Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


NewsyTutaj dodajemy newsy, możliwe, że znajdą się na stronie głównej.

Wróć HDforum > Początek > Newsy > Ray tracing oraz DLSS w Battlefield V i Metro Exodus
Odpowiedz

piszę

Avatar Jam Nius

Meldunek: Oct 2011
Postów: 338
Skąd: że znowu

Cytuj  
#1
13-02-2019, 17:43
Domyślnie Ray tracing oraz DLSS w Battlefield V i Metro Exodus



Metro Exodus otrzymuje obsługę ray tracingu i DLSS na premierę!

Metro Exodus, trzecia odsłona serii Metro, będzie obsługiwać ray tracing w czasie rzeczywistym już w dniu premiery, która zapowiedziana jest na piątek, 15 lutego 2019 roku. Metro Exodus wykorzystuje platformę NVIDIA RTX do efektów rozproszonego globalnego oświetlenia (global illumination) opartego na ray tracingu w czasie rzeczywistym oraz okluzji otoczenia (ambient occlusion), zapewniając naturalne, realistyczne światło. Ogłoszono również, że od początku gra będzie również wspierać technikę NVIDIA DLSS.


Śledzenie promieni w czasie rzeczywistym jest od dawna Świętym Graalem w grach wideo. Ray tracing umożliwia pokazanie jak światło naprawdę wygląda i jak się zachowuje, zwiększając realizm w grach. A większy realizm oznacza bardziej intrygującą rozgrywkę. Właśnie dlatego firma NVIDIA współpracowała z 4A Games przy zaimplementowaniu ray tracingu w czasie rzeczywistym do gry Metro Exodus, wyczekiwanym sequelu legendarnej post-apokaliptycznej serii. To mroczny i charakterny świat, w którym światło odgrywa duże znaczenie.

Ray tracing umożliwia pokazanie bardziej realistycznego oświetlenia i jest nowym narzędziem w kreatywnej torbie twórców gier. Dzięki ray tracingowi mogą oni używać światła, aby stworzyć nastrój dokładnie w ten sam sposób jak dotąd filmowcy i fotograficy.


Największym wkładem ray tracingu w Metro Exodus jest atmosfera — poziom niepokoju, który powoduje głębsze zanurzenie gracza w świat gry. Realistyczne oświetlenie wykorzystuje subtelne wizualne bodźce zakorzenione w naszej psychice, dostarczając uczucia i emocje, które nie były wcześniej odczuwalne w grach wideo. Jest to poziom dotąd zarezerwowany dla filmów.


Deep Learning Super Sampling (DLSS) to technika platformy NVIDIA RTX, która wykorzystuje głębokie uczenie się (deep learning) i sztuczną inteligencję w celu poprawy wydajności gry przy jednoczesnym zachowaniu jakości obrazu. DLSS pomaga graczom osiągnąć płynność wyświetlanego obrazu podczas zastosowania wymagających ustawień graficznych. Gracze mogą uzyskać w Metro Exodus nawet 30% poprawę wydajności przy wykorzystaniu ustawień Ultra i włączonemu ray tracingowi, w zależności od zastosowanej karty graficznej i użytej rozdzielczości. NVIDIA oczekuje opinii od graczy, aby móc kontynuować szkolenie sztucznej inteligencji i udoskonalić wydajność i jakość obrazu dzięki przyszłym aktualizacjom oprogramowania.


Battlefield V otrzymuje wsparcie techniki DLSS oraz kolejne optymalizacje!

Battlefield V był pierwszym tytułem wspierającym śledzenie promieni w czasie rzeczywistym, a teraz otrzymał obsługę techniki DLSS, zapewniającej wzrost wydajności, gdy ray tracing jest włączony. Gracze mogą uzyskać w Battlefield V do 40% większą wydajność dzięki DLSS, w zależności od zastosowanej karty graficznej i użytej rozdzielczości. Nowa aktualizacja zawiera również kilka dalszych optymalizacji działania techniki śledzenia promieni.


Gracze z kartami GeForce są przygotowani do rozgrywek w Battlefield V oraz Metro Exodus

W związku z premierą gry Metro Exodus oraz wsparciem techniki DLSS w Battlefield V, NVIDIA wydała dzisiaj nowy sterownik Game Ready zawierający optymalizacje dla obu tytułów.

Powiązane odnośniki:

Publikacja na blogu NVIDIA.com na temat aktualizacji gry Battlefield V oraz premiery Metro Exodus:
https://blogs.nvidia.com/blog/2019/0...-metro-exodus/


Sterownik Game Ready (dostępny również za pośrednictwem aplikacji GeForce Experience):
https://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl


Artykuł na temat najnowszego sterownika Game Ready, aktualizacji gry Battlefield V oraz szczegóły odnośnie Metro Exodus:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce...y-tracing-dlss


Artykuł na temat techniki DLSS w grach Battlefield V oraz Metro Exodus:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce...y-tracing-dlss


Szczegóły na temat poprawek zawartych w najnowszej aktualizacji gry Battlefield V:
http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-...9_%20FINAL.pdf


Wideo na temat techniki DLSS w grze Battlefield V:
https://youtu.be/nshbUzdBlq8


Film omawiający technikę globalnego oświetlenia w grze Metro Exodus:
https://www.youtube.com/watch?v=Ms7d-3Dprio&t=5s
__________________
Jam Nius.
Odpowiedź z Cytatem
Jam Nius jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Tagi
battlefield, metro, nvidia, ray tracing, rtx

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:52. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę