Sprzedaż telewizorów OLED rośnie jak na drożdżach, sprzedaż telewizorów Qled ciągle spada.
Firma LG.Display ogłosiła dzisiaj, że sprzedaż paneli telewizyjnych OLED wzrosła ponad dwukrotnie w pierwszej połowie 2018 r. W porównaniu do pierwszej połowy 2017 r., Ponieważ coraz więcej producentów telewizorów uruchamia własne telewizory OLED.
Tymczasem Samsung, TCL i Hisense, czyli firmy które zawarły przymierze, aby spróbować ustawić telewizory QLED jako bezpośredni konkurent dla telewizorów OLED - nie tylko nie zyskują ale tracą z roku na rok. Trzeba pamiętać, że obecne "telewizory QLED" nie są oparte na nowej technologii wyświetlania jak mówi nazwa, ale są telewizorami LCD z filtrem z kropką kwantową przed matrycą.
Analityczna firma IHS Markit szacuje, że sprzedaż telewizorów OLED przewyższyła sprzedaż telewizorów QED, pomimo znacznie niższych kosztów produkcji telewizorów lcd i próby Samsunga wejścia do segmentu mid-range z modelami Q i 7 serii. Sojusz również rozpada się, gdy Hisense przygotowuje się do uruchomienia swojego pierwszego telewizora OLED.
Produkcja oled tv znów podwoi się ponownie w 2019 r
Telewizory oparte na technologii wyświetlania OLED nadal stanowią stosunkowo niewielką część całego rynku telewizyjnego, który ma ponad 220 milionów sztuk rocznie. Jednak telewizory OLED szybko podbijają segment high-end, a LG.Display przygotowuje teraz ruch do segmentu średniej klasy.
LG.Display jest wyłącznym producentem paneli telewizyjnych OLED na świecie i obecnie dostarcza panele OLED do LG, Sony, Panasonic, Philips, Loewe, Vizio, Toshiba i innych. Firma ogłosiła dzisiaj, że globalna sprzedaż paneli telewizyjnych OLED zwiększyła się ponaddwukrotnie do 1,3 miliona w pierwszej połowie 2018 roku w porównaniu do 0,6 miliona sztuk w pierwszej połowie 2017 roku.
- "Wiele światowych marek telewizyjnych wybiera technologię OLED, uznając jej zróżnicowaną wartość, dlatego telewizory OLED przodują na rynku telewizorów premium" - powiedział Yong-Kee Hwang, prezes i szef telewizji LG Display. "LG Display będzie pionierem na przyszłym rynku telewizyjnym, stale rozwijając zróżnicowane produkty, które przewyższają oczekiwania klientów i reagując na gwałtownie rosnący popyt na telewizory OLED poprzez aktywne inwestycje w potencjał produkcyjny."
LG.Display spodziewa się, że sprzedaż paneli telewizyjnych OLED wzrośnie o kolejne 2,9 miliona na cały rok 2018. Firma spodziewa się, że w fabryce 8,5 G będzie produkcja prawie dwukrotnie większa niż obecnie ( 70 tyś miesięcznie) w Paju, w Korei i dojdzie do 130 000 arkuszy miesięcznie, gdy nowa fabryka 8.5G w Guangzhou, Chiny, zacznie produkcję w drugiej połowie 2019 roku.
Patrząc jeszcze dalej, firma stwierdziła, że "zdecydowała się na wykorzystanie swojego zakładu produkcyjnego 10.5G, który jest obecnie w budowie w Paju do produkcji OLED". Ta fabryka będzie bardziej zaawansowana i będzie w stanie produkować większe panele telewizyjne OLED po jej zakończeniu.
Flatpanelshd
Firma LG.Display ogłosiła dzisiaj, że sprzedaż paneli telewizyjnych OLED wzrosła ponad dwukrotnie w pierwszej połowie 2018 r. W porównaniu do pierwszej połowy 2017 r., Ponieważ coraz więcej producentów telewizorów uruchamia własne telewizory OLED.
Tymczasem Samsung, TCL i Hisense, czyli firmy które zawarły przymierze, aby spróbować ustawić telewizory QLED jako bezpośredni konkurent dla telewizorów OLED - nie tylko nie zyskują ale tracą z roku na rok. Trzeba pamiętać, że obecne "telewizory QLED" nie są oparte na nowej technologii wyświetlania jak mówi nazwa, ale są telewizorami LCD z filtrem z kropką kwantową przed matrycą.
Analityczna firma IHS Markit szacuje, że sprzedaż telewizorów OLED przewyższyła sprzedaż telewizorów QED, pomimo znacznie niższych kosztów produkcji telewizorów lcd i próby Samsunga wejścia do segmentu mid-range z modelami Q i 7 serii. Sojusz również rozpada się, gdy Hisense przygotowuje się do uruchomienia swojego pierwszego telewizora OLED.
Produkcja oled tv znów podwoi się ponownie w 2019 r
Telewizory oparte na technologii wyświetlania OLED nadal stanowią stosunkowo niewielką część całego rynku telewizyjnego, który ma ponad 220 milionów sztuk rocznie. Jednak telewizory OLED szybko podbijają segment high-end, a LG.Display przygotowuje teraz ruch do segmentu średniej klasy.
LG.Display jest wyłącznym producentem paneli telewizyjnych OLED na świecie i obecnie dostarcza panele OLED do LG, Sony, Panasonic, Philips, Loewe, Vizio, Toshiba i innych. Firma ogłosiła dzisiaj, że globalna sprzedaż paneli telewizyjnych OLED zwiększyła się ponaddwukrotnie do 1,3 miliona w pierwszej połowie 2018 roku w porównaniu do 0,6 miliona sztuk w pierwszej połowie 2017 roku.
- "Wiele światowych marek telewizyjnych wybiera technologię OLED, uznając jej zróżnicowaną wartość, dlatego telewizory OLED przodują na rynku telewizorów premium" - powiedział Yong-Kee Hwang, prezes i szef telewizji LG Display. "LG Display będzie pionierem na przyszłym rynku telewizyjnym, stale rozwijając zróżnicowane produkty, które przewyższają oczekiwania klientów i reagując na gwałtownie rosnący popyt na telewizory OLED poprzez aktywne inwestycje w potencjał produkcyjny."
LG.Display spodziewa się, że sprzedaż paneli telewizyjnych OLED wzrośnie o kolejne 2,9 miliona na cały rok 2018. Firma spodziewa się, że w fabryce 8,5 G będzie produkcja prawie dwukrotnie większa niż obecnie ( 70 tyś miesięcznie) w Paju, w Korei i dojdzie do 130 000 arkuszy miesięcznie, gdy nowa fabryka 8.5G w Guangzhou, Chiny, zacznie produkcję w drugiej połowie 2019 roku.
Patrząc jeszcze dalej, firma stwierdziła, że "zdecydowała się na wykorzystanie swojego zakładu produkcyjnego 10.5G, który jest obecnie w budowie w Paju do produkcji OLED". Ta fabryka będzie bardziej zaawansowana i będzie w stanie produkować większe panele telewizyjne OLED po jej zakończeniu.
Flatpanelshd