TCL i inne chińskie marki - czyli układ sił na rynku sprzedaży telewizorów.
TCL jest coraz bardziej liczącą się siłą i nic nie wykazuje oznak spowolnienia. W 2019 roku przeniósł się na nr. 2 pozycja marki pod względem liczby sprzedanych jednostek, zgodnie z NPD. Oto wykres.
Udział w rynku w 2019 r. (Sprzedane jednostki)
Samsung 21%
TCL 15%
Vizio 14%
LG 10%
Hisense 5%
„Zarówno TCL, jak i HiSense odnotowały znaczny wzrost liczby jednostek w 2019 r" - mówi Baker.
cnet
TCL jest coraz bardziej liczącą się siłą i nic nie wykazuje oznak spowolnienia. W 2019 roku przeniósł się na nr. 2 pozycja marki pod względem liczby sprzedanych jednostek, zgodnie z NPD. Oto wykres.
Udział w rynku w 2019 r. (Sprzedane jednostki)
Samsung 21%
TCL 15%
Vizio 14%
LG 10%
Hisense 5%
„Zarówno TCL, jak i HiSense odnotowały znaczny wzrost liczby jednostek w 2019 r" - mówi Baker.
cnet