Prognoza sprzedaży TV 8K spadła o ponad połowę. Firmy próbują sprzedać historię cudów upscallingu, ale konsumenci najwyraźniej jej nie kupują.
Sprzedaż telewizorów 8K jest wolniejsza niż przewidywano. Analityk IHS Markit obniżył prognozę sprzedaży na ten rok o prawie 80% i obniżył prognozę na 2019 r. O ponad 50%, wynika z raportu Korea Herald.
Powolny start dla 8K
W kwietniu 2018 r. IHS Markit spodziewał się sprzedaży telewizorów 8K do 85 000 sztuk w tym roku. Liczba ta została skorygowana do 18 000 sztuk, mimo że Samsung wypuścił pierwsze telewizory 8K przed terminem.
IHS Markit obniżył również prognozę sprzedaży na 2019 r. Do 430 000 telewizorów 8K, mniej niż połowa z 905,000 telewizorów przewidzianych w poprzedniej prognozie firmy. Oczekuje się, że globalna sprzedaż telewizorów 8K osiągnie 1,89 miliona w roku 2020 i 5,4 miliona w 2022 roku.
- "Obecnie Samsung Electronics Co. i japońska firma Sharp Corp. są jedynymi firmami, które wypuściły na rynek telewizory 8K, więc udział nie jest tak duży" - powiedział obserwator branży Korea Herald.
Zaczekaj na HDMI 2.1
Obserwatorzy branży przypisują powolny start do braku treści, a konsumenci "czekają na bardziej ulepszone telewizory 8K".
To uprzejmy sposób na powiedzenie, że Samsung i Sharp wyskoczyli z pistoletu. W ich obecnych telewizorach 8K brakuje HDMI 2.1, który jest wymagany do wejścia wideo 8K przy godnej szybkości klatek. YouTube jest jednym z niewielu dostawców oferujących treści wideo 8K, ale obecne telewizory nie są w stanie go odszyfrować. Firmy próbują sprzedać historię cudów upscallingu, ale konsumenci najwyraźniej jej nie kupują.
Oczekuje się, że w nadchodzącym roku więcej producentów telewizorów uruchomi telewizory 8K, ponieważ pojawią się już chipsety HDMI 2.1. Niektóre z tych telewizorów mogą zostać zaprezentowane na targach CES 2019 w Las Vegas w przyszłym miesiącu.
flatpaleshd
Sprzedaż telewizorów 8K jest wolniejsza niż przewidywano. Analityk IHS Markit obniżył prognozę sprzedaży na ten rok o prawie 80% i obniżył prognozę na 2019 r. O ponad 50%, wynika z raportu Korea Herald.
Powolny start dla 8K
W kwietniu 2018 r. IHS Markit spodziewał się sprzedaży telewizorów 8K do 85 000 sztuk w tym roku. Liczba ta została skorygowana do 18 000 sztuk, mimo że Samsung wypuścił pierwsze telewizory 8K przed terminem.
IHS Markit obniżył również prognozę sprzedaży na 2019 r. Do 430 000 telewizorów 8K, mniej niż połowa z 905,000 telewizorów przewidzianych w poprzedniej prognozie firmy. Oczekuje się, że globalna sprzedaż telewizorów 8K osiągnie 1,89 miliona w roku 2020 i 5,4 miliona w 2022 roku.
- "Obecnie Samsung Electronics Co. i japońska firma Sharp Corp. są jedynymi firmami, które wypuściły na rynek telewizory 8K, więc udział nie jest tak duży" - powiedział obserwator branży Korea Herald.
Zaczekaj na HDMI 2.1
Obserwatorzy branży przypisują powolny start do braku treści, a konsumenci "czekają na bardziej ulepszone telewizory 8K".
To uprzejmy sposób na powiedzenie, że Samsung i Sharp wyskoczyli z pistoletu. W ich obecnych telewizorach 8K brakuje HDMI 2.1, który jest wymagany do wejścia wideo 8K przy godnej szybkości klatek. YouTube jest jednym z niewielu dostawców oferujących treści wideo 8K, ale obecne telewizory nie są w stanie go odszyfrować. Firmy próbują sprzedać historię cudów upscallingu, ale konsumenci najwyraźniej jej nie kupują.
Oczekuje się, że w nadchodzącym roku więcej producentów telewizorów uruchomi telewizory 8K, ponieważ pojawią się już chipsety HDMI 2.1. Niektóre z tych telewizorów mogą zostać zaprezentowane na targach CES 2019 w Las Vegas w przyszłym miesiącu.
flatpaleshd