Xiaomi szaleje z produkcją telewizorów. Bajeczne wyniki w ciągu jednego roku o których inne firmy mogą pomarzyć.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Xiaomi szaleje z produkcją telewizorów. Bajeczne wyniki w ciągu jednego roku o których inne firmy mogą pomarzyć.



Xiaomi robi ogromne postępy. Na indyjskim rynku inteligentnej telewizji firma rozpoczęła swoją pracę w 2018 r. Chińska firma poczyniła ogromne postępy. Najnowsze dane z badawczego IDC pokazują, że smart TV Xiaomi kontroluje już 39% udziału w rynku w Indiach.

Wykres pokazuje, że pierwsze miejsce zajmuje Xiaomi a następne jest LG. Trzecie i czwarte miejsce zajmują odpowiednio Sony i Samsung. Jeszcze bardziej interesujące jest to, że udział Xiaomi w rynku jest dwukrotnie wyższy niż w przypadku pozostałych trzech producentów.
LG odnotowało 15% udział w rynku, podczas gdy Sony odnotowało 14% udziału w rynku. Samsung miał 12% udział w rynku w I kwartale 2019 roku.

Analiza danych pokazuje, że Xiaomi nawet sprzedało prawie taką samą liczbę jednostek inteligentnych telewizorów, jak pozostałe trzy firmy razem. Mówimy tak, ponieważ jeśli sumuje się udział w rynku pozostałych trzech producentów daje to 41%, czyli tylko 2% więcej niż udział rynkowy Xiaomi.



Dla firmy, która uruchomiła swój pierwszy smart TV w Indiach, Mi LED TV 4 PRO 55 ”w lutym 2018 r., jest to nie lada wyczyn. Przypomnijmy, że przy pierwszej sprzedaży telewizor sprzedał się on line w czasie krótszym niż 10 sekund. Z ceną 39 999 (~ 624 USD).

W kolejnych miesiącach Xiaomi wypuściła tańsze modele swoich telewizorów - telewizory Mi LED TV 4A 32 ”i telewizory Mi LED 4A 43”, które zostały wycenione na Rs. 13999 (~ 190 USD) i Rs. Odpowiednio 22 999 (~ 313 USD). Chiński gigant technologiczny dodał również do swojego portfolio telewizory Mi LED TV 4C PRO 32 ”i Mi LED TV 4A PRO 49”.

Dzięki wysokiej jakości i niskim cenom telewizorów Xiaomi, już od drugiego kwartału 2018 r. Firma stała się liderem rynku w kategorii smart TV. Telewizory Xiaomi są nie tylko tańsze niż telewizory konkurencji w Indiach, ale także dostosowane do potrzeb rynku. Właściciele mogą podłączać dekodery do telewizora i wyświetlać zawartość obok treści online, zamiast przełączać się między nimi. Dołączony pilot z telewizorem działa również z podłączonym dekoderem. Pod koniec zeszłego roku firma otworzyła także nową fabrykę telewizyjną w Indiach, aby zwiększyć sprzedaż.
gizmochina
 
Do góry