Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został Globalnym Ambasadorem Marki.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
TCL, trzeci na świecie producent telewizorów i wiodąca marka elektroniki użytkowej, ogłosił dziś, że Neymar Jr., jeden z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych na świecie sportowców, został Globalnym Ambasadorem Marki.

TCL_Appoints_Football_Superstar_Neymar-35606cecf0c6b7ed852673056fa753ab



Ekskluzywna współpraca z Neymarem jest najnowszą inicjatywą TCL nawiązującą do rozbudowanego programu sponsoringu sportowego w wymiarze globalnym. Podstawowym bowiem celem firmy jest integracja z rosnącą społecznością i realizowanie zobowiązań wobec konsumentów na całym świecie.


Umowa została podpisana na dwa lata, podczas których Neymar Jr. pojawi się w telewizyjnych i drukowanych reklamach największych podmiotów grupy TCL, w tym TCL Multimedia (odpowiedzialnej za telewizory) czy sprzętu AGD, a także weźmie udział w szeregu zasięgowych, globalnych, internetowych i offlinowych kampanii marketingowych marki.

Obie strony połączą siły również w działaniach charytatywnych. Umowa z 26-letnim brazylijskim gwiazdorem Neymarem Jr. jest częścią globalnej strategii marki TCL i pomoże jej w dotarciu do szerokiej grupy młodych fanów sportu na całym świecie oraz wzmocni globalną rozpoznawalność marki TCL.

Cieszymy się, że możemy powitać tego wybitnego, utalentowanego młodego sportowca w rodzinie TCL – powiedział Tomson Li, Prezes i Dyrektor Generalny TCL Corporation. – Neymar Jr. to globalna ikona sportu, inspirująca fanów do dążenia do osiągnięcia najwyższych standardów doskonałości, tak jak TCL nieustannie dąży do doskonałości w zakresie innowacji technologicznych i produktowych. Sportowe emocje ogarną w tym roku cały świat, a Neymar Jr. to niewątpliwie najlepszy możliwy partner, z którym wspólnie możemy zapewnić wyjątkowe przeżycia naszym konsumentom – dodał Li.

Cieszę się, że mogę współpracować z TCL. To była dla mnie łatwa decyzja. Wyznaję podobne wartości z TCL - nieustanne dążenie do doskonałości i doskonałych wyników w każdej rozgrywce. Możliwość ścisłej współpracy z TCL i wspierania w wysiłku firmy na rzecz integracji światowej społeczności sportowej poprzez piłkę nożną to dla mnie wielka radość – powiedział Neymar Jr.

Inwestycje w działalność marketingową w zakresie sportu i rozrywki stanowią główny element globalnej strategii biznesowej TCL.

Do innych globalnych partnerów firmy TCL należą między innymi: Minnesota Timberwolves i Lynx z NBA, drużyna piłkarska San Jose Earthquakes, Brazylijska Konfederacja Piłki Nożnej, Rosario Central Football Club (Argentyna), Filipińskie Stowarzyszenie Koszykówki, The Melbourne Cup i Melbourne Victory Football Club (Australia). TCL współpracuje również z partnerami branży rozrywkowej, w tym hollywoodzkim TCL Chinese Theatre, The Ellen Show i popularnym filmem Justice League z serii Warner Bros. Pictures.
 

jaro0508

Member
niech zaczna robic modele z matrycami 120hz to nie bedzie potrzebny zaden Neymar -zreszta na niego musieli wydac mnostwo kasy bo chyba to charytatywnie nie robi:)
 

Desverger

New member
Dokładnie tak jak mówisz jaro0508. Jak nie dadzą 100 Hz matryc to i Neymar nie pomoże. Sam się napaliłem na X2 i wcześniej na C70 ale jak zobaczyłem to w akcji to kurz opadł. Zresztą wielu forumowiczów również oczekiwało 100 Hz od TCL-a. Te nowe modele wyglądają obłędnie ale pamiętajmy, że nie obudową telewizor "świeci" a ekranem i bebechami.
 

Desverger

New member
Ale jak widać lekcji nie odrabiają a szkoda. Nowe serie to DP66 czyli następca P60 będzie miał szeroką paletę barw, brightness + i adroid 7.0 i.... 60Hz brak upłynniacza za to na osłodę cieka ramka 5 mm. A to za mało na osłodę. C70 zamieni się w DC76 (to ten na którym jest postać Neymara) - stylistycznie jak widać na wysokim poziomie i to z każdej strony (zobaczcie pokaz na CES 2018 ) I dalej:
60Hz,
brak upłynniania ruchu,
szeroka paleta barw,
funkcja Brightness+ (do 500 cd/m^2)
wbudowany soundbar JBL,
DTS Premium Sound,
Android 7.0 (z późniejszą aktualizacją do 8.0)

Niestety.... znów nie dostajemy 100 Hz. I żadne ochy i achy nie pomogą. Kto widział C70 lub X2 w akcji ten wie, że brak 100 Hz jest odczuwalny a już w 65 calach to jest szczególnie kiepsko. Kto nie widział to niech się nie wypowiada. Szkoda, szkoda i jeszcze raz szkoda. Napaliłem się i... już mi przeszło. Pracują też nad QLED z 288 niezależnymi strefami lokalnego wygaszania o grubości 1 cm (tak cienkiego w tej technologii nikt na razie nie ma) ale pewnie też mu dadzą 60Hz. Taka widać jest polityka firmy. Ładna obudowa, niska cena poprzez 60Hz na pokładzie. Zapewne USA dostanie 100Hz modele bo tam to nie przejdzie w dzisiejszych czasach.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie masz racji bo w klasie cenowej mają matryce 50Hz ( wyjątek stanowią tylko tv Philips).
Ci którzy kupili i mają X2 bez wątpliwości twierdzą że są bardzo zadowoleni z zakupu !!!
Nie podoba Ci się, to Twój wybór.
Nic na siłę .
TCL rośnie w siłę, bo przyrost sprzedaży ma najwyższą wśród wszystkich firm RTV na świecie. Wzrost sprzedaży o 16% .
 

Desverger

New member
Oczywiście, że nic na siłę. Oprócz zadowolonych są i niezadowoleni (przytaczać nicków chyba nie muszę a wykrzykniki i to trzy są niepotrzebne. Zresztą ciągłe powtarzanie co któryś wpis o tych zadowolonych też już męczy). Nie wiem czemu ciągle przypominasz o wzroście sprzedaży skoro jest o tym wątek a dwa wałkowałeś to już nie raz. My tu nie o tym. Wzrost sprzedaży nie ma nic do wyposażania TV na Europę w matryce 60 Hz. Mogą i mieć 300 % wzrostu ale... dla wielu w tym i mnie to ŻADNE dobre info bo nic mi po tym, skoro nie mogę od nich dostać 100Hz TV (a chciałbym i to bardzo bo np. cenowo i wizualnie mi pasują). Drugie co mnie wkurza to to, że modele na USA takie matryce mają - wystarczy wejść na stronę TCL USA i sprawdzić w tabelce danych. Szkoda, że Europa jest traktowana po macoszemu. My tu też zauważamy smużenie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To Twoja ocena.
Oczekuj od telewizora tyle ile zapłaciłeś kasy.
Polecam z matrycą 100Hz Philipsa, ale też zawsze ktoś napisze, że jest be...
Firma się rozwija, Neymar się ceni - więc razem poradzą sobie spokojnie.

Jeśli masz większe wymagania w super cenach dla niebieskich dostaniesz Oledy !
 

hadi2

New member
To jest tylko marketing. Pan Neymar raczej fachowcem od TV nie jest. Natomiast jego menager dostał propozycję finansową bardzo konkretną stąd i Pan Neymar ambasador marki jest. Tyle, że nie ma to żadnego obiektywnego odniesienia do TV. Grosz rządzi światem😀.
ps. Co do jakości się nie wypowiadam, bo się nie znam.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
A możesz bez głupot zrobić wpis ?
Wszyscy są głupi tylko Ty jedyny mądry... wow.
Trochę pokory.
 

jaro0508

Member
kiki ale no przyznaj sam.. mogliby matryce robić 120 Hz telewizory naprawdę miałyby wzięcie.. gdyby nawet cena nieco skoczyła :)
 

Dubek

Member
Bez reklam
To jest tylko marketing. Pan Neymar raczej fachowcem od TV nie jest. Natomiast jego menager dostał propozycję finansową bardzo konkretną stąd i Pan Neymar ambasador marki jest. Tyle, że nie ma to żadnego obiektywnego odniesienia do TV. Grosz rządzi światem😀.
ps. Co do jakości się nie wypowiadam, bo się nie znam.

To jest dokładnie tak samo jak ze słuchawkami firmy Beats. Słuchawki bardzo średnie za horrendalne pieniądze ale znani sportowcy noszą to znaczy że muszą być dobre więc ludzie kupują. Mało istotne że doktorek płaci im za reklamę, ważne że taki C. Ronaldo ma je na głowie jak jedzie na mecz i już sprzedaż się zgadza, szkoda że nie idzie to w parze z jakością dźwięku oferowaną przez te "słuchawki".
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Na Europie jest inaczej.
Wszystkie firmy poszły w modele 50Hz i przyjęły się, bo cena ma największy wpływ na zakup. Pokaż najtańszy Sony 55" 100Hz, Samsunga 55" 100 Hz.
Wszystkie te modele to cena 3999 zł.
Więc zupełnie inna półka.
Zrobili badania na świecie i wyniki potwierdzają wzrost produktu TCL.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wystarczy sprawdzić na własne oczy, albo zapytać tych co mają.
TCL ma bardzo dobrą płynność w klasie cenowej.
 
Do góry