Koronawirus ma przerwać globalną produkcję telewizorów do maja ! Zagrożenie dla Olimpiady może być katastrofalne dla produkcji telewizorów.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
[FONT=&quot]Koronawirus ma przerwać globalną produkcję telewizorów do maja ! Zagrożenie dla Olimpiady może być katastrofalne dla produkcji telewizorów.[/FONT]
[FONT=&quot]
c5b6b5b20c72096c94f14a3dad47133f_3x3.jpg
Nie tylko zakłóca się produkcja telewizorów z powodu trwającej sytuacji koronawirusa, ale eksperci branżowi przewidują, że na sprzedaż telewizorów będzie miała negatywny wpływ dodatkowo decyzja, jeśli anulowane zostaną tak znane wydarzenia, jak Igrzyska Olimpijskie czy turniej Euro 2020.[/FONT]

[FONT=&quot]
Według źródeł branżowych ze względu na znaczne straty produkcyjne, które wzrosły nawet o 30 procent w stosunku do lutego i na początku marca, producenci telewizorów mogą obserwować zakłócenia w produkcji i dostawach do maja z powodu wirusa Covid-19.
[/FONT]
[FONT=&quot] Jednak wraz ze spadkiem liczby przypadków infekcji w Chinach oczekuje się, że straty w maju będą niższe i sięgną około 15 procent.
[/FONT]

[FONT=&quot] Południowo-koreańskie źródło wiadomości online Elec informuje, że chińska firma Xiaomi, która była piątym co do wielkości dostawcą telewizorów w 2019 roku, potwierdziła, że ​​zmniejszy swoje krajowe dostawy telewizyjne o 20 procent w marcu i 10-15 procent w kwietniu. Jednak firma nie dostosowała swoich rocznych celów w zakresie dostaw telewizyjnych i twierdzi, że zrekompensuje swoje straty krajowe dzięki silniejszemu wkroczeniu na rynki wschodzące, takie jak Indie i Azja Południowo-Wschodnia, a także w czwartym kwartale na rynek Ameryki Północnej.
[/FONT]
[FONT=&quot] Mówiąc o rynku amerykańskim, gigant handlu detalicznego, Walmart, wskazał, że USA do tej pory nie doznały żadnych przerw w dostawach telewizyjnych, ale spodziewa się dużej możliwości wyschnięcia źródła w połowie kwietnia. Obserwatorzy branży spekulują, że jeśli epidemia będzie trwała dłużej niż miesiąc, to zapasy mogą całkowicie zniknąć. [/FONT]

[FONT=&quot] Gdzie indziej Samsung, największy na świecie dostawca telewizji, zdołał uniknąć wielu problemów związanych z produkcją swoich rywali z Chin, ze względu na zakłady produkcyjne na obszarach, na które epidemia nie miała wpływu, takich jak Meksyk, Czechy, Węgry i Wietnam, choć ma również obiekty w Chinach.
Wraz z niepewnością produkcji rosnące ceny paneli LCD prowadzą do spowolnienia rynku, szczególnie w Chinach, dlatego oczekuje się, że rząd w Pekinie opracuje pakiet dotacji i innych polityk rewitalizacji gospodarki, aby stymulować krajowy rynek telewizyjny, zwłaszcza przed festiwal zakupów w połowie roku, który jest ważny dla chińskich firm zajmujących się handlem elektronicznym.

Tymczasem głównym przedmiotem troski producentów telewizyjnych na całym świecie, w roku niezwykle ważnych wydarzeń sportowych, jest nadchodząca decyzja o tym, czy igrzyska olimpijskie w Tokio i mistrzostwa Europy w piłce nożnej się odbędą ?
Oba przyciągną olbrzymie liczby widzów i umożliwią konsumentom aktualizację ze starszych telewizorów, napędzając w ten sposób sprzedaż najnowszych modeli telewizorów. Teraz jednak koronawirus może mieć podwójny wpływ na zmniejszenie liczby dostępnych zasobów dla nabywców lub, co gorsza, zmniejszenie liczby zainteresowanych nabywców telewizorów, jeśli wydarzenia zostaną przełożone.
Ponadto igrzyska olimpijskie są platformą dla japońskiego krajowego nadawcy NHK, który może przeprowadzić pierwszą na świecie transmisję 8K tego wydarzenia, co samo w sobie zwiększyłoby sprzedaż modeli telewizorów 8K takich firm jak Samsung, LG i Sony.

Nie podjęto żadnych decyzji, ale skutki gospodarcze odwołania imprez byłyby ogromne, a japońska gospodarka spodziewałaby się utraty 7,7 bilionów jenów (57,5 miliarda funtów) - około 1,4 procent PKB - w przypadku odwołania Igrzysk Olimpijskich.
[/FONT]
[FONT=&quot] Dane analityków branżowych IHS Markit wskazują, że ponieważ popyt / produkcja spada w obliczu koronawirusa, przesyłki telewizorów w pierwszym kwartale tego roku byłyby o 9 procent niższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Dane z drugiego kwartału, które miały wzrosnąć pod wpływem popytu z powodu letnich wydarzeń sportowych, zmienią się z 4-procentowego wzrostu do 1-procentowego spadku.[/FONT][FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot] Jak dotąd 2020 r. Nie wygląda dobrze dla producentów telewizorów.
Źródło : The Elec , Chosun News, avforums
Zdjęcie Źródło : John Hopkins, Xiaomi








[/FONT]
 
Do góry