TCL dalej pokonuje najsilniejszych graczy.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
TCL dalej pokonuje najsilniejszych graczy.

40466570_1951708774890904_7804262538144645120_n.jpg
ˇ Firma TCL wybrała targi IFA jako miejsce światowej premiery poszerzonej gamy swoich wyposażonych w sztuczną inteligencję produktów, w tym jej modelu flagowego - telewizora TCL 8K QLED TV – FIBA Basketball World Cup 2019 Edition.
40457829_1951708924890889_197032135805108224_n.jpg

Podczas imprezy zaprezentowane zostały również telewizory TCL QLED TV X8 i UHD Smart TV Cityline Series C7 oraz nowa linia odbiorników segmentu premium, nosząca nazwę Living Window

40467625_1951709001557548_5944537081886801920_n.jpg

Oferta produktów TCL z funkcją sztucznej inteligencji wpisuje się w cały ekosystem rozwiązań zaprojektowanych z myślą o „inteligentnych domach”

40452045_1951709058224209_1767291794338349056_n.jpg

Firma odnotowała doskonałe wyniki w pierwszym półroczu 2018 roku, ogłaszając między innymi swój debiut na rynku brytyjskim

40395438_1951708811557567_3953892020195426304_n.jpg
Firma TCL - jeden z trzech największych na świecie producentów telewizorów[1] i wiodący dostawca elektroniki użytkowej - zaprezentowała dzisiaj na odbywających się
w Berlinie targach IFA 2018 swoje wyposażone w sztuczną inteligencję telewizory, w tym produkowany przez nią model 8K - TCL 8K QLED TV – FIBA Basketball World Cup 2019 Edition.

40592119_1954129621315486_3611927840779403264_n.jpg
Podczas imprezy zaprezentowane zostały również telewizory TCL QLED TV X8 i UHD Smart TV Cityline Series C7 oraz nowa linia charakteryzujących się wyjątkowym designem produktów segmentu premium, nosząca nazwę Living Window.

40475473_1954129661315482_4831241293445201920_n.jpg

Rozszerzona gama produktów z funkcją sztucznej inteligencji wpisuje się w dążenie firmy TCL do zbudowania domowego ekosystemu dającego konsumentom możliwość korzystania z przyjaznych, dostosowanych do ich potrzeb i ułatwiających codzienne życie, inteligentnych rozwiązań.

40400257_1951708678224247_4591849192279769088_n.jpg
Nowe, zaprezentowane dzisiaj na targach IFA produkty wykorzystują najnowszą technologię wyświetlaczy wykonanych w technologii 8K i QLED. Obsługują również wiele inteligentnych funkcji bazujących na rozwiązaniach Google Assistant and Amazon Alexa.

40452045_1951709058224209_1767291794338349056_n.jpg
Dzięki nim użytkownicy mogą łatwiej korzystać z programów rozrywkowych, wyszukiwać informacje, planować swój dzień oraz sterować innymi, zainstalowanymi w inteligentnych domach urządzeniami - a wszystko to za pomocą prostych komend głosowych.

40458157_1951709138224201_5139312271020785664_n.jpg

Będąca nowością w ofercie TCL seria urządzeń Living Window również wykorzystuje sztuczną inteligencję, która w połączeniu z nowoczesnym designem czyni każdy dom jeszcze bardziej stylowym.

40451854_1951709168224198_5777993299713327104_n.jpg

„TCL nieustannie inwestuje w produkty i technologie, dzięki którym możemy korzystać w codziennym życiu z coraz bardziej inteligentnych rozwiązań” - zauważył Tomson Li, Prezes i Dyrektor Generalny TCL Corporation. „Nasze działania z zakresu innowacji, w szczególności zmierzające do wykorzystywania w naszych produktach sztucznej inteligencji, pozwolą nam utrzymać wysokie tempo wzrostu jakim cieszymy się na całym świecie.

40475542_1951709241557524_1784565104830840832_n.jpg
W pierwszej połowie 2018 roku po raz kolejny odnotowaliśmy doskonałe wyniki biznesowe, osiągając najlepsze od pięciu lat rezultaty” - dodał.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
KONTYNUACJA SILNEGO WZROSTU W ROKU 2018

Firma TCL utrzymała w pierwszej połowie 2018 roku pozycję jednego z trzech największych na świecie producentów telewizorów, odnotowując jednocześnie doskonałe wyniki w swojej bieżącej działalności.

W pierwszej połowie 2018 roku spółka TCL Electronics sprzedała w sumie 13.173.307 telewizorów LCD, co jest wynikiem lepszym o 37,2% w stosunku do poprzedniego roku. Obrót firmy osiągnął poziom
2,68 mld USD (21,05 mld HKD) i był o 23,7% wyższy niż rok wcześniej.

Na rynkach zagranicznych, sprzedaż telewizorów LCD produkowanych przez TCL Electronics wzrosła
o 44,4% r/r, osiągając poziom 8.284.671 sztuk, zaś obroty wyniosły 1,55 mld USD (12,18 mld HKD) i były o 45,3% wyższe niż rok wcześniej. Firma zdecydowanie poprawiła swoją pozycję na rynkach europejskich, w szczególności we Francji, Hiszpanii i w Polsce. Stały wzrost odnotowano także na rynku północnoamerykańskim. Firma szybko zwiększała również swoją obecność na rynkach rozwijających się. Spółka TCL zadebiutowała też niedawno na rynku brytyjskim, oferując tam swoje najnowsze telewizory 4K smart TV.

TCL dąży także do zwiększenia swoich zysków dzięki wejściu na nowe segmenty rynku, takie jak inteligentne telewizory z podłączeniem do Internetu, inteligentne systemy audio-wideo, inteligentne domy oraz wyświetlacze komercyjne. W czerwcu tego roku spółka zmieniła nazwę działu zajmującego się produkcją telewizorów z TCL Multimedia na TCL Electronics.

W lutym 2018 roku globalnym ambasadorem marki został Neymar Jr., dzięki któremu firma może docierać do większej liczby fanów sportu na całym świecie. Nawiązana niedawno współpraca z FIBA, która została zainicjowana w czerwcu 2018 roku, jest kolejnym przykładem zaangażowania firmy TCL na rzecz zacieśnienia relacji pomiędzy globalną społecznością klientów użytkujących jej produkty.

W maju tego roku spółka zależna TCL - CSOT - uruchomiła drugą linię produkcji paneli, na której wytwarzane będą rozwiązania jedenastej generacji. Nosi ona oznaczenie „t7” i wymagała zainwestowania 6,27 mld USD (42.68 mld RMB). Będzie przeznaczona głównie do produkcji ekranów wysokiej rozdzielczości 8K o przekątnej 65, 70 i 75 cali.
 

Bodzioo

New member
Szkoda, że nasze rodzime marki nie odnoszą tak potężnych sukcesów, ale z całego serca wierzę, że będą gonić tych światowych gigantów.

Sam przymierzam się do zakupu telewizora TCL, gdyż nie dostrzegam w polskich produktach godnego przeciwnika modelu 43p60, życzę tej firmie sukcesów, na które ciężko pracują
 
Do góry