LG szaleje w klasie premium, czyli rynek telewizorów Oled na krzywej wznoszącej.
Rynek telewizorów Oled nadal rośnie, dzięki spadkowi cen technologii.
Według firmy badawczej IHS Markit, rynek telewizorów OLED wyniesie 2,54 mln sztuk w tym roku na świecie (w 2013 r było tylko 300.000). Oczekuje się, że osiągnie 9,35 mln w 2022 roku, szczytowa planowana produkcja według obecnych i przyszłych fabryk.
Wzrost ten wynika głównie z niższych cen modeli high-end.
Na 2019 rok, LG powiedziało, że chce zwiększyć wydajność ekranów Oled o 40% licząc na 4 miliony sztuk. Zwróć uwagę, że LG Group, poprzez swoją spółkę zależną LG Display, oferuje również ekrany dla Philipsa, Sony, LOewe czy Panasonic.
Niedawno firma LG uzyskała licencję na budowę nowego zakładu produkcyjnego Oled w Chinach. Moce produkcyjne rozpoczną się na 60 000 ekranów miesięcznie i powinny osiągnąć 90 000 w kolejnym okresie. Oczekuje się, że produkcja rozpocznie się w drugiej połowie 2019 roku.
Źródło: Advanced Television, avcesar
Rynek telewizorów Oled nadal rośnie, dzięki spadkowi cen technologii.
Według firmy badawczej IHS Markit, rynek telewizorów OLED wyniesie 2,54 mln sztuk w tym roku na świecie (w 2013 r było tylko 300.000). Oczekuje się, że osiągnie 9,35 mln w 2022 roku, szczytowa planowana produkcja według obecnych i przyszłych fabryk.
Wzrost ten wynika głównie z niższych cen modeli high-end.
Na 2019 rok, LG powiedziało, że chce zwiększyć wydajność ekranów Oled o 40% licząc na 4 miliony sztuk. Zwróć uwagę, że LG Group, poprzez swoją spółkę zależną LG Display, oferuje również ekrany dla Philipsa, Sony, LOewe czy Panasonic.
Niedawno firma LG uzyskała licencję na budowę nowego zakładu produkcyjnego Oled w Chinach. Moce produkcyjne rozpoczną się na 60 000 ekranów miesięcznie i powinny osiągnąć 90 000 w kolejnym okresie. Oczekuje się, że produkcja rozpocznie się w drugiej połowie 2019 roku.
Źródło: Advanced Television, avcesar