Firma NVIDIA opublikowała sterownik Game Ready dla gry Mortal Kombat 11, który obsługuje również wprowadzone dzisiaj na rynek laptopy z kartami graficznymi GeForce GTX serii 16 oraz desktopowe karty graficzne GeForce GTX 1650. Gracze korzystający z kart GeForce uzyskają również do 13% większą wydajność w grze Strange Brigade przy użyciu API Vulkan oraz otrzymują obsługę trybu SLI w grze Anthem, a lista monitorów kompatybilnych z techniką G-SYNC powiększa się o siedem kolejnych modeli.
Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zoptymalizowane są pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.
Anthem otrzymuje wsparcie trybu SLI, zapewniającego wzrost wydajności o ponad 50%
Dzięki nowemu sterownikowi, użytkownicy kart GeForce w konfiguracjach NVIDIA SLI zaobserwują wzrost wydajności w popularnej grze Anthem o ponad 50%. Tryb SLI umożliwia graczom wykorzystanie w komputerze więcej niż jednej karty graficznej.
Siedem kolejnych monitorów otrzymuje certyfikat G-SYNC Compatible
NVIDIA poinformowała również, że siedem kolejnych wyświetlaczy przeszło pomyślnie testy, dzięki czemu lista monitorów zgodnych ze standardem G-SYNC składa się aktualnie z 24 modeli.
Program G-SYNC Compatible powstał w celu rozszerzenia ekosystemu produktów wspierających technikę G-SYNC i ma na celu edukowanie konsumentów na temat wyświetlaczy, które oferują odpowiednie parametry zapewniające podstawową obsługę zmiennego odświeżania ekranu (Variable Refresh Rate).
W ramach programu G-SYNC Compatible NVIDIA współpracuje z producentami monitorów, testując poprawność działania modeli obsługujących protokół AdaptiveSync. Monitory, które pozytywnie przejdą wszystkie są oznaczane jako „G-SYNC Compatible”.
Najnowszy sterownik Game Ready obsługuje również desktopowe karty graficzne GeForce GTX 1650 oraz laptopy wyposażone w karty graficzne GeForce GTX 1660 Ti i GTX 1650, a także wspiera majową aktualizację Windows 10 (w tym funkcję Variable Rate Shading).
Powiązane odnośniki:
Artykuł na temat najnowszego sterownika Game Ready:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/mortal-kombat-11-game-ready-driver
Artykuł na temat programu G-SYNC Compatible:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/more-g-sync-compatible-gaming-monitors-validated/
Lista monitorów G-SYNC oraz G-SYNC Compatible:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/g-sync-monitors/specs/
Artykuł na temat trybu NVIDIA SLI:
https://www.geforce.com/whats-new/guides/introduction-to-sli-technology-guide#1
Artykuł na temat laptopów z kartami graficznymi GeForce serii 16:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-gtx-16-series-laptops/
Strony produktowe poświęcone laptopom z kartami graficznymi GeForce serii 16:
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/gaming-laptops/gtx-1660-ti/
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/gaming-laptops/gtx-1650/
Strona produktowa poświęcone karcie graficznej GeForce GTX 1650: