To fałszywe oskarżenia. Netflix: Nie będziemy wprowadzać reklam!

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To fałszywe oskarżenia. Netflix: Nie będziemy wprowadzać reklam!

netflix-perd-des-abonnes-aux-us-une-premiere-et-accuse-le-coup-en-bourse_prev_0733380.jpg

Netflix podkreśla, że ​​nie wprowadzi reklam. Firma odpwiada „kiedy czytasz spekulacje, że przechodzimy do sprzedaży reklam, bądź pewien, że jest to fałszywe”.

Skupiamy się na satysfakcji widza

Netflix zapewnia teraz subskrybentów, że „to jest fałszywe”. Firma twierdzi, że nie wprowadzi reklam, ale skupi się na „rywalizacji o zadowolenie widza”.

Niższy wzrost liczby abonentów
W drugim kwartale 2019 r. Netflix dodał 2,7 mln nowych abonentów, co stanowi najniższy poziom wzrostu liczby abonentów w pewnym okresie. Nowi gracze, tacy jak Apple i Disney, przygotowują się do uruchomienia usług przesyłania strumieniowego jeszcze w tym roku, co może wywrzeć dodatkową presję na Netflix.

Firma uważa jednak, że jest to tylko próg szybkości i spodziewa się dpozyskać 7 milionów abonentów w trzecim kwartale 2019 roku.

Netflix wskazuje, że nowe treści napędzają wzrost. Premiera Stranger Things 3 odbyła się tuż po drugiej . W drugiej połowie 2019 roku widzowie mogą spodziewać się filmów takich jak „The Irishman” Martina Scorsese i „Underground” Michaela Baya. Netflix przywraca Orange to New Black, La Casa de Papel (Money Heist) i The Crown.

W drugim kwartale 2019 r. Netflix osiągnął dochód netto w wysokości 270 mln USD przy przychodach w wysokości 4,9 mld USD.
flatpanelshd
 
Do góry