Netflix rzuca wyzwanie Disneyowi „kilkoma dużymi filmami animowanymi” rocznie.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
[FONT=&quot]Netflix rzuca wyzwanie Disneyowi „kilkoma dużymi filmami animowanymi” rocznie.


[/FONT]
[FONT=&quot] W grudniu 2019 roku Netflix wydał swój pierwszy pełnometrażowy film animowany, Klaus . Ponieważ Netflix chce konkurować z Disneyem, planuje corocznie debiutować w „kilku dużych filmach animowanych”.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]Studio animacji Netflix
Netflix spędził kilka ostatnich lat na tworzeniu studia animacji, które obejmuje byłych pracowników Disney, Pixar, DreamWorks i Illumination. Celem jest produkcja animowanych treści dla dzieci i dorosłych. - „W ciągu ostatnich kilku lat rozwijaliśmy studio animacji w Netflix, aby produkować szeroką gamę animowanych treści dla dzieci, dorosłych i rodzin. Mamy teraz niesamowitych twórców z rodowodami z Disney Animation, Pixar, DreamWorks Animation i Illumination, którzy pracują w Netflix nad kolejnymi dużymi projektami ”- powiedział Netflix. Disney ma silną pozycję lidera w dziedzinie animacji poprzez własne studio animacji, a także Pixar, które nabył w 2006 roku, a treści animowane są jednym z filarów Disney +. Jednak DreamWorks i ostatnio Illumination ( Minions , The Secret Life of Pets ) również osiągnęły sukces, ponieważ widzowie wydają się mieć duży apetyt na filmy animowane. Czy Netflix może stać się ważnym graczem w filmach animowanych? Jeśli jego pierwszy animowany film fabularny Klaus ma charakter orientacyjny, z pewnością jest na dobrej drodze. Według własnych danych firmy Klaus był obserwowany przez ponad 40 milionów gospodarstw domowych w ciągu pierwszych 28 dni. Niedawno odebrał nagrodę Annie za najlepszy animowany film fabularny, a także jest nominowany do Oscara za najlepszy animowany film fabularny obok filmów takich jak Toy Story 4 i Missing Link .
[/FONT]
[FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot]Budżet treści na 17 miliardów dolarów[/FONT]
[FONT=&quot] Netflix zwiększy wydatki na zawartość z 15 mld USD w 2019 r. Do około 17 mld USD w 2020 r., Zgodnie z prognozą BMO Capital. Budżet obejmuje wszystko, od oryginalnych seriali i filmów po licencjonowane treści z innych studiów. Budżet Netflix ma osiągnąć 26 miliardów dolarów do 2028 roku. Dla porównania, według szacunków Credit Suisse, Disney miał szacowany budżet na zawartość w wysokości 27,8 mld USD w 2019 r., Jeśli uwzględnisz wszystkie jego studia. Budżet Disneya obejmuje wszystko, od treści teatralnych po transmisje. Jednak w 2020 r. Na oryginały Disney + przeznaczono tylko 1 miliard dolarów.

Netflix ujawnił kilka szczegółów.
Jeszcze w tym roku Netflix zadebiutuje Over The Moon , opisany jako ambitny projekt legendarnego animatora Glen Keane, a także The Willoughbys . Potwierdził również Pinokio , który będzie pierwszym animowanym filmem fabularnym Guillermo del Toro. Planuje także animowany film fabularny oparty na uniwersum Wiedźmina o mentorze Geralta Vesemira. I ostatecznie Netflix wypuszcza kilka dużych filmów animowanych rocznie. Disney (w tym Pixar) zazwyczaj wydaje 2-4 duże filmy animowane rocznie. - „Później w 2020 roku zaprezentujemy ambitnego Over The Moon, autorstwa legendarnego animatora Glen Keane, a następnie harmonogram, który będzie składał się z kilku dużych animowanych filmów fabularnych rocznie”, powiedział Netflix. W poniższej tabeli zamieściliśmy niektóre potwierdzone projekty ze studia animacji Netflix Netflix - animowane filmy fabularne i seriale

Serial telewizyjny oparty na książkach Roalda Dahla:
Charlie and the Chocolate Factory, Matilda, The BFG, The Twits, Charlie and the Great Glass Elevator, George's Marvelous Medicine, Boy - Tales of Childhood, Going Solo, The Enormous Crocodile, The Giraffe and the Pelly and Me, Henry Sugar, Billy and the Minpins, The Magic Finger, Esio Trot, Dirty Beasts og Rhyme Stew.

MAJA I TRZY(2021) to animowana seria limitowana, stworzona, napisana i wyreżyserowana przez Jorge Gutierreza (Księga życia, El Tigre). Księżniczka wojowników, której akcja rozgrywa się w mitycznym świecie inspirowanym mezoamerykańskim, rozpoczyna rekrutację trzech legendarnych wojowników, którzy pomogą uratować świat ludzi i bogów. Silvia Olivas (Elena z Avalor) jest współautorką i producentem wykonawczym, Jeff Ranjo (Moana) jest szefem historii, a Paul Sullivan (Book of Life) jest scenografem.

SMOK MOJEGO OJCA(2021) to rodzinny film animowany 2D reżyserii Nory Twomey (The Secret of Kells, The Breadwinner) i napisany przez Meg LeFauve (Inside Out, Dobry dinozaur), z opowiadaniem Meg LeFauve i Johna Morgana, którzy są również wykonawcami producenci. Bonnie Curtis i Julie Lynn z Mockingbird Pictures produkują wspólnie z Paulem Youngiem z Cartoon Saloon (The Secret of Kells, The Breadwinner) i Tomm Moore. Oparty na powieściach dla dzieci Ruth Stiles Gannett, uhonorowany nagrodą Newbery, My Father's Dragon opowiada historię młodego uciekającego Elmera Elevator, który szuka uwięzionego Smoka na Dzikiej Wyspie i znajduje o wiele więcej, niż mógł się spodziewać. Alan Moloney i Ruth Coady z Parallel Films będą także producentami wykonawczymi obok Gerry'ego Shirrena.

KID COSMIC(2020) to serial animowany w produkcji Craiga McCrackena (The Powerpuff Girls, Fosters Home for Imaginary Friends). To przedstawienie o młodym chłopcu, który marzy o zostaniu bohaterem, a kiedy natknie się na kosmiczne kamienie mocy, jego marzenia się spełniają! Niestety rzeczywistość bycia bohaterem kontra fantazja bycia bohaterem są zupełnie inne i wyzwanie to staje się największą bitwą, z którą musi się zmierzyć. Dzieciak może być dobrym facetem, ale jest w tym naprawdę zły!

TRUCK TRASH(2020) to serial animowany w produkcji Maxa Keane'a (Dear Basketball). Hank jest 6-letnim chłopcem na wolnym wybiegu, pokrytym brudem, z wielką wyobraźnią i jeszcze większym najlepszym kumplem… gigantycznym trąbiącym, parskającym śmieciem. Od nauki latania do wizyty u dentysty, nie ma przygody zbyt dużej lub zbyt małej dla tych dwóch najlepszych przyjaciół. Glen Keane (The Little Mermaid, Aladdin, Beauty and the Beast) i Gennie Rim (Dear Basketball) są producentami wykonawczymi obok Maxa Keane'a.

WILLOUGHBYS(2020) to wysoce stylizowany animowany film fabularny CG, obecnie produkowany z BRON Animation w Vancouver, od scenarzysty / reżysera Krisa Pearn'a (Cloudy With A Chance of Meatballs 2). Kiedy czworo dzieci Willoughby'ego zostaje porzuconych przez samolubnych rodziców, muszą nauczyć się, jak dostosować swoje staromodne wartości do współczesnego świata, aby stworzyć nową i nowoczesną rodzinę. Na podstawie książki Lois Lowry, zdobywcy nagrody Newbery. Wystąpili Ricky Gervais, Maya Rudolph, Will Forte, Martin Short, Alessia Cara i Jane Krakowski.

JACOB I NAJLEPSZE MORZE(2022) to animowany film fabularny CG napisany i wyreżyserowany przez zdobywcę Oscara, Chrisa Williamsa (Moana, Big Hero 6, Bolt). Jacob and the Sea Beast opowiada epicką historię uroczego marynarza, który pływa w nieznanych wodach i odkrywa nieoczekiwanego sojusznika morskiego potwora.

KLAUS(obecnie) to animowany, dwuwymiarowy rodzinny film fabularny autorstwa Sergio Pablosa, współtwórcy Despicable Me. Kiedy samolubny młody listonosz zostaje przydzielony do odległego skandynawskiego miasta, jego mało prawdopodobna przyjaźń z samotnym twórcą zabaw prowadzi do początkowej historii Świętego Mikołaja. Ta ponadczasowa historia jest wizualizowana poprzez unikalne połączenie klasycznej ręcznie rysowanej animacji i najnowocześniejszej technologii cyfrowej. Świat oferuje wolumetryczne oświetlenie i teksturowanie typowe dla filmów animowanych CG. Aktorzy głosowi to Jason Schwartzman, Rashida Jones, JK Simmons i Joan Cusack. Scenariusz napisany przez Pablosa, Zacha Lewisa i Jima Mahoneya oparty jest na oryginalnej historii Pablosa. Matthew Teevan, Gustavo Ferrada i Marisa Roman są producentami, a Jinko Gotoh (The LEGO Movie 2: The Second Part, The Little Prince) jest producentem wykonawczym.

MIGHTY LITTLE BHEEM (2019) to animowana seria przedszkolna produkowana w Indiach przez reżysera Rajiv Chilaka (Chhota Bheem). Mighty Little Bheem będzie pierwszą przedszkolną serią popularnej serii Bheem. To niewerbalna komedia slapstickowa, w której jej niezwykle silny, odważny i inteligentny bohater, Mighty Little Bheem podróżuje po swoim rodzinnym mieście podczas szalonych przygód, często w poszukiwaniu ladoos (swojej ulubionej uczty).

MOTOWN MAGIA(20 listopada 2018 r.) To rodzinny serial animowany Josh Wakely (Beat Bugs), który łączy 52 nowo nagrane wersje klasycznych przebojów Motown takich muzyków jak The Jackson 5, The Temptations, Stevie Wonder, Marvin Gaye, The Supremes i Smokey Robinson, który jest producentem wykonawczym. Seria śledzi Bena, 8-latka o szerokich oczach, o wielkim sercu i niesamowitej wyobraźni, który używa magicznego pędzla, aby ożywić sztukę uliczną w Motown.

NAD KSIĘŻYCEM(2020) to muzyczna przygoda CG o dziewczynie, która buduje statek rakietowy, aby podróżować na Księżyc, aby udowodnić swojemu ojcu, że legendarna Bogini Księżyca naprawdę istnieje. Gdy przechodzi na „drugą stronę”, niespodziewanie odkrywa kapryśny świat pełen fantastycznych stworzeń - niektóre z nich grożą jej, a inne ostatecznie pomagają jej znaleźć drogę do domu. Reżyseria: Glen Keane (Mała syrenka, Aladyn, Beauty and the Beast), napisana przez Audrey Wells (Under the Tuscan Sun, George of the Jungle), wyprodukowana przez Gennie Rim (Dear Basketball), i wykonawcza wyprodukowana przez Janet Yang (Joy Luck Club). Piosenki napisane przez Christophera Curtisa, Marjorie Duffield i Helen Park. Koprodukcja z Pearl Studio.

PINOKIO(2021) to debiut reżyserski filmu animowanego zdobywcy Oscara Guillermo del Toro (Kształt wody). Pinokio to jego życiowy projekt pasji, który również napisze i wyprodukuje jako musical poklatkowy. Del Toro opowiedział swoją klasyczną opowieść o Pinokio we Włoszech w latach 30. XX wieku. Pinocchio to produkcja Guillermo del Toro, The Jim Henson Company (The Dark Crystal: Age of Resistance) oraz ShadowMachine (Bojack Horseman), w której będzie produkowana animacja poklatkowa. Wraz z del Toro, Lisa Henson, Alex Bulkley z ShadowMachine, Corey Campodonico i Gary Ungar z Exile Entertainment. Blanca Lista będzie koprodukować. Również wspólnie z del Toro, Patrick McHale (Over The Garden Wall) będzie współtworzył scenariusz, Mark Gustafson (Fantastyczny Mr. Fox) będzie współreżyserował, a Guy Davis będzie projektantem koprodukcji, czerpiąc inspirację z oryginalnego projektu Grisa Grimly'ego dla postaci Pinokio. Marionetki filmu zbudują Mackinnon i Saunders (Corpse Bride).

WENDELL & WILD (2021) to animowany film fabularny od scenarzysty / reżysera Henry'ego Selicka (Nightmare Before Christmas, Coraline) i pisarza Jordana Peele'a (Key & Peele, Get Out) z Monkeypaw Productions. Dwaj bracia demony (wyrażeni przez Keegana Michaela Keya i Jordana Peele'a) uciekają z Zaświatów i znajdują się w mieście, w którym muszą uciec od nastolatka-demona-prochowca, Kat, który próbuje ich zniszczyć. Peele produkuje również za pośrednictwem swojej firmy Monkeypaw wraz z Selick i Ellen Goldsmith-Vein z Gotham Group. Sarah Serata będzie koprodukować. Producentami wykonawczymi są Win Rosenfeld dla Monkeypaw, Peter Principato i Joel Zadak dla Principato-Young, Lindsay Williams i Eddie Gamarra dla The Gotham Group. Argentyński artysta Pablo Lobato zaprojektuje postacie.

[/FONT]
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Stety niestety:

"Idąc śladem Netfliksa i YouTube'a, Amazon ogłosił, że obniża bitrate dla użytkowników Prime Video z Europy. Firma uważa, że istotne jest, aby usługi internetowe i telekomunikacyjne były właściwie zarządzane w okresie pandemii, dzięki czemu nie wpłynie to negatywnie na osoby pracujące z domu.

Netflix jako pierwszy dostawca usług streamingowych obniżył przepływność dla użytkowników z UE. Według jego szacunków redukcja ta doprowadzi do 25% zmniejszenia ruchu sieciowego. Następnie decyzję o tym podjął YouTube. Tymczasowo obniżył on domyślną jakość streamingu do SD dla użytkowników z Europy. Amazon z kolei współpracował z lokalnymi władzami i dostawcami internetu. Ich wspólne wysiłki mają na celu zredukowanie przepływności, utrzymując jednocześnie jakość usług.

Decyzje dostawców usług streamingowych wynikają z postulatu Thierry'ego Bretona z Komisji Europejskiej, który tweetował o potrzebie zredukowania przeciążenia sieci poprzez przejście na jakość SD. Rzeczywiście, ruch sieciowy w UE mocno podskoczył, jednak żaden z dostawców nie skarżył się na przesadne obciążenie swojej sieci.

Działania dostawców usług mają raczej charakter prewencyjny. Firmy chcą zagwarantować większy zapas transferu, tak by łączność z Internetem mogła przebiegać bez obawy o zakłócenia."


https://www.centrumxp.pl/Publikacja/Netflix-YouTube-i-Amazon-obnizaja-jakosc-streamingu-w-Europie
 
Do góry