Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


NewsyTutaj dodajemy newsy, możliwe, że znajdą się na stronie głównej.

Wróć HDforum > Początek > Newsy > Demo "Back Stage" prezentuje wykorzystanie ray tracingu przez Luminous Engine
Odpowiedz

piszę

Avatar Jam Nius

Meldunek: Oct 2011
Postów: 397
Skąd: że znowu

Cytuj  
#1
17-09-2019, 18:34
Domyślnie Demo "Back Stage" prezentuje wykorzystanie ray tracingu przez Luminous Engine



Sorry za zakegły news ze świata ray tracingu :

Podczas odbywającej się w Japonii konferencji twórców gier CEDEC (Computer Entertainment Developers Conference) studio Luminous Productions zaprezentowało demo Back Stage, wykorzystujące ray tracing w czasie rzeczywistym. Pokazu dokonali Takeshi Aramaki, szefa Luminous Productions oraz Masaya Takeshige z firmy NVIDIA.


Demo zostało uruchomione na komputerze z kartą graficzną NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti i wykorzystuje odmianę ray tracingu w czasie rzeczywistym, znaną jako path tracing. Zostało stworzone przy użyciu Luminous Engine, tego samego silnika, który wykorzystuje gra FINAL FANTASY XV i który będzie napędzać nową, nienazwaną jeszcze grę klasy AAA studia Luminous Productions. Luminous Engine jest tym samym jednym z pierwszych silników gier wspierających path tracing.


Pokaz ten ilustruje ciągłą dynamikę rozwoju ray tracingu w środowisku gier komputerowych. Kolejne duże studio tworzy wsparcie dla ray tracingu w czasie rzeczywistym w swoim silniku. Ray tracing zbudowany jest w oparciu o solidny ekosystem, który obejmuje ustandaryzowane interfejsy programowania aplikacji (API), obsługę wielu popularnych silników oraz gry od największych wydawców.


Luminous Productions, należące do Square Enix, jest powszechnie uważane za jedno z najważniejszych na świecie studiów tworzących gry.


„Back Stage to pokaz naszych możliwości odpowiadający na pytanie w jaki sposób można wykorzystać ray tracing w grach nowej generacji. Karty graficzne GeForce RTX posiadają moc wykraczającą poza naszą wyobraźnię, a dzięki technologiom NVIDIA nawet path tracing w czasie rzeczywistym stał się rzeczywistością. Wraz z Luminous Engine i kartami RTX zrobiliśmy kolejny krok naprzód w kierunku pięknej i realistycznej gry, którą właśnie tworzymy”, powiedział Takeshi Aramaki, szef studia Luminous Productions.


Powiązane odnośniki:

Wideo w serwisie YouTube prezentujące demo Back Stage:
http://www.youtube.com/watch?v=kohEL3Wo6a8

Artykuł na temat dema Back Stage zawierający zrzuty ekranu w jakości 4K:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce...ing-tech-demo/
__________________
Jam Nius.
Odpowiedź z Cytatem
Jam Nius jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Tagi
2080, geforce, nvidia, ray tracing, rtx

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:05. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę