Minecraft z ray tracingiem w czasie rzeczywistym i techniką NVIDIA DLSS 2.0

Jam Nius

piszę
minecraft-with-rtx-beta-of-temples-and-totems-001-rtx-on.png


Dzięki współpracy firm NVIDIA, Microsoft i Mojang Studios ogłoszono rozpoczęcie w najbliższy czwartek, 16 kwietnia 2020, otwartych testów beta gry Minecraft RTX wykorzystującej ray tracing w czasie rzeczywistym oraz technikę NVIDIA DLSS 2.0. Tytuł będzie dostępny jako bezpłatna aktualizacja dla użytkowników korzystających z wersji gry na platformie Windows 10.

NVIDIA udostępni również graczom sześć nowych światów Minecraft do pobrania za darmo z serwisu Rynek Minecrafta, dzięki czemu będą oni mogli doświadczyć tego, co można dokonać w grze dzięki implementacji ray tracingu w czasie rzeczywistym.

Ray tracing został dodany do gry Minecraft przy użyciu branżowego standardu Microsoft DirectX 12 Ultimate. Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX jako jedyne na rynku posiadają dedykowane rdzenie do obsługi śledzenia promieni, które pozwalają na wykorzystanie w grach ray tracingu w czasie rzeczywistym.

Zwiastun testów beta gry Minecraft RTX:

[youtube]uF5XjQnhXE8[/youtube]​

Artykuł na temat testów beta gry Minecraft RTX zawierający zrzuty ekranów z gry:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/minecraft-with-rtx-beta-begins-april-16/
 
Do góry