrang

New member
Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum. Trafiłem tu bo szukałem rozwiązania problemu z połączeniem wifi w tym soundbarze. Nie widzi mi sieci wifi. Próbowałem juz resetować ustawienia i nic nie pomogło. Czy ktoś wie jak to naprawić sprzęt zakupiony dzisiaj nie wiem czy mam go zwrócić. Dziękuję z góry za pomoc.
 

Faspen

New member
Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum. Trafiłem tu bo szukałem rozwiązania problemu z połączeniem wifi w tym soundbarze. Nie widzi mi sieci wifi. Próbowałem juz resetować ustawienia i nic nie pomogło. Czy ktoś wie jak to naprawić sprzęt zakupiony dzisiaj nie wiem czy mam go zwrócić. Dziękuję z góry za pomoc.
Może to pomoże rozwiązać problem https://www.tcl.com/content/explore/raydanz/wifi-setup.html
https://www.tcl.com/content/explore/raydanz/wifi-fix.html
 

HuuTrang

New member
Probowałem tymi sposobami na stronie i nie pomogło. Wogóle nie widzi sieci wifi z soundbara. Pogrzebałem w sieci i okazało się, że problem jest dość złożony i nawet TCL nie wie jak go rozwiązać, jedyny sposôb to wymiana gawarancyjna.
 

Faspen

New member
Probowałem tymi sposobami na stronie i nie pomogło. Wogóle nie widzi sieci wifi z soundbara. Pogrzebałem w sieci i okazało się, że problem jest dość złożony i nawet TCL nie wie jak go rozwiązać, jedyny sposôb to wymiana gawarancyjna.
Powiem że planuje kupić ten sprzęt i nie zagłębiałem się aż w takie szczegóły.
Będziesz oddawać w takim razie na gwarancję? Jeżeli to nie tajemnica to skąd brałeś i za ile?
 

adikolo

New member
Hej, witam wszysktich, dołączyłem do forum specjalnie po to, żeby dostać jakąś pomoc z tym soundbarem. Kupiłem zachęcony waszą recenzją, ale niestety również mam problem z wifi. Próbowałem w zwykły sposób, jak i przy pomocy tego wifi-fixa z ich strony, ale nic nie działa. W ogóle nie wyświetla mi się napis Wi-Fi na tym wyświetlaczu soundbara.

Ktoś coś wymyślił? Czy serio muszę go teraz odsyłać na gwarancję?


EDIT:
Rozwiązaniem okazała się być aplikacja Google Home. To przy jej użyciu soundbar łączy się z wifi, a nie jakoś bezpośrednio. Nie było to dla mnie oczywiste, choć teraz jak patrzę na instrukcję dołączoną do pudełka, to rzeczywiście na tych totalnie nieprecyzyjnych obrazkach mających nam wytłumaczyć jak połączyć soundbar z netem jest ikonka Googla Home - ale nie podpisana w żaden sposób...
Na stronie tclnordic jest dokładna instrukcja, ale nie mogę jej tu podlinkować, bom junior.



U mnie nie zadziałało to od razu, musiałem kilka razy próbować na telefonie i restartować soundbar, ale w końcu się udało :)
 
Ostatnia edycja:

Faspen

New member
Pytanie do osób z TV Sony XF9005 i tym soundbarem. Czy są jakies problemy z kompatybilnością HDMI? Znalazłem informacje że jest jakiś problem. Ktoś? Coś?
 

Faspen

New member
Ale jaki problem masz na myśli ?
Pozwolę sobie zacytować:
"Mam Tv Sony Bravia KD-65XF9005 i niestety z tym telewizorem nie współgra najlepiej pod względem kompatybilności. Wina telewizora i gniazda hdmi arc."

w kolejnym wpisie z dzisiaj:

"Problem polega na tym że po przejściu w tryb standby i ponownym przebudzeniu soundbar nie dostawał sygnału z wyjścia arc i nie było dźwięku. Jednak wczoraj zainstalowałem aktualizacje listopadowa na tv, tj. android 9 i póki co problemy zniknęły. Mam nadzieję że na zawsze."

Ogólnie już go zamówiłem bo jest promocja na neonet 1260 zł wychodzi
 

remo179

New member
też go zamówiłem za 1260 zł, potrzebuję go tylko i wyłącznie do sypialni - mam nadzieję że spełni moje oczekiwania. Może koś z jego posiadaczy podzieli się spostrzeżeniami na temat tego sprzętu ?
 
Status
Zamknięty.
Do góry