Firma NVIDIA poinformowała dzisiaj o rozpoczęciu promocji związane z grą Battlefield V. Nabywcy kart graficznych GeForce RTX, w sklepach biorących udział w akcji, otrzymają grę za darmo. Ogłoszono również konkurs Shot With GeForce związany z Battlefield V, poinformowano o oficjalnym wsparciu techniki NVIDIA Adaptive Shading (NAS) w grze Wolfenstein II: The New Colossus oraz zapowiedziano nowy sterownik Game Ready zoptymalizowany dla Darksiders III.
Kup kartę GeForce RTX, a otrzymasz grę Battlefield V
Osoby które zakupią w sklepie biorącym udział w promocji kartę graficzną GeForce RTX 2080 Ti, GeForce RTX 2080, GeForce RTX 2070 lub komputer wyposażony w taką kartę, otrzymają grę Battlefield V. Ograniczona czasowo promocja wystartowała dzisiaj i potrwa do 7 stycznia 2019 roku lub wcześniejszego wyczerpania się zapasów kodów.
W ubiegłym tygodniu Battlefield V stał się pierwszym tytułem, który wykorzystuje śledzenie promieni (ray tracing) w czasie rzeczywistym, dzięki opublikowaniu aktualizacji gry wprowadzającej obsługę DXR.
Konkurs Shot With GeForce – narzędzie Ansel w grze Battlefield V
NVIDIA ogłosiła dzisiaj konkurs Shot With GeForce związany z wykorzystaniem narzędzia Ansel w grze Battlefield V. Aby wziąć udział w zabawie należy zagrać w dowolną z Opowieści Wojennych, wykonać zdjęcie za pomocą Ansel i zamieścić je w serwisie Facebook, Twitter lub Instagram z hashtagiem #SHOTWITHGEFORCE oraz znacznikiem @NVIDIAGeForce. Nagrodami są karty graficzne GeForce RTX, a konkurs potrwa do 16 grudnia 2018 roku.
Wolfenstein II: The New Colossus wspiera technikę NVIDIA Adaptive Shading (NAS)
Wolfenstein II: The New Colossus jest pierwszą grą, w której wykorzystano wspieraną przez karty GeForce RTX technikę NVIDIA Adaptive Shading (NAS).
Wykorzystujący API Vulkan Wolfenstein II: The New Colossus już wcześniej korzystał z kilku usprawnień zapewnianych przez architekturę Turing. Od wczoraj wydajność w grze jeszcze bardziej się poprawiła, gdyż w aktualizacji dodano obsługę NVIDIA Adaptive Shading (NAS).
NAS to szereg różnorodnych technik wykorzystujące nową technologię cieniowania, oferowaną przez architekturę Turing, w celu zwiększenia wydajności i jakości renderowania poprzez zastosowanie różnej mocy obliczeniowej w różnych obszarach obrazu. W szczególności Wolfenstein II: The New Colossus wykorzystuje cieniowanie Content Adaptive oraz Motion Adaptive.
Dzięki wykorzystaniu techniki NAS gra Wolfenstein II: The New Colossus zapewnia na kartach z architekturą Turing wydajność wyższą nawet o 70% w porównaniu do poprzedniczek z architekturą Pascal.
Sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gry Darksiders III
Od dziś gracze posiadający karty graficzne GeForce będą przygotowani na dynamiczną akcję w grze Darksiders III dzięki publikacji sterowników Game Ready zoptymalizowanych dla tego tytułu.
Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zapewniają jak najlepsze wrażenia płynące z rozgrywki. Inżynierowie firmy NVIDIA nieustannie pracują nad optymalizacją sterowników, aby umożliwić graczom korzystającym z kart GeForce jak największą wydajność i jakość zabawy. Sterowniki Game Ready posiadają również certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.
Powiązane odnośniki:
Szczegóły na temat promocji związanej z grą Battlefield V (lista sklepów biorących udział w akcji jest aktualizowana na bieżąco):
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/campaigns/battlefield-v/
Artykuł na temat promocji związanej z grą Battlefield V:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-geforce-rtx-bundle
Strona konkursu Shot with GeForce:
https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/shot-with-geforce/contest/?m=V3sicCI6IjAiLCJpY8KDInRydWUifQ==
Sterownik Game Ready (dostępny również za pośrednictwem aplikacji GeForce Experience):
http://www.nvidia.pl/page/drivers.html
Artykuł na temat wsparcia techniki NAS w grze Wolfenstein II: The New Colossus:
https://www.nvidia.com/en-us/geforc...-fantasy-xv-dlss-benchmark-wolfenstein-2-nas/
Strona poświęcona grze Battlefield V:
https://www.ea.com/pl-pl/games/battlefield
Strona poświęcona grze Wolfenstein II: The New Colossus:
https://wolfenstein.bethesda.net/
Dokument zawierający techniczne szczegóły na temat techniki NVIDIA Adaptive Shading:
https://www.nvidia.com/content/dam/...ure/NVIDIA-Turing-Architecture-Whitepaper.pdf