Sharp obejmuje format Micro 4: 3 i przygotowuje się do jakości 8K na Igrzyska Olimpijskie 2020. Sharp został mianowany przez innych siłą napędową tech

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sharp obejmuje format Micro 4: 3 i przygotowuje się do jakości 8K na Igrzyska Olimpijskie 2020. Sharp został mianowany przez innych siłą napędową technologii 8 K.
main_vignette-produit---new-copie.jpg
Olympus i Panasonic wprowadzają Sharp do domu grupy Micro 4:3 i dają mu 8K, wyraźnie określając je jako siłę napędową tej rozdzielczości obrazu.

Panasonic i Olympus zawsze lubili czujniki obrazu w Micro 4:3, ponieważ już mieli je w 2008 r. w standardzie systemu Mikro Cztery Trzecie. albo inaczej w standardzie Micro 4:3.

Mieliśmy podejrzenia co do tego wpisu Sharpa kilka miesięcy temu, kiedy Sharp zaprezentował prototyp swojej nowej kamery 8K na targach CES 2019, której karta techniczna wciąż była owiana mgłą. Pewne było to, że Micro 4:3 jest w środku.

Dziś wiemy, że Sharp został przedstawiony w grupie jako „siła napędowa obrazu 8K” i jasne jest, że prototyp CES 2019 był wizytówką. W świetle zbliżających się Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 r. Uważamy, że oficjalne ogłoszenie aparatu 8K Sharp nie jest nawet tak daleko.

Nawet Japonia nie jest tak daleko od 8K, ponieważ już od grudnia ubiegłego roku NHK, państwowa telewizja Rising Sun, wprowadziła regularne transmisje w 8K.
dday
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Ten kto lideruje stawce zazwyczaj nie wygrywa wyścigu. Już raz Sharp skonał będąc liderem we wprowadzaniu LCD. Teraz wybierając bagnet 4/3 zamiast E, zmierza ku temu samemu.
 

abdul0412

New member
Bez reklam
Przypadkiem nie jest wspierany przez Panasonica i Leice? Na ta chwile jest taki boom w przemyśle VIDEO, ze te 8k nie jest czym niesamowitym a raczej must have za kilka lat, z uwagi na coraz wieksze TV. Mysle ze Sharp wie co robi;)
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Panasonic i Leica doskonale wiedzą, że to ślepa uliczka, dlatego przechodzą wraz z Sigmą na bagnet L i matryce FF. Olympus już częściowo wchłonięty przez Sony będzie musiał dokonać podobnego wyboru by nie podzielić losu Minolty.
Już sam fakt proporcji 4/3 do 16/9 wskazuje jak trudno jest z tego wycisnąć odpowiednią rozdzielczość. Przy 8k dyfrakcja będzie tak duża, że tylko najdroższe obiektywy sobie z nią poradzą.
 
Do góry