Telewizory Oled sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a LG Display korzysta z okazji, aby podnosić ceny na matryce do telewizorów.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Telewizory Oled sprzedają się jak ciepłe bułeczki, a LG Display korzysta z okazji, aby podnosić ceny na matryce do telewizorów.
Według danych IHS Markit, w pierwszym kwartale LG Display sprzedał swoje panele Oled innym markom telewizyjnym po średniej cenie 695,47 USD. W drugim kwartale cena ta wzrosła do 712,48 USD, Szacuje się, że będą kosztować 731,9 USD w trzecim kwartale i 729,96 USD w czwartym kwartale.

W sumie LG Display powinien dystrybuować w tym roku 2,54 miliona ekranów Oled, znacznie mniej niż wynikało z wcześniejszych informacji prasowych opublikowanych przez media Digitimes. Oczekuje się, że liczba ta wyniesie 3,6 mln w 2019 r., 6 mln w 2020 r. I 9,35 mln w 2022 r.

Według Koreańskiej AGencji, jeśli ten wzrost ceny sprzedaży jest dobrodziejstwem dla LG Display, nie jest to korzystne dla LG Electronics - największego klienta LG Display - który obniża swoją marżę na każdym telewizorze sprzedawanym. Należy jednak zauważyć, że na koniec pieniądze wracają do kieszeni firmy macierzystej LG Group ...
avcesar.
 

timonek

Member
Bez reklam
Brak konkurencji małe obniżki cen. Jedno jest ciekawe dlaczego lg nie ma tańszych tv jeżeli ma swoje matrycę. Przecież sprzedając innym tez musi na nich zarabiać. Wiec praktycznie oledy lg powinny być tańsze od innej marki.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
No i są tańsze.
Jedynie Philips ma lepsze ceny.

Ceny dopiero mogą spadać gdy wybudowana zostanie za rok kolejna fabryka matryc.
 
Do góry